3 kwietnia 2014

Wzrost oglądalności

Część z was już pewnie wie o wzroście oglądalności SC w tym tygodniu. Konkretne dane jutro w poście z muzyką, bo chcemy jeszcze porównać dane z różnych stron. Dzisiaj mam dla was króciutki artykuł (przetłumaczyłam tylko najważniejsze fragmenty). Tekst kręci się wokół Williama Shatnera. O co chodzi i jaką rolę odegrał on we wsparciu CW. Zobaczcie sami. Ja byłam w szoku, że ktoś taki się zainteresował...


Oto moc Williama Shatnera. A przynajmniej na Twiteerze. Opłaca się mieć przyjaciół w tak dużym 'miejscu'
Nagrodzony nagrodą Emmy za Boston Legal Shatner jest wielkim fanem serialu CW Star-Crossed oraz The Tomorrow People. Tweetował do 1,8 miliona swoich fanów podczas trwania seriali w poniedziałek. Kilka przykładów: "Więc może zatrzymać czas i się teleportować, ale nie jednocześnie?"- podczas The Tomorrow People. "Pocałowali się, czy tylko dawał jej tlen?" - podczas Star-Crossed, "Powiedział nam, że oni oddychają przez skórę"
Przypadkowo, czy nie, oglądalność obu seriali wzrósła w porównaniu do poprzedniego tygodnia i dał stacji CW najlepszą oglądalność od ponad roku!
Star-Crossed, które wyemitowano o 8 wieczorem, zanotowało oglądalność większą o ponad 25% [...]
Shatner tweetuje wyłącznie z perspektywy fana. Nigdy nie pojawił się w serialu CW i nie ma tam żadnej inwestycji innej niż sympatia do seriali. Często też tweetuje o Supernatural.

Nawet nie wiecie w jakim szoku byłam, gdy Matt dodał tą informację na swoim Facebooku oraz później, gdy tu przeczytałam, że facet nie ma z tego żadnych korzyści. Tyle nowych fanów (mam nadzieję, że na stałe) przeciągniętych przez jednego człowieka! Kolejny dowód na to jak wielką siłę ma internet :D

Spodziewaliście się czegoś takiego? Może więcej fanów podejmie taka inicjatywę :D Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała za tydzień.

Źródło: nypost.com

 

2 komentarze:

  1. Niech to się tylko utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech sie utrzyma albo lepiej niech wzrosnie :D !!!! Trzymam kciuki za SC <3

    OdpowiedzUsuń