8 maja 2014

SERIAL ANULOWANY

Od godziny po sieci krąży oficjalna już informacja o anulowaniu Star-Crossed. Niby się wszyscy tego spodziewaliśmy, ale nadzieja zawsze było i trochę przykro, kiedy stało się to już oficjalne. Ja od początku nie rozumiałam strategii CW, która stworzyła serial, niemal całkowicie pozbawiła go reklamy i dzień emisji ustawiła na poniedziałek. Teraz jestem zawiedziona, że pomim, iż innym gorszym serialom dawali drugą szansę SC takiej nie dostało :(
Wraz z SC anulowane zostały jeszcze dwa seriale - The Tomorrow People oraz The Carrie Diaries. Szansę natomiast dostały Hart of Dixie (o tym śmiesznym wyborze już się wypowiedziałam wcześniej w komentarzu), Beauty and the Beast (kolejne niezrozumiałe dla mnie posunięcie) oraz The 100 (to akurat jestem w stanie zrozumieć, bo serial ma potencjał, chociaż oglądalność również leci z odcinka na odcinek)
Przepraszam was jeśli pojawiają się błędy w tekście, ale jestem trochę (trochę bardzo) wkurzona w tym momencie na CW i aż mi się ręce trzęsą.
Teraz wy się wypowiedzcie na ten temat. Poirytujmy się razem :)

PS.  Co do przyszłości bloga to może jutro. Tak wyszło, że z Leą się spotykamy, więc postaramy się na spokojnie obmyślić strategię na najbliższy tydzień :)




49 komentarzy:

  1. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO? :O TO NIEMOŻLIWE! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną opinie o tej stacji. Banda debili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyzwyczaiłam się do tej myśli, więc ta informacja nie jest dla mnie jakimś zaskoczeniem... Bardziej wkurza mnie fakt, że przedłużyli Hart of Dixie, cały sezon był po prostu nudny, nie obejrzałam żadnego odcinka bez przewijania. Stacja walczyła o to jakby serial ten był nadzwyczaj wyjątkowy... bo po co dać szanse S-C jak można ciągnąć coś takiego.
    No cóż, mam nadzieję, że nasz następny serial będzie lepiej traktowany przez swoją stację.
    /Lea

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;o !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK MOGLI!
    Świetna fabuła, serial jakiego dotąd nie było , cudowni aktorzy ! I to wszystko ma pójść na marne.. Przez ten sezon zdążyłam pokochać aktorów, zobaczyć ich z innej strony, tyle było akcji, miłosnych zdarzeń .. w prawie wszystkich odcinkach był moment na łzy . Nie jestem tak wkurzona że teraz bym rozniosła wszystko i wszystkich ... mam dość ! Te seriale co przeszły mają małą oglądalność, zwykła fabułe a przeszły . Ten serial jest wyjątkowy i go anulowali . Nie rozumiem tych ludzi ! ja sie załamie ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. CW zaczyna być żałosne , dawało i daje szansę o wiele gorszym serialom , z szacunku do fanów ( którego najwyraźniej nie mają ) mogliby zrobić odcinki które jakoś zamkną fabułę która na 100% po finale nie będzie doprowadzona w taki sposób aby można to było uznać za koniec serialu. ŻAŁOSNE , kolejny raz kasują fajny serial , brak słów na tą stacje ...

    OdpowiedzUsuń
  6. NIEEEEEEEE !!! Jak mogli to zrobić? :(
    Nie rozumiem też sytuacji z beauty and the beast, tam też nie ma szału i nie wiem o co fani tak walczyli - zresztą stacja też walczyła przenosząc serial na różne dni.
    Każdemu z tych seriali daną szansę - zmieniano datę emisji albo dawano kolejny sezon na próbę, a u nas to co?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierze... to już kolejny serial, który mi anulowali i który mnie naprawdę wciągnął. Nie wierze w to co tworzy CW... i dziwić się, że nie można znaleźć nic ciekawego w serialach jak oni niszczą co najlepsze. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powiem tylko dwa słowa: nie rozumiem. Jak mogli anulować taki serial, który jest oryginalny pod każdym względem (no może nie Emery, która zachowuję się jak Elena z TVD), a dać szansę serialom, w których ani trochę nie widać potencjału. W głowie mi się to nie mieści. I jeśli skończą w takim momencie jak The Circle Secrets to się chyba załamie. I jeszcze tak bardzo współczuję aktorom, którzy widać, że bardzo starali się odegrać jak najlepiej swoje role i ich starania pójdą w niepamięć. Na zakończenie powiem tylko, że ten serial był cudowny i na pewno jeszcze kiedyś obejrzę go od nowa. <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Lajkujcie ! Strona która nie pozwala na anulowanie serialu ! Zapraszamy... podawajcie dalej ! Niech jest nas jak najwięcej ! https://www.facebook.com/pages/We-want-Season-2-Star-Crossed-/1441045619476759

