21 kwietnia 2014

Star-Crossed na Instagramie #4

Na naszym blogu mogliście już zobaczyć dwa posty z materiałami z WonderCon'u - zdjęcia oraz pierwszą część wywiadów. W oczekiwaniu na kolejne filmiki, które pojawią się dziś w okolicach wieczoru mam dla was kolejny post z serii star-crossed na instagramie :)
Aimee Teegarden
Instagram: instagram.com/aimeeteegarden#

Chelsea Gilligan

Greg Finley

Grey Damon
Malese Jow

Matt Lanter

Natalie Hall
Titus Makin Jr.
Instagram: instagram.com/titusmakin

Nie dodawałam tu ponownie zdjęć z WonderCon'u, ponieważ znalazły się już u nas w innym poście i stwierdziłam, że nie ma sensu dodawać ich kilka razy.
Kogo instagram jest według was najciekawszy ? Najwięcej zdjęć dodaje Grey, ale niestety ma go większości z nich. Ja uwielbiam profil Natallie, Chelsea i Malese <3

Jeżeli ktoś z was jeszcze nie głosował na największego przystojniaka to niech bierze się do roboty, bo to ostatnie chwile naszej ankiety :)

5 komentarzy:

  1. Grey mógłby wstawiać więcej swoich zdjęć, bo zawala mi główną stronę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Chelsea i Malese dodają najfajniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie widzę 2 postu z wonder'conu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, ale te wywiady sa ponad 5 minutowe, więc trochę czasu zajmuje ich przetłumaczenie :) /Khaleesi

      Usuń