2 kwietnia 2014

1x07 - podsumowanie

Wszyscy tyle czekaliśmy na ten odcinek, więc mam nadzieję, że już go obejrzeliście. Jeśli znalazły się takie osoby, które jeszcze tego nie zrobiły to zapraszam na prawy pasek i życzę miłego oglądania! A reszta wie co robić :D



Od czego by bu zacząć … Może od tego, że to był jak dotąd najlepszy odcinek! Także lećmy od początku. Po akcji z rodzicami Graysona ten został u Emery na noc, bo przecież jak ona mogłaby zostawić przyjaciela w potrzebie, a to, że my go nie lubimy to już nic. Na szczęście nie było go zbyt dużo, co czyni ten odcinek jeszcze lepszym :D

Czarny cyper. Dzięki ci listku i tobie Zoe za to, że podłożyłaś go, bo dzięki tobie mieliśmy genialne sceny kilku duetów. Oczywiście mam tu na myśli przede wszystkim Romery, Taylor & Drake (Swoją drogą moglibyśmy się zdecydować jak nazwać ten ship – Trake, Draylor, a może jeszcze inaczej ? Dajcie nać w komentarzach, co o tym sądzicie) oraz Julia & Eric, u których też zaczyna się coś powoli dziać, a nawet Sophia & Lucas.

 Romery. Wszyscy na to czekaliśmy i w końcu się stało! Po słowach, które usłyszeliśmy w poprzednim odcinku, mam tu namyśli wolę kiedyś z Romanem, niż teraz z Graysonem, wpadliśmy w szał radości, bo tak, jej serce w końcu wybrało. I nastało to kiedyś! Oczywiście wiadomo, że teraz nie będą paradować po szkole trzymając się za rękę, ale i tak to jest ogromny postęp w ich relacji. Nie dość, że uszczęśliwili siebie i nas oczywiście to jeszcze uratowali Lucasa, bo przecież to było ich głównym celem.
Całowali się aż trzy razy! Rozumiem, że chcieli nadrobić trochę czasu i dać nam coś na zapas, bo pewnie nie powtórzy to się w najbliższym czasie - obym się myliła.
Ale popatrzmy sobie na gify <3 Tak, jaramy się tak samo bardzo jak wy :D 

Zresztą wcale nie było mi żal Graysona w tej ostatniej scenie. Po prostu nie lubię gościa i tyle!
Taylor i Drake. I tu jeszcze raz należą się wielkie podziękowania dla Zoe za bycie wredną ... i chęć odegrania się na Drake raniąc przy tym osobą na której mu zależy. T. chyba nigdy dotąd nie była tak urocza i bezbronna. Co prawda odbyli tylko dwie rozmowy, ale za to jakie. Muszę przyznać, że wolę takie sceny niż szybki sex w toalecie.

 Julia i Eric. Kto by pomyślał, że po akcji na imprezie, gdzie Eric zdecydowanie wziął ją za nieco pokręconą tych dwoje tak się polubi. Mam nadzieję, że w następnych odcinkach rozwiną ich wątek :D

 Sophia i Lucas. Oni mogliby być razem. Sama mówiła, że Atrianie nie szufladkują swojej miłości i mogą ją obdarzyć zarówno przeciwną jak i tę samą płeć, w sensie są bi :D
Szkoda mi było Lucasa, ale koniec końców wszystko się dobrze skończyło. Oczywiście Roman nie może sam uratować całego świata, więc siostra musiała mu pomóc. 

 O i jeszcze na koniec świetny duet męski Drake i Roman. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam ich sceny!

 Bym zapomniała, trzeba jeszcze wspomnieć o Castorze, który zdecydowanie ma jakiś interes! Pomógł Romanowi dając mu jedną ze swoich bomb, których ma na prawdę sporo. Ale do czego mu one ? Chce wysadzić miasto ? A może sektor ?
I jeszcze Drake wrzucający Zoe w wybuchającą szopę! Musicie przyznać, że to było świetne!  Jak tak, co chwilę będzie mi się coś przypominać to nigdy nie skończę :D
Mam nadzieję, że nic nie pominęłam :D Co myślicie o tym odcinku ? Ile dajecie u w skali od 1 do 10 ? I jak bardzo jaracie się Romery ? Jak wszystkie odcinki mają być takie to oglądalność na pewno wrośnie! Jak nie to przynajmniej my będziemy mieli niezły ubaw :D

+ pamiętajcie o ankiecie.

