10 kwietnia 2014

Promo 1x09

Miałam dodać promo wczoraj w oczekiwaniu na napisy online, ale gdy tylko zaczęłam pisać komentarz, to zdałam sobie sprawę, że każda wypowiedź jest związana z 8 odcinkiem, więc albo bym musiała zaspoilerować, albo większość z tego co mówią nie miałaby znaczenia bez zapoznania się z odcinkiem :) Ale dzisiaj już jest :) Zapraszam do oglądania.

Castor: Zrobiłem to, co było konieczne, żeby zapewnić przyszłość naszym ludziom
Saroya: Musiałam zdemaskować Castora. To on jest odpowiedzialny za spowodowanie wypadku.
Roman: Wciąż nie mogę uwierzyć, że Castor jest zdolny do morderstwa
Castor: Saroya jest niebezpieczna.
Emery: Nie wiesz komu możesz ufać
Castor: Ty i wszyscy Atrianie powinniście mi dziękować za to, co zrobiłem.
            Nie chciałem, żeby do tego doszło

Nie wiem, jak wy ale ja się bardzo ciesz, że Saroia odegra ważną rolę w serialu. Ale z drugiej strony nie musiała od razu atakować Romana i wbijać mu igły w szyję. Nie mogę się doczekać jej scen z synem. Ciekawe, czy też dołączy do The Trags, czy chce się tylko sprzeciwić działaniom Castora i go zdemaskować (bo oczywiście nie wiemy, czy facet jest Tragiem, czy nie)
I tu pojawia się rzecz, której najbardziej wyczekuje - poznanie motywów Castora.
Wygląda na to, że będzie zdecydowanie mniej uroczych scen Romery, szkoda :(

Czekam na wasze opinie o Castorze i Saroii :D

5 komentarzy:

  1. Taki maly blad w notatce. Napisalas ze Roman mowi ''Ty i wszyscy Atrianie powinniscie mi dziekowac, za to co zrobilem.'' A Castor to powiedzial. To taki malo znaczacy bledzik ;) notatka jak zawsze swietna ! Nie moge sie doczekac kolejnego odcinka. Ciekawe jak to bedzie z Castorem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, co Castor ma na swoje usprawiedliwienie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Emery i Roman mówią sobie o wszystkim. :)
    Mam nadzieję, że w tym odcinku pojawi się Eric :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, brakowało Erica w poprzednim. Liczę też na dawną wersję Teri :)

      Usuń