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest właśnie stacja CW, która dała na tą jesień The Carrie Diaries zamiast zrobić pełny sezon Star-Crossed, wtedy mieliby szanse stworzyć coś xiekawego co przyciągnie fanów. Ale niestety takie są minusy tej stacji, bo debile nie potrafią wybrać naprawdę porządnych seriali. Takie np. Beauty and the Beast oglądałam jak był 1 sezon i mnie ten serial naprawde znudził (pewnie nie tylko mnie), a mimo to dali drugi sezon. Żałosne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym momencie jestem bardzo ciekawa jaka będzie ramówka na tą jesień. Na 100% będą wspomniane wyżej seriale (cieszę się że nie anulowali The 100) oraz Supernatural, The Vampire Diaries, The Originals, Arrow i pewnie Reign. W takim razie dojdą ze 2 nowe seriale albo więcej tych po 12 odcinków żeby je wszystkie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstaję rano aby załapać na darmowe wifi i obejrzeć nowy odcinek,a tu taka informacja. ;(
    A nie mogą zrobić tak żeby przenieść serial do innej stacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się żeby to było możliwe pod względem prawnym, pewnie stacja sobie wszystko zastrzegła czy coś tam. Zresztą kto by chciał puszczać serial, który gdzieś indziej został anulowany z powodu niskiej oglądalności, nikt w to nie zainwestuje. /Lea

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że prawa do serialu można kupić. Tylko ktoś musiałby zaryzykować, jakaś inna stacja.

      Usuń
    3. Ano właśnie i pewnie nikt nie zaryzykuje. :( No trudno, trzeba się z tym pogodzić.
      A będziecie prowadzić innego bloga ? Macie już coś w planach ?

      Usuń
    4. Mamy w planach stworzenie CZEGOŚ... tylko nie wiemy czego. Wiele osób proponuje The 100 ale nie jestem tego pewna, bo to dostało kredyt zaufania od stacji i nie sądzę, żeby przetrwało więcej niż kolejny sezon. Poza tym zaraz skończy się pierwszy sezon tego serialu.
      W każdym razie wciąż czekamy na propozycje :) /Khaleesi

      Usuń
  13. Oglądałam zarówno Star-crossed, jak i Beauty and the beast i liczyłam szczerze na to, że ona seriale będą miały kolejny sezon. Jednak teraz, gdy anulowane zostało SC to czuję sie chyba bardziej rozczarowana niż, gdyby anulowano BATB. Może dlatego, ze jestem jestem teraz na bieżącą a BaTB nie było już od dwóch miesięcy. Każdy odcinek chłonę z największą uwagę, a po ostatnim nawet przez chwilę siedziałam bez słowa gapiąc się w ekran po napisach końcowych. Jest to kolejny serial (po The Lying Game, The secret circle i Ravenswood), który ukochałam, a który zdjeli..Następnym razem poczekam chyba dłużej, zanim zacznę coś oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie tego nie rozumiem. Serial pełen akcji, ciekawa historia, dobra gra aktorska i oni to anulują?
    Dziewczyny, nie macie szczęścia, co założycie bloga to serial wam anulują, a szkoda, bo prowadzenie bloga świetnie wam idzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. No chyba kurdeee nie. ! Po prostu nie wierzę... Ale jestem zbulwersowana, taki świetny serial no i wgl cała ta historia... Jedyny plus to to, że The 100 zostaje... ! Ale no jak mogli anulować SC, zakochałam się w tym serialu, w Atrianach, chciałam bardziej poznawać Sondiv i wgl all ! Jestem załamana. ;'(
    No i wielki minus, że Wasz blog już nie będzie chyba istniał, a jest świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niee!!!! Jak oni mogli i The Carrie Diaries też.
    Ale całkowicie sie nie zgadzam, taką nude jak "Hart of dixie" zostawili, a anulowali SC? Niedorzeczne!
    Ciesze sie tylko, że The 100 zostawili, ale i tak SC lepsze
    Tak bardzo nie fair !

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle potencjału, świetnie wymyślone, Atrianie są tacy ciekawi, Sondiv, i wszystko inne a oni mi, a właściwie nam, to wszystko odebrali. Pomyśleć teraz, że już nigdy nie dowiemy się więcej (o tych ich ziółkach, więcej o nich i wgl), nie będziemy mogli więcej oglądać Romery, Draylor czy innych... Jestem bardzo zła i smutna.
    Mam nadzieję, że zrobicie nowy blog o jakimś innym ciekawym serialu bo świetnie wam to idzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. CO? No nie wierze; (( kolejny serial, który oglądam nie dostał następnego sezonu ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. nieeeeeeeeeeeeeeeeee :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak szczerze, to jestem zawiedziona. :/ Oglądałam Star-Crossed i The Tomorrow People z zapartym tchem czekając niecierpliwie na każdy odcinek, a tu taka przykra wiadomość, chociaż SC jeszcze nie miało swojego finałowego odcinka to sądzę, że na pewno skończy się tak, aby widz zadawał sobie pytania na które może się tylko domyślić, lecz i tak nigdy nie będzie w stu procentach pewien. Moim zdaniem popełniają największy błąd, bo jak dla mnie te dwa seriale są naprawdę świetne i mają duży potencjał, tak samo jak The 100(ulga, że będą nowe odcinki), a Doktor Hart, choć oglądam ten serial, robi się z odcinka na odcinek nudne i coraz to głupsze, bohaterzy sprawiają wrażenie niedorozwiniętych umysłowo, a są to osoby bliskie trzydziestki. :/ Jestem zawiedziona, cały weekend z dupy, bo zrobili... nie no szkoda gadać. Żal mi ich po prostu. :(

    PS: A Wy będziecie robić blog o jakimś innym serialu? Może The 100? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się całkowicie ze Skye co do wszystkiego... aż nic mi się więcej pisać nie chce, czuję, czuję taką ... pustkę. ;p Słabo, naprawdę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale już naprawdę nie ma żadnej, ale to żadnej szansy by przywrócić ten serial? ;'(

    OdpowiedzUsuń
  23. I kolejny ciekawy serial został anulowany.A inne gorsze nie.Przecież s-c jest bardzo ciekawe.The 100 moze byc ale i tak lepsze jest s-c :c

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeban* skurw*syny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezuu.. Naprawdę nienawidzę CW! Nie dość, że odwołali SC, to jeszcze moją ukochaną Carrie! :( aa wcześniej The Secret Circle... masakra! Kurde dziewczyny, że też trafiacie na seriale, ktore mają tylko jeden sezon! Na pewno wymyślicie coś nowego, równie świetnego, pamiętajcie że ja zawsze trzymam za Was kciuki :*
    Pozdrawiam!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze dziękujemy za wsparcie <3 /Khaleesi

      Usuń
  26. Jak oni nam mogli to zrobić? Stacja CW jest coraz słabsza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Stacja CW schodzi na samo dno ;/
    Zamiast pociągnąć nowy serial z fajną fabułą i zapowiadającym się sukcesem (mimo małej oglądalności) - SC, oni ciągną te stare seriale, pakując w nie coraz więcej i więcej, robiąc z nich tasiemce i następne Mody na sukces (bez obrazy dla fanów).
    Przykładem jest TVD. Pierwsze sezony oglądałam z zapartym tchem. Do czwartego podeszłam z dystansem, ale już piąty jest masakrą. Wepchali tyle tam tego, że szkoda gadać i te ciągłe melodramaty Delenowskie i Stelenowskie (bez obrazy dla fanów). To już się robi nudne. A ten czas wampów, wilków, czarownic itp. stworzeń, po prostu mija i zaczyna się czas SCI-FI. No bo ile teraz jest filmów postapokaliptycznych? Albo o przyszłości? Masa!!! (Niezgodna, Transtcendencja, Więzień Labiryntu, Ewolucja Planety Małp, Transformens: Wiek Zagłady, Na skraju jutra, Jupiter: Intronizacja itd.) Seriali tak samo. A oni robią durnowatą rzecz i kasują jeden za drugim ;/// Taktyka pozbawiona sensu.
    Może w tej chwili jeszcze nie ma, aż tak dużego zainteresowania sci-fi, ale podejrzewam, że pod koniec roku będzie wielkie. Tym bardziej, że ludzie coraz bardziej i częściej chcą oglądać prawdopodobną przyszłość.

    Według mnie największą głupotą CW jest anulowanie w tej chwili seriali sci-fi, ponieważ popyt na nie za 'chwile' będzie duży.

    Oczywiście tu chodzi o kase, ale mimo wszystko oni NIE myślą, nwm jakich oni tak maja taktyków od tych spraw. Ale podejrzewam, że - za przeproszeniem - głąby nie wpadli na pomysł by spytać się młodzieży i os. lekko powyżej 20-ki, co myślą na ten temat.

    Nwm, czy ktoś się ze mną zgadza ale takie jest właśnie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Sama stacja CW zaraz po SC stworzyła kolejny serial o przyszłości - The100, bo wie, że na tym zarobi, a jednak SC anulowali :( /Khaleesi

      Usuń
  28. gdyby nie wątki te miłosne, te trójkąty, a więcej akcji i więcej życia w Emery, pokazanie np jak dorośli ludzie np rząd czy coś radzi sobie z Artianami i np jakieś retrospekcje, to mysle, że serial miały lepszą oglądalnmość i dali im szanse. Ten serial miał dobry potencjał, ale gdyby inna data emisji... :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pewna, że gdyby zmienili datę emisji to oglądalność od razu by się poprawiła! Ale nie, ludzie wolą oglądać entą edycję tańca z gwiazdami... /Lea

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkim zawsze chodzi o kasę ;( ... Nie rozumiem tylko dlaczego zapewne powstanie następny sezon TVD , które jest już tak beznadziejne i nudne , a nowym serialom nie dają szans .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wczorajszym odcinku stwierdziłam, że kończę z tym serialem po finale. To co tam się dzieje jest żenujące, a seriale które naprawdę mają potencjał są kasowane :( /Khaleesi

      Usuń
    2. hart of dixi kolejny sezon?przeciez to sie tak spaprało że nie da sie oglądać SC było świerze świetna gra ,aktorrzy wątki !!!niemoe uwierzyć że niezobacze dalszych ich losów!!!!!!!!szkoda że niema żadnych petycji!ostatnio niemiałam co oglądać uwilbialm SC świetnie było oglądać już myślałam o dalszym sezonie emery i romanie :(((((((((((((((((((( i o koniec tak poprostu ?:(:(:(:(:((

      Usuń
    3. W poście z komentarzem producentki jedna z czytelniczek podała link do petycji :)

      Usuń
  31. Przyzwyczaiłam się już do tej myśli, że SC nie będzie. Jest mi strasznie smutno, bo ten serial miał naprawdę wielki potencjał. Jak dla mnie mogłybyście stworzyć bloga o Believe (świetny serial, a nie mogę znaleźć o nim ciekawego bloga) albo PLL albo coś czego jest na razie mało odcinków, żebyście mogły zacząć od "początku" tego serialu. Zrobicie ankietę tak jak na blogu Ravenswood o tym jaki ma być blog o kolejnym serialu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałyśmy, ale zaczynamy się nad tym poważnie nad tym zastanawiać, ponieważ nie ma w sezonie letnim dużo ciekawych propozycji :(

      Usuń
    2. ;c Mam nadzieję, że wymyślicie coś ciekawego. :D

      Usuń
    3. A Awkward, The100 albo The Originals?

      Usuń
    4. Awkword Lea nie oglądała, zresztą ja też nie przepadam, a Originalsi to już nie ci sami pierwotni co w pamiętnikach. Powiem wam szczerze, że najbardziej bierzemy pod uwagę The 100 i The Flash /Khaleesi

      Usuń
    5. tylko nie the 100.... jakos nie przepadam za tym :d

      Usuń
    6. Ja też XD Ale nie mam pojęcia o czym miałby być następny blog. Może coś z tych nowych seriali?

      Usuń
    7. A są jakieś nowe, które mają sens? :)

      Usuń
  32. PETYCJA W SPRAWIE SEZONU 2 - ciągle przybywa osób - DOŁĄCZAJCIE - jest szansa!
    http://www.change.org/petitions/cw-network-mark-pedowitz-cbs-corporation-renew-star-crossed-for-a-second-season?recruiter=94984755&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition

    OdpowiedzUsuń