8 kwietnia 2014

Nowe oblicze Erica! WOW

Właśnie znalazłam wypowiedź aktora, który gra Erica. Mówi on, co czeka jego bohatera w najbliższych odcinkach. Warto spojrzeć. Mi się humor od razu poprawił, gdy to przeczytałam :)


 "Eric w ciągu kilku najbliższych odcinków zacznie się zakochiwać, a jego wybór będzie bardzo zaskakujący. Zabawnie się to gra, bo jeszcze chwilę temu był taki zły/buntowniczy [..] To jest właśnie piękne w miłości - przejmuje nad tobą kontrolę i musisz sobie z tym radzić"



Mam nadzieję, że ten jego 'bardzo zaskakujący wybór' to Julia. Cudownie się na nich patrzy. Szczególnie w ostatnim odcinku <3 Jestem trochę zaskoczona, że poszło tak łatwo. Taki buntownik, a zakochał się z w ciągu 2-3 odcinków (o ile chodzi o Julię)
Lubicie Erica, czy myślicie, że  coś ukrywa?
Ja muszę przyznać, że jestem zakochana w tej postaci od odcinka z zawodami pływackimi. Moment, kiedy przyłączył się do bójki był momentem przełomowym. Poza tym kibicuję jemu i Julii <3
Czekam na wasze opinie :)

 

6 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym zobaczyć ich razem♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli jakimś cudem jego miłością nie okaże się Julia to będę zła! Uwielbiam ich! <3 /Lea

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tylko nadzieje, że w tym serialu nie będzie czegos takiego jak" każdy z każdym".
    Super razem wyglądają :D wspólna nauka łączy hihi Madzior

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że chodzi o Julię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eric i Julia <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też im kibicuje! Pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń