17 kwietnia 2014

1x09 - muzyka

Chyba pierwszy raz wyrobiłam się tak szybko z postem z muzyką, aż sama jestem w szoku. Ale taki dzień jak ten, trzeba zacząć od takiego posta. Także zapraszam do wysłuchania utworów, które pochodzą z ostatniego odcinka i nie zapomnijcie zostawić komentarza :)



The Naked and Famous - No Way (Co-Pilots Remix)

(Taylor, Sophia i Grayson rozmawiają o imprezie)


Junip - Beginnings
(Romery w samochodzie)


John Grant - Sensitive New Age Guy


Ebony Bones - W.A.R.R.I.O.R.
(Draylor sex)


The Myrmidons - Clap (See the Stars)
(Emery i Sophia rozmawiają w barze)


Dave Aude and David Garcia feat. Sisely Treasure - Dancin' Circles
(Taylor oraz jej goście tańczą na imprezie)


Little Dragon - Ritual Union (Tensnake Mix)
(Taylor i Drake rozmawiają o swoim związku)


Co do oglądalności to znowu krótko - utrzymała się na podobnym poziomie, co poprzedni odcinek i tyle. Pojawia się coraz więcej plotek o anulowaniu serialu, nikogo to chyba nie dziwi. Nawet serial CW nie przetrwa z tak niską oglądalnością.
 Jak widać nie mamy szczęścia do seriali, ale nie martwcie się, już zaczynamy intensywnie myśleć za, co możemy się zabrać :) Może macie jakieś pomysły ? Będziemy wdzięczne za każdy!

11 komentarzy:

  1. Proponuję blog o serialu Orphan Black. Pojutrze (w USA) będzie premiera drugiego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie polecam żadnego ... dla mnie S-T było najlepsze, i nic więcej poza tym nie bd oglądac ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. teen wolf, jak poznałem waszą matkę, supernatural, super seriale !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen wolf miało genialny sezon, no ale to już któryś z kolei. Musiałybyśmy nadrabiać 3 i je opisywać. To samo dotyczy Orphan Black. Miałybyśmy 3 dni na streszczenie całego sezonu :( Chciałyśmy zacząć jakiś nowy, ale letnie ramówki sa tragiczne. Zainteresował nas może jeden serial HBA, ale znając tą stacje, przerwy między sezonami są roczne :( /Khalees

      Usuń
    2. Teen wolf ma teraz dłuższą przerwę, 4 sezon bedzie dopiero 23 czerwca wiec nie musicie szybko uzupełniać w 3 dni ;) sądzę że miałybyście dużo wejsć na tym blogu, bo nie ma żadnego fajnego o teen wolf :( ale jak nie chcecie rozumiem to dużo pracy.Jest jeszcze jeden nowy serial The 100 ma on 4 czy 5 odcinków ale dla mnie jest średniawy, może wam sie spodoba :DD

      Usuń
    3. Oglądamy, ale w są w nim tylko 2 interesujące wątki, ja się staram oglądać cale, ale rozmawiałam z Leą i ona nie wytrzymuję i połowę przewija :D Chciałyśmy upolować jakiś serial ABC (ale raczej nie ABC Family) i nie mają na razie nic ciekawego do zaoferowania :(

      Usuń
    4. no niestety nie ma teraz fajnych nowych seriali (oprócz S-C) ale jak na jakiś trafie to wam napisze :)

      Usuń
    5. Teen wolf ma już bloga/stronę

      Usuń
  4. Ja oglądam wiele seriali ale o innej tematyce , bo wam chodzi o serilae coś w stylu SC ? tak
    Jeśli nie to z takich kryminałów świetny serila The Blacklist M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial o obojętnej tematyce. The Blacklist wcale nie byłoby głupim pomysłem, bo przecież poza nową sprawą w każdym odcinku, jest też wątek przy którym można by pokombinować z teoriami. Niestety oglądam go tylko ja, Lea na razie nie ma czasu :( Chociaż cały czas ją przekonuję , bo serial świetny. Jeden z niewielu, który oglądam od początku do końca, bez przewijania :) /Khaleesi

      Usuń
    2. Na pewno kiedyś wezmę się za ten serial, tylko na razie nie mam czasu na coś nowego :)
      /Lea

      Usuń