11 kwietnia 2014

1x08 - muzyka

Luźny post na początek dnia czyli muzyczka z ostatniego odcinka. Bez przedłużania zapraszam dalej i życzę miłego słuchania :)


Andy Lange - In the Morning
 (Em i Roman rozmawiają w składziku po raz drugi ; Grayson pyta Ms. Benton o Zoe;
Ms. Benton rozmawia z Julią)


The Black and White Years - Strange Figurines
(Roman zaprasza Emery na Dinaskyu)


Ron Pope - Empty Page
(ojciec Graysona stara się przekonać go by wrócił do domu)


Bear Mountain - Faded
(Sophia opowiada Emery o tradycjach Dinaskyu)


Jak już pewnie wszyscy wiedzą oglądalność jest marna, ale liczby zostawmy w spokoju. Za to mam dla was link, w którym możecie zagłosować za przedłużeniem serialu. Nie wiem czy to coś da, ale zagłosować nie zaszkodzi :)

To teraz wróćmy do piosenek. Co o nich myślicie ? W ogóle to lubicie jak w serialach pojawia się dużo różnych utworów ? Ja bardzo! Chociaż i tak po obejrzeniu odcinka zapominam żeby poszukać piosenki, która mi się podobała, przynajmniej tu o tym pamiętam :D

3 komentarze:

  1. Zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam nadzieję, że coś to pomoże, bo znajdują się tam trzy z moich ulubionych seriali :/

      Usuń
  2. Ta ostatnia piosenka świetna :D

    OdpowiedzUsuń