3 kwietnia 2014

Promo 1x08

Jest i obiecane wczoraj promo :) Kto ma jeszcze ochotę podzielić się swoją opinią na temat 1x07 zapraszam do posta niżej, a zainteresowanych kilkoma spoilerami z następnego odcinka do obejrzenia promo :)





Emery: Myślałeś kiedykolwiek, że nadejdzie dzień, kiedy nie będziemy musieli się ukrywać?
Roman: Obiecuję, że już zawsze tak będzie. Jest tylko jeden problem... moja matka.
X: Najkrótszą drogą do serca matki jest sprawienie, że jej syn będzie szczęśliwy.
Emery: Powinnam przynieść twojej mamie kwiaty?
Sophia: Myślę, że to doceni.
Maia: Z jakiegoś powodu moje dzieci uważają cię za przyjaciółkę. Ja nie jestem nawet bliska przebaczeniu ci.

No to pewnie jak się wszyscy domyślali sielanka Romery nie potrwa długo, bo na ich drodze pojawia się kolejny problem. Tym  razem nie żaden czarny listek, czy wkurzający gościu biegający wokół niej i wypłakujący się w rękaw. Dla odmiany na drodze do ich szczęścia stanie matka Romana, która nie wybaczyła rodzinie Emery za zabójstwo męża. W sumie to jej się nie dziwię. Roman i Sophia nie stracili ojca tak dawno. Maia chyba jako jedyna (poza The Trags oczywiście) dostrzega mały konflikt interesów w relacjach Roman-Emery. Z drugiej strony to przecież nie Ems pociągnęła za spust.
Zobaczymy jak to si wszystko potoczy :D

A wy co myślicie o postępowaniu matki R. i S.? Też staracie się ją trochę zrozumieć? Bo ja jakoś nie potrafię jej otwarcie skrytykować i nie lubić :D Po prostu się troszczy o swoje dzieci, no i oczywiście o swoich ludzi.

7 komentarzy:

  1. super promo :) już nie mogę się doczekać z odcina na odcinek serial jest coraz bardziej ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wcale nie dziwię się Mai, że nie akceptuje Emery. Tak naprawdę jej nie zna, nie wie jaka jest i wygląda na to, że nie wie co jej syn czuje do Emery. Mam nadzieję, że przełamią pierwsze lody i powoli relacja Mai i Emery będzie się polepszać.
    Myślę, że rodzice Emery też nie będą zachwyceni kiedy dowiedzą się prawdy.

    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że może Maia inaczej spojrzałaby na Emery gdyby dowiedziała się kto uratował jej syna 10 lat temu ..... Ten wątek ma duży potencjał!

      Usuń
  3. ja mam pytanie , kto bd teraz robił napisy ? bo grupa dream team na dzien dzisiejszy przestała. moze macie linka do chomika od kogos kto dodaje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na napisy do DT i tak prawie nikt od nas nie czekał, bo każdy chciał jak najszybciej obejrzeć. Napisy zazwyczaj robi meegami - link http://chomikuj.pl/Megaamii
      Jakieś dziewczyny z facebooka ST też coś wspominały, ale nie wiem jak to się skończyło :) /Khaleesi

      Usuń
  4. Zapomniałaś powiedzieć, że Emery miała przypiętą bombę do ręki, może po to Castorowi tyle bomb w spiżarce? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to na pewno jest bomba? Bo te, które ma Castor wydawały się dużo mniejsze. Może się mylę :)
      Nie jestem też pewna ich działania. W sensie Castor ma inne, takie które nie wybuchają, a rażą ludzi prądem, czy cokolwiek to było? /Khaleesi

      Usuń