21 komentarzy:

  1. W skali od 1 d0 10 coś między 8-9. Jak mogło nie być Teri??? Znowu!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=rMreys90E2A
    przetłumaczycie promo 8 odcinka???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promo już czeka przetłumaczone w roboczych, dodam jutro z samego rana :) /Khaleesi

      Usuń
  3. 9, zabrakło Teri:c

    OdpowiedzUsuń
  4. 9, chociaż znowu brak Teri :c , w końcu wskaźniki poszły do góry i więcej osób oglądało odcinek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka dni temu była premiera płyty NONONO, a w niej jest piosenka Echo ta co leciała w Star-Crossed :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki !!! Pewnie wykorzystamy to jeszcze w jakimś poście :) /Khaleesi

      Usuń
  6. Ten pocałunek Romery był...IDEALNY :D Pełen namiętności i wyglądali jakby się zaraz mieli rozbierać itd. xD Przepraszam za swoją wyobraźnię. :)
    Bardzo lubię Romery, ale niestety Emery mnie denerwuję. Chyba jestem jedyną osobą. A to dlatego, że jest jak dla mnie zbyt idealna i nudna. :P Teri ma ten fajny pazur. ;)
    W skali od 1 do 10 daję 9. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z Tobą zgadzam. Emery z odcinka na odcinek coraz bardziej przypomina Elene z TVD i to mnie od początku denerwuje.
      Lubię duet Romery, ale chyba też wolałabym trochę więcej Teri :) /Khaleesi

      Usuń
    2. Czy ja wiem czy Emery jest taka idealna? To samo można powiedzieć o Romanie. Chociaż w tym odcinku wykazał się dużą charyzmą zarówno podczas walki, jak i w całowaniu Emery (tego nie spodziewałam się po nim) :)
      Ja zdecydowanie jestem Romery! Pocałunki oglądam na okrągło! Duet Eric & Julia zapowiada się całkiem fajnie. Chyba pierwszy raz zobaczyłam uśmiechniętego Erica :) Moim zdaniem pasują do siebie.
      Chciałabym zobaczyć więcej takich nie typowych sojuszy/przyjaźni np. Drake i Emery (nie w sensie seksualnym), Taylor&Sofia lub Terry&Emery.......
      Wkurzyli mnie rodzice Emery, ze polubili Greysona.

      Usuń
    3. Fajnie, że ktoś ma podobny punkt widzenia. :)
      Do Rene: Ja też jestem Romery :D Ale po prostu wkurza mnie taka nijakość, a taka jak dla mnie jest Emery. Jedynie w pocałunku z Romanem pokazała trochę więcej ekspresji i emocji. ;)
      Ja czekam na odcinek typu, że Emery zostaje zainfekowana jakąś roślinką i staje się ostrą laską xd Chociaż jeden taki odcinek i Roman ją ratuję. :P

      Usuń
  7. Czy tylko ja ogladajac 2 pocalunek Romery widzialam w Romanie Liama z 90210? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Romery, ale nie dorasta im do pięt!

      Usuń
  8. w tym odcinku byla fajna piosenka pod koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post ze wszystkimi piosenkami pewnie w piątek :) /Khaleesi

      Usuń
    2. MS MR - Hurricane
      http://youtu.be/7sj684zcmzw

      Usuń
  9. 100000000000000000000000000/10 <3
    Romery <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka była oglądalność 1x07 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie w poście z muzyką, ale jak zdążę dzisiaj to przetłumaczę osobny artykuł związany z oglądalnością :)
      Teraz powiem tylko, że jest lepiej :D
      /Khaleesi

      Usuń
  11. Bardzo lubię Erica. A Graysona było mi trochę szkoda choć za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń