21 kwietnia 2014

WonderCon - wywiady w parach

Druga część wywiadów pojedynczych pojawi się jutro, bo postanowiłam zmienić trochę formę posta. Dzisiaj wywiady dwóch par. Będzie trochę Draylor i trochę jeszcze mało rozwiniętego wątku Erica i Julii, których jestem wielka fanką, jak już pewnie zdążyliście zauważycie, bo trochę was tym męczę :D Od razu chciałam powiedzieć, że tłumaczenia nie są dosłowne, bo są to 5 minutowe wywiady i chciałam jak najbardziej skrócić :) Poza tym niespodzianka, bo obu parą zostało zadane jedno szczególne pytanie, a odpowiedź jak na tą chwilę jest według mnie bardzo zadowalająca. Zapraszam do czytania tłumaczeń :)





Lubicie oglądać science-fiction?
Greg: Teraz, kiedy gram w tym serialu to tak, ale wcześniej nie byłem fanem. Oczywiście wychowałem się na komiksach i uwielbiałem w nich bohaterów
Scenariusz na początku był zupełnie inny. Na początku bohaterowie się nie rozwijali w takim kierunku do którego teraz dotarli. Spodziewaliście się, jak to się skończy?
Greg: Nie spodziewałem się, jak rozwinie się moja postać. Byłem szczęściarzem. Właściwie Drake jest najzabawniejszą postacią, jaką kiedykolwiek grałem
Naprawdę?
Greg: Tak. Podoba mi się, że widzimy go z różnych stron. Raz płacze za mamą, raz wdaje się w bójki, potem zakochuje się w niej.
Tak samo uwielbiasz swoją postać jak on?
Natalie: Tak. Na początku myślałam, że będzie tylko królową szkoły, a później zobaczyli jak gramy i rozwinęli nasze postacie. To jest właśnie wspaniałe w naszym serialu, ma głębszy przekaz, ma właściwie wszystko, czego trzeba.
Zdradzili wam co się wydarzy w następnym sezonie? Dokąd zmierzają wasi bohaterowie?
Greg: Nie
Natalie: My właściwie nie wiemy nic. Nie wiemy nawet co jest w następnym scenariuszu.
A co powiecie o tym całym procesie tworzenia tatuaży
Greg: Bardzo czasochłonny. Musze najpierw zakryć swoje prawdziwe tatuaże, a dopiero potem są malowane te fałszywe.
Natalie: Muszę to powiedzieć. Teraz chłopcy wiedzą, jak to jest jak my musimy siedzieć na tych krzesłach i robią nam makijaż
Greg:  Tak, siedzę na nich dłużej, niż ktokolwiek inny w serialu :)
Jesteście wtedy cierpliwi?
Greg:  Tak. Wtedy poznajemy nawzajem swoje życiowe historie :)
Słyszałam, że finał będzie epicki.  Wiem, że nie możecie spoilerować, ale zdradzicie nam chociaż coś?
Greg: Już to mówiłem wcześnie, ostatnia scena finału będzie najlepsza
Natalie: Ja miałam ciarki na całym ciele.
Podkręcanie atmosferę opowiadając takie rzeczy :)
Natalie: Tam tak dużo się dzieje. Pojawia się ostatnie ujęcie i jest wielkie wow
[...]


Jesteście fanami science-fiction?
Jesse: Oczywiście. Cała ta koncepcja człowieczeństwa w przyszłości jest bardzo ciekawa.
Malese: Ja byłam fanką od jakiegoś czasu. Jest to bardzo ciekawe i jest dużo frajdy przy oglądaniu.
Myśleliście kiedyś o tym, że jest tak dużo bohaterów i mogliśmy nie do końca wszystkich poznać?
Jesse: Tak ! Zazwyczaj wiszę na telefonie do scenarzystów i drę sie na nich. Nie no żartuje :D Uważam, że świat jest świetnie wykreowany i widzimy bohaterów z różnych perspektyw.
Malese: No właśnie. Wszyscy się zmieniliśmy od początku sezonu.
Zdradzili wam może, co wydarzy się w kolejnym sezonie?
Malese: Niestety nie. Ale możemy wam powiedzieć, że nasz finał będzie epicki.
Jesse: Dowiecie się z niego,  gdzie wszystko będzie zmierzało w 2 sezonie.
Teraz gadają sporo o tym jakich mają cudownych fanów, więc sobie daruję tłumaczenie, bo wszystko i tak kręci się wokół dziękowania :) A później Jesse stwierdził, że jest idiotą, bo nie radził sobie z Twitterem po tym, jak go zmusili do założenia konta :D
Jak byście opisali serial
Malese: Na początku jeden z producentów dosłownie nazwał go Dictrict (9)0210 (nie wiem jak to połączyć, żeby graficznie miało sens) Mamy science-fiction, bójki, a z drugiej strony liceum i całowanie się w schowku 
To się nazywa CW
Jesse: Ale poruszane są też ważne kwestie, jak w przypadku integracji, a więc pojawiaja się też metafory 
[...]
Ponieważ to serial o kosmitach, muszę zapytać, wierzycie?
Jesse: W kosmitów?
Tak
Jesse: Oczywiście :D

Pewnie już wiecie jakie pytanie miałam na myśli we wstępie :D Obie pary, gdy został poruszony temat 2 sezonu nie zaprzeczyły jego powstaniu ani jakimkolwiek wątpliwością. Niby z doświadczenia wiemy, że aktorzy też się dowiadują na samym końcu o anulowaniu serialu, no ale Jesse powiedział, że po ostatniej scenie się dowiemy, gdzie to wszystko będzie zmierzał, więc nadzieja jest teraz o wiele większa  :) Szkoda, że  tak mało zdradzili spoilerów. Liczyłam na coś więcej o serialowych Julii i Ericu, a tu nic o ich przyszłości :( Ale to nic. W sumie to może nawet lepiej, że tak mało zdradzają. Dzięki temu serial też  się wyróżnia :) Czekam na wasze opinie, a jutro zapraszam na 2 część wywiadów indywidualnych, tym razem z aktorami grającymi w serialu przedstawicieli społeczeństwa ludzkiego :)

+ Kochani,  stuknęło nam 50 tys wyświetleń. BAAAAARDZO Wam dziękujemy za odwiedzanie naszego bloga <3
 

1 komentarz:

  1. Wywiady w parach są jeszcze trzy więc jak znajdę chwilę, to przetłumaczę ten z Mattem i Aimee oraz Chelsee z aktorka grająca Glorię. Wywiad z serialowymi Sophią i Lukasem chyba sobie daruję, bo i tak chyba większość za nią nie przepada :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń