12 kwietnia 2014

Malese Jow

Na koniec dnia jeszcze popisy wokalne naszej serialowej Julii. Mam dla Was trzy jej piosenki, ale jeśli znajdziecie jakąś inną na YT, która wam szczególnie wpadnie w ucho, koniecznie dodawajcie linki w komentarzach :)




Nie podoba mi się tylko ta druga. Pozostałe dwie są całkiem przyjemne. Wszystkie utwory pochodzą z 2010 roku. Niestety nie znalazłam żadnych nowszych wykonań :(
Co myślicie? Podoba wam się jej głos? Która piosenka najlepsza?
Czekam na wasze komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Mnie bardziej interesują wywiady z aktorami i newsy/spoilery dotyczące SC: http://star-crossed.tv/

    Bez obrazy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się dodawać jednego posta z wywiadami/zdjęciami/opisami i jednego takiego luźniejszego. Dzisiaj było już promo :) Właściwie miał być wywiad, ale gdy zaczęłam tłumaczyć okazało się, że jest za stary, żeby coś wnosił, a wcześniej nie było czasu się za niego zabrać :(
      + Do SC prawie wcale nie ma spoilerów, poza filmami promocyjnymi /Khaleesi

      Usuń
    2. A mi sie podobają wasze psoty. Ta stroną którą podała Rene jest amerykańska, a z tego co zauważyłam większość z nas nie ogląda odcinka bez napisów, czy angielski nie jest naszą mocną stronę, a dziewczyny i tak robią do większości wywiadów/filmów tłumaczenia, co pewnie nie jest łatwe, proste i przyjemne. Bardzo Wam dziękuję za waszą pracę <3

      Usuń
  2. Ma taki raczej zwyczajny głos, ale pierwsza piosenka spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda na tych gifach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie na tym drugim, w czarnej kurtce <3

      Usuń
  4. Kocham trzecią piosenkę dzięki za przypomnienie :)) jest taka wzruszająca i pięknie się ją śpiewa no i słucha :)) tylko ten jonas ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na przykład bardzo lubię tę : Live for today https://www.youtube.com/watch?v=12gLybmJxWA
    :)

    OdpowiedzUsuń