13 kwietnia 2014

Matt Lanter - 5 faktów

Dzisiaj zaczynamy od tłumaczenia artykułu, z którego dowiecie się kilku faktów na temat Matta :) Ja byłam zaciekawiona już po pierwszym. Zapraszam do czytania, bo są tu rzeczy, których się pewnie po nim spodziewaliście :) Oczywiście jest też mały komentarz ode mnie :)

Nie będę tego ukrywać. Mimo, że uwielbiamy poruszające historie, spektakularne sceny akcji i walkę o równouprawnienie w Star-Crossed, naszą ulubioną 'rzeczą' w serialu jest wspaniały Matt Lanter. Dzięki roli Romana, jednego z Atrian i głównego bohatera w serialu możemy sobie na niego popatrzeć co tydzień, a wygląda nawet lepiej niż w 90210.

Chcecie się dowiedzieć o nim więcej? Na pewno :) Oto 5 faktów o tym przystojniaku.

Jest świeżo po ślubie
W czerwcu 2013 w Kalifornii poślubił Angele Stacy, z którą spotykał się od 2009 roku. Piękny krajobraz, suknia ślubna od Lazaro, a muzyka, która towarzyszyła przejściu główna nawą - "Bittersweet Symphony" The Verve'. Wszystko to mogło sprawić, że ślub był klasyczny i sentymentalny. Ale to nie cała historia. Zaprosili oni żołnierzy  (nie mam zielonego pojęcia, czy tak to się tłumaczy). Zupełnie jak w Star Wars.
Matt jest nie tylko wielkim fanem - podkładał też głos do postaci Anakina w serialu telewizyjnym Star Wars - The Clone Wars. Poza tym trzeba być wielkim fanem, żeby poprosić prowadzącego ceremonie o słowa 'Z dalekiej galaktyki, chciałbym przedstawić po raz pierwszy Panią i Pana Lanter'

Nie wiedziałam nawet, że Matt jest fanem SW, a co dopiero, że mu tak odbiło na własnym ślubie. HAHAHA, że też jego żona się na to zgodziła. 




Wziął udział w przesłuchaniach do roli Chrisa Pine's w Just My Luck.
Na Twitterze podczas Q & A Matt przyznał, że próbował swoich sił w Just My Luck, w którym wystąpiła Lindsay Lohan!
[...]
Niedługo po tym Matt, wziął również udział w przesłuchaniu (również został odrzucony) do roli Troya w HSM, którą otrzymał Zac Efron. Matt powiedział, że to dobrze, że to Zac dostał rolę, bo HSM okazał się wielkim sukcesem, głównie dzięki niemu. W wywiadzie dla People: ' Jest teraz przecież super sławny'

Może nie zagrał w oryginalnym HSM, ale wiemy z jednego z wcześniejszych postów, że przygodę związaną z tym filmem ma, bo zagrał w parodii, w której pojawiła się też scena z HSM. A poza tym może film zrobił szał, ale z perspektywy czasu pewnie nie żałuje tej 'porażki' :D


Jego ulubiony serial to Gra o Tron.
Podczas Q & A Matt napisał zapytany o ulubiony film 'Park Jurajski, Lost Boys,Departed... AHH nie mogę się zdecydować'. Zapytany o ulubiony serial nie zawahał się ani przez chwilę - Gra o Tron

Jak tylko to przeczytałam zaczęłam się szczerzyć jak głupia do laptopa :D Pewnie już większość z was wie, że to również mój ulubiony serial, ale jestem ciekawa, czy ktoś z was też ogląda? Piszcie w komentarzach :)
A ode mnie Khaleesi :)


Uwielbia Igrzyska Śmierci
Na liście jego ulubionych filmów prawdopodobnie znajduje się także film z Jennifer Lawrence. To stwierdzenie opiera się głównie na pewnej sytuacji z Tweetera. Gdy jedna z fanek dodała coś takiego 'Gdyby Matt powiedział, że chce mieć dzieci' -> i dalej pojawia się gif z Katniss krzyczącą 'Zgłaszam się na ochotnika' 
Matt wydawał się rozbawiony tym żartem i napisał ' Ahh ha haa, Uwielbiam Igrzyska Śmierci'

 Trudno powiedzieć, czy on tak na serio, czy niekoniecznie, ale jeśli tak, to pojawia się genialna ironia :D W końcu Katniss i jej filmowy partner to najbardziej popularna para Star Crossed w internecie :D


Jest chrześcijaninem, ale nienawidzi słowa "religijny".
Chrześcijaństwo jest ogromną częścią życia Matta. Ale mówi, że religijny nie jest.
'Wierzę w Biblię i wierzę w Jezusa. To duża część mojego życia," mówi magazynowi People. "Tak naprawdę nie podoba mi się słowo "religia "... Dla mnie to jest, jak tworzenie zasad i przepisów i płacenie pieniędzy,, aby modlitwy zostały wysłuchane. Takie coś mnie odstrasza' 
Takie przekonania to jedna z wielu rzeczy, które on i jego żona Angela dzielą. Angela ma na swoim  Tweeterze opis 'Tylko dziewczyną, która kocha Jezusa'

To raczej zostawię bez komentarza, bo nie jest to temat do dyskusji tutaj. Napiszę tylko, że bardzo go szanuje za to, że nie wstydzi się tego, kim jest :) 

Teraz czekam na wasze komentarze. Czego się po nim nie spodziewaliście? Ja od początku do końca tworzenia posta byłam w szoku po przeczytaniu pierwszego faktu :D Trzeba być naprawdę wielkim fanem, żeby robić takie rzeczy. A zachwycona byłam najbardziej oczywiście po przeczytaniu, jaki jest jego ulubiony serial :D
Czy w którymś z tych faktów Matt jest do Was podobny?

Źródło: wetpaint.com

 

6 komentarzy:

  1. Gra o tron, Igrzyska śmierci. Jak ja go kocham♥
    Zajęty! :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogladam ''Gre o tron'' <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślub z elementami Star Wars pobił wszystko hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ,,Grę o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bittersweet Symphony <3 Fajny pomysł z tym ślubem , szalony , ale fajny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Matt Lanter ,pierwszy powód do oglądania serialu:)

    OdpowiedzUsuń