23 kwietnia 2014

Promo 1x11

Gdy tłumaczyłam ten filmik wczoraj nie mogłam się powstrzymać od śmiechu. Mam wrażenie, że będzie to jeden z zabawniejszych odcinków, jak nie najzabawniejszy. Myślałam, że sytuacja w jakiej jest Taylor (ci, co czytają spoilery wiedzą o co chodzi, a ja nie chcę za dużo zdradzać) sprawi, że zrobi się poważnie, a tu chyba mała niespodzianka. Tych, którzy chcą wiedzieć, co się wydarzy zapraszam dalej :)




Emery: Gdy łzy Atraińskiej kobiety świecą, oznacza to, że spodziewa się
Taylor: Spodziewa się czego?
Emery: Jesteś w ciąży.
X: [?]
Drake: Twój wujek chciał cię zaatakować, Vega chce wyeliminować każdego człowiek jakiego znamy. Powinniśmy ich usunąć jako pierwszych 
Roman: Oboje?
Taylor: Czy to właśnie mi się stanie? Nosze w swoim brzuchu zmutowane dziecko.

Teraz już wszyscy wiedza o czym bredziłam we wstępie :D Też macie wrażenie, że wszystko, co będzie związane z tym dzieckiem będzie raczej zabawne, a przynajmniej ze strony Taylor, bo Drake może się trochę załamać :D
Mam też takie dziwne przeczucie, że coś  nie gra w tej całej historii i nas scenarzyści mogą jeszcze zaskoczyć. W końcu sama Emery powiedziała, że sprawa świecących łez dotyczy Atriańskich kobiet, a nie ludzi.
Szkoda, że nie ma żądnych ujęć z tej szkolnej imprezy. Myślałam, że na niej skupi się odcinek.

Co sądzicie o sytuacji w jakiej jest Draylor oraz małym planie zemsty wymyślonym przez Drake'a, żeby odegrać się na Castorze w Vedze?

Kto nie może się doczekać tak jak ja? :D

11 komentarzy:

  1. Hej, mam napisy do 10 odcinka, są do ściągnięcia tutaj: http://chomikuj.pl/alf-3/Star-Crossed+*5b1x10*5d+What+Storm+Is+This+That+Blows+So+*5bNapisy+PL*5d,3809529558.avi(video) lub tutaj: http://chomikuj.pl/martulla91/Star-Crossed+*5b1x10*5d+What+Storm+Is+This+That+Blows+So+*5bNapisy+PL*5d,3809561460.avi(video) POZDRAWIAM!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ODCINEK Z NAPISAMI :)
    http://vidto.me/x9bsu9xuhht1.html
    /Lea

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście wiemy ,że tak nie będzie. Tylor raczej urodzi zwykłe Atriańskie dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  4. hhahaha oglądałam to promo z 10 razy :D jest świetne , za 1 razem spadłam z krzesła jak zobaczyłam minę Taylor :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 odcinek był chyba najlepszy ! :D Świetnie to wymyślili z tą burzą i aby szkoła była zamknięta ze wszystkimi. Pamiętam jak pisałam, że chciałabym aby to Emery się zmieniła chociaż na jedne odcinek, a tu ktoś inny.. Szkoda :P
    Już nie mogę się doczekać 11 odcinka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie wieczorem, kiedy wszyscy już zdążą obejrzeć odcinek :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, wiem. :) Przepraszam, że tutaj napisałam, ale nie mogłam się powstrzymać. Jak obejrzałam cały odcinek to musiałam się podzielić emocjami. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chodziło o to że tu napisałaś :D Tak tylko informowałam, zanim pojawiły się pytania o podsumowanie :D Ale oczywiście zapraszam do podsumowania również, bo na pewno jest wiele tematów do dyskusji po tym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nie będzie tak wyglądać, bo przecież Gloria, która jest człowiekiem była w ciąży z ojcem Romana (ojciec Romana to Atrian jakby ktoś się nie domyślił lub nie wiedział :D) Urodziła Atriańskie dziecko z oznaczeniami i raczej nie wygląda tak jak to jest pokazane =D

    OdpowiedzUsuń