24 maja 2014

Co miało wydarzyć się w 2 sezonie

Sprawą oczywistą jest, że 2 sezonu nie będzie, ale jednemu z  portali internetowych udało się dotrzeć do scenarzysty, który szczegółowo opisał, co miało się w nim wydarzyć!
Złe wiadomości dla fanów Romery, prawie dobre dla fanów  Graylor. Zaskakujące wydarzenie między Teri Romanem! Zmiany w sektorze. Dowiadujemy się komu nie było dane przeżyć finału. Prawie wszystko nie tak, jak sobie ro wyobrażaliśmy! Zobaczcie sami. Krótko streściłam wam ten wywiad. (Odpowiedzi są zwięzłe i niedosłowne)
 + przepraszam was za błędy, ale wywiad jest długi, a chciałam żeby jak najszybciej do was dotarł :)


Nie wszyscy umarli, prawda?
Nie, oni  tylko stracili przytomność przez nadawany sygnał. Kilkoro jest rannych, ale prawie nikt nie umarł. Nawet Grayson przeżył!
Czyli jednak są ofiary śmiertelne?
Są dwie. Zoe, co jest oczywiste. Oraz dziecko Taylor, co było wynikiem wypadku samochodowego. 
Co by się wydarzyło w premierowym odcinku 2 sezonu?
Chcieliśmy przenieść akcje o 3 miesiące. Zobaczylibyśmy rząd próbujący zatuszować, to co się stało. Ludzie nie wiedzą, że był to  sygnał do statków szykujących się na wojnę. Rząd dał wszystkim do zrozumienia, że był to atak terrorystyczny za który są odpowiedzialni The Trags, którzy wydostali się z sektora. Program integracyjny został zawieszony. 
[...]
W sektorze jest jeszcze gorzej. Wygląda jak jeden z dystryktów w Igrzyskach Śmierci. Ich mieszkania są ja cele więzienne. Rząd przesłuchuje niektórych Atrian, a po tych przesłuchaniach słuch po nich ginie. Pojawiają się nawet publiczne egzekucje, co ma być wiadomością dla nadlatujących statków. 
Dowiadujemy się, że następna w kolejce do  egzekucji jest Teri, więc Roman i Drake muszę współpracować, by ją uwolnić.
Na Ziemi miałyby się też pojawić małe statki, które mogłyby zmienić klimat i temperaturę na Ziemi. Ich plan, to zmiana Ziemi w Atrię - wodny świat - taki, który by uniemożliwił przeżycie ludziom. 
Zanim Roman i Drake odkrywają ten plan, Roman zostaje złapany przez rządowego strażnika i jest zmuszony zawrzeć z nim układ w zamian za życie Teri. Ma on pomóc znaleźć dowódce Atraia, jednak nie wie, że jest nim ojciec Teri. 
A co z Emery?
Emery jest na celowniku rządu. Pojawiają się w jej domu i zabierają ją na przesłuchanie wraz z rodziną, jednak jej tata pomaga jej uciec. Staje się zbiegiem. Jest wrogiem stanu, a jej zadaniem na sezon jest oczyszczenie imienia i pozbycie się dowódcy rządu. 
Mamy okazję ujrzeć Emery w innym świetle. To dla niej trudne zadanie - usunięcie rządu. Zaangażuje w to wszystkich swoich przyjaciół.
Grayson, używając swoich znajomości, znajduje jej miejsce,  by mogła w nim mieszkać.
A co z pozostałymi?
Grayson: Żyje. Moglibyśmy pokazać go w szpitalu z obwiniającą siebie o wszystko Emery. Mogłaby być częścią jego procesu leczenia. Mogliby się do siebie zbliżyć. 
Julia: Moglibyśmy zobaczyć efekty uboczne wynikające z obecności cypru i krwi Romana w jej ciele. Chcieliśmy zrobić tak, że mogłaby czuć to, co on nieważne, gdzie by był. Byłaby to interesująca relacja, ale w żadnym wypadku romantyczna!
Lukas: Stałyby się atny-Atrianinem. Wszystko byłoby spowodowane obecnością czarnego cypru w jego organizmie.
Taylor (oraz Draylor): Niestety traci swoje dziecko i razem z Drakem musi się po tym pozbierać. Uwalnia to w nich gniew, ale jest też coś, za co chcą walczyć. Taylor wciąż ma w sobie trochę Atriańskiego DNA, co sprawia że jest super-silna. Zobaczylibyśmy kilka świetnych scen, w których Drake uczyłby ją, jak być wojowniczką. 
Julia i Eric: Julia i Eric zdecydowanie zostają razem? Jak na dwójkę bohaterów, gdzie jedno było pro-Artiańskie, a drugie anty-Atriańskie trzeba było ich trochę zmiksować. Świetnie byłoby się dowiedzieć, jakie kierują nimi uczucia po tym koszmarze. Julia pewnie przestałaby tak wspierać Atrian. Zaczęłaby być bardzie ostrożna i może to właśnie Eric przekonywałby ją, że wszystko będzie dobrze w tej kwestii. 
Roman i Teri: By w sektorze zapanował pokój dla Ter i Romana były zaplanowane zaręczyny! Na początku oboje się opierają, ale zaczynają dostrzegać, jak dobrze wpłynęłoby to na ich ludzi, gdyby zobaczyli Teri - córkę dowódczyni The Trags oraz Romana- syna Noxa zjednoczonych. Pomiędzy nim zawsze COŚ było nawet, gdy do obrazka dołączyła Emery. 
Na koniec jeszcze o Romery? Czy na końcu byliby  razem?
To, co powiem może być trochę kontrowersyjne. Oni potrzebują siebie nawzajem, żeby ratować świat i może to właśnie by się stało, jednak to nie znaczy, że są sobie przeznaczeni. Czas jaki ze sobą spędzili był potrzebny, żeby uratować swoje światy. 
Zawsze chciałam, żeby Emery była na końcu z Graysonem. Z Romanem są te komplikacje związane z jego przeznaczeniem, czyli bycie  liderem Atrian. Dla mnie na końcu mieli być Emery i Grayson oraz Teri i Roman. 

Ja nie mogłam uwierzyć w to, co czytałam. Roman i Emery nie byliby na końcu razem?! Jak to w ogóle możliwe???? I Roman zaręczony z Teri? Chociaż to mi nie przeszkadza tak bardzo jak Emery Grayson. 
Za to sceny Draylor i nauczenie jej walki mogłyby być genialne!!! 
Julia i Eric nadal, jako para, to kolejne świetne posunięcie.
I działania rządu też mogłyby być świetnym wątkiem.

Co wam się najbardziej nie podoba w tej wizji. A jaki wątek byłby najlepszy. Co was najbardziej zaskoczyło? Piszcie piszcie piszcie. 

No dobra. Teraz to już na pewno ostatni wpis na tym blogu, no bo co jeszcze mogłoby się pojawić. Te wyznanie scenarzystki, to chyba już definitywny dowód na to, że drugi sezon nie powstanie choćby nie wiem co. Kto kupiłby serial, którego fabuła została zdradzona. Zresztą nawet przed tym trudno było się łudzić, więc baaardzo się cieszę, że wiemy co się miało wydarzyć :)
 
Źródło: www.zap2it.com

 

18 komentarzy:

  1. Drobny romans Romana i Teri - trzy razy tak. Roman i Teri na stałe razem - trzy razy NIE!! Emery i Grayson - o matko. No bez jaj... Nie przeżyłabym tego! Za to Draylor i Juric! <3
    Może to dziwne, ale chyba cieszę się, że nie musimy tego oglądać xd Ale i tak zawsze będę miło wspominać ten serial i bloga <3
    /Lea

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już tego nie zobaczymy :( Żałuje, że taki fajny serial usunęli tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze myślałam, że serial zmierza ku temu, aby Roman & Emery byli razem. I właśnie to mnie zszokowało, i zbulwersowało. Fajnie oglądałoby się zmagania bohaterów z problemami i wspólna walka o lepszy świat. Jednak na stałe Roman i Teri oraz Emery i Grayson - totalne nieporozumienie. To sprawiło, że cieszę się że nie będzie kontynuacji. Do tej pory nie mogę dojść do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, ze już nie zobaczę tego serialu, ale w sumie Emery i Grayson finalnie razem to byłby najgorszy finał 2 sezonu, ever. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to scenarzystka tak sobie wyobrażała zakończenie serialu (R&T, E&G), a liczyła na kilka sezonów. Porównała SC do znanego serialu "Jezioro marzeń" i do tamtego zakończenia.

