19 kwietnia 2014

WonderCon - zdjęcia

Czas zabrać się za materiały z wczorajszego WonderCon'u. A propos filmików, dajmy trochę czasu Khaleesi, bo na prawdę ma dziewczyna co robić między sprzątaniem, a ... sprzątaniem :D Tymczasem, ja mam dla sporo zdjęć. Zapoznajcie się ze stylizacjami naszych aktorów, a potem w komentarzach napiszcie co o nich myślicie :D




Jestem zachwycona tym jak wyglądała Chelsea, takie stylizację idealnie do niej pasują! Do tego uwielbiam ją w rozpuszczonych włosach! Będę się nią jarać cały weekend! <3 Natalie również wyglądała bardzo ładnie, natomiast Brina już nie koniecznie, zresztą Aimee też. Ta jej sukienka to takie prześcieradło przewiązane w talii. Podobają mi się maxi sukienki, ale ta jakoś mi nie podchodzi. A Malesie nie wyglądała źle, ale nie mogę się do niej przekonać. Co w myślicie o stylizacjach naszych dziewczyn ? Która podoba wam się najbardziej, a która najmniej ? :)
Jeśli chodzi o chłopaków to powiem tylko, że dali radę! :D Chociaż muszę wam powiedzieć, że jestem coraz większą fanką Grega oraz, że podoba mi się styl Titusa!
Tak się zastanawiam czy wiedziałam, że serialowa Gloria jest w ciąży i chyba musiało mi to gdzieś umknąć :D
Rano były koszulki, teraz Greg z misiem! Oczywiście chciałabym takiego :D

Przyglądam się tym zdjęciom już jakieś 15 minut i dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, że nigdzie nie ma Gray'a. Wiemy dlaczego go nie było ? :D

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że Gloria jest na prawdę w ciąży, ale fajnie! :D
    Aime wyglądała tragicznie, nie lubię takich sukienek! Zresztą taka stylizacja nie nadaje się na taką okazję. Za to Chelsea wyglądała olśniewająco! Jestem pewna, że wyglądała najlepiej ze wszystkich dziewczyn jakie się tam pojawiły! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu 26 Aimee wygląda jak Nina Dobrev!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Grey'a to też sie zastanawiałam o co chodzi, bo gdy gromadziłam wywiady do przetłumaczenia nie było z nim żadnego /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak Chelsea ma świetne włosy :D Nie podoba mi sie sukienka Aime , jakos zniekształca jej sylwetke ;/ Madzior

    OdpowiedzUsuń