13 kwietnia 2014

Roman - figurka

Już jakiś czas temu przeglądając tumblr'a natknęła się na zdjęcia tych małych zabaweczek. Pewnie większość z was zna te figurki z bohaterami serialu Gra o Tron czy też The Walking Dead.
Niestety nie mam pojęcia czy można je gdzieś kupić czy jakiś fan po prostu sobie taką robił sam bądź zrobiono mu na zamówienie. W ogóle od dwóch dni intensywnie szukam tego posta, bo było tych zdjęć troszkę więcej, ale nie mogę go znaleźć. Także jeśli natkniecie się na niego to zostawicie nam link w komentarzu :)



Może chcielibyście mieć takie laleczki, bo ja bardzo! Uwielbiam je! Z wielką chęcią postawiłabym sobie takie Romana na biurku i oczywiście pomagałby mi w robieniu postów na bloga :D

5 komentarzy:

  1. W przyszłym miesiącu mam urodziny, już wiem, co chce dostać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna! Chcę taką zabaweczkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam taką Khaleesi. A później zobaczyłam jej cenę :D /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było dosyć dawno, więc dokładnie nie pamiętam, ale to było kilkadziesiąt złoty za małą figurkę plus oczywiście kosztu przesyłki, bo w Polsce takich nie ma :(

      Usuń