      SC dałoby się uratować (być może nawet zwiększyć oglądalność) gdyby trafiło w ręce innych twórców. Sam pomysł na serial był dobry, ale pewne niedorzeczności wszystko psuły.

      Usuń
  5. Emery jako zbieg? Jak to czytałam to już sobie pomyślałam, że ta scenarzystka zmyśla cokolwiek. Bo co jak co, ale Emery i życie zbiega to coś z czym moja wyobraźnia ledwo sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego wszystkiego cieszę się, że nie będzie 2 sezonu. Przecież serial miał być o związku Emery i Romana. Tak to bez sensu by było:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Natknęłam się w necie na info, że ten artykuł był po to, aby zniechęcić fanów serialu do dalszych starań o przywrócenie go. Czy to możliwe ??
    Gdyby jednak jakimś cudem był 2 sezon to na pewno zmieniliby fabułę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że scenarzystka po prostu nie chciała robić nam, aktorom i ogólnie sobie nadziei na przywrócenie serialu "do życia", więc wymyśliła tak beznadziejny koniec. Wielkie brawa dla niej, bo gdy to przeczytałam to już nie chcę 2 sezonu. :D
      A teraz moje podusmowanie:
      Roman + Teri = Big Not
      Emery + Grayson = Big Not

      Romery= <33
      Draylor= <33 (ciekawe kto by uratował Taylor z tego samochodu)
      Juric= <33
      2 Sezon = Teraz już Not ;x

      Usuń
  8. Jedyne słowa jakie cisną mi się na usta to: WIELKIE NIE- dla tego co chcieli zrobic w większości.z serialem. I WIELKIE TAK-że tego serialu już nie będzie.......

    Ale bloga i tak pragnę pogratulować. I szczerze powiedziawszy jak dowiedziałam się, że teraz w obroty wzięłycie The 100, to od razu sięza niego zabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyne słowa jakie cisną mi się na usta to: WIELKIE NIE- dla tego co chcieli zrobic w większości.z serialem. I WIELKIE TAK-że tego serialu już nie będzie.......

    Ale bloga i tak pragnę pogratulować. I szczerze powiedziawszy jak dowiedziałam się, że teraz w obroty wzięłycie The 100, to od razu sięza niego zabrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku czemu nie bedzie 2 sezonu? Zawsze jak mi sie jakis spodoba to wycofuja, -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielka Szkoda, wciągnął mnie momentalnie. Jednego dnia obejrzałem cały sezon i gdy szukałem informacji o sezonie 2 trochę się rozczarowałem, gdyż ostatni odcinek kończył się tak jak by sezon 2 miał być jeszcze lepszy.
    Powiem tak, nie jestem typem gościa co ogłada seriale o tematyce romantycznej(romanse) ale ten serial naprawdę mi się podobał i każdy na pewno znajdzie coś dla siebie w nim.
    Ps: Czy na pewno sezonu 2 nie będzie, jestem jak by Świeżakiem bo ten serial oglądałem pod koniec października i chciałbym uzyskać jakieś lepsze info jak ktoś coś ma to prosił bym o nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się emerii i roman pasują do siebie a reszta może być

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem emery i roman powinni być razem do końca bez względu na wszystko tak jak w jednym odcinku emery powiedziała że ich miłość pszetrfa wszystko i tego powinniśmy się trzymać . szczeże cieszę się że nie ma sezonu 2 bo chyba pszestała bym lubić ten serial wreszcie cieszyłam się że główni bohaterowie są razem bez rozsrań więc sezon 2 był by do kitu 😁 pozdrawiam Noemi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra jak mi się jakiś serial spodoba to zaraz szybko się kończy. Nie jestem zadowonaz tego że 2 sezonu nie biedzie i że miał się tak skonczyc, ale z drugiej strony. Bylby ciekawy jakby były te wszystkie wątki które były wymieniane wyzej. Nie mniej jednak Romery górą.

    OdpowiedzUsuń