9 kwietnia 2014

Piosenka widmo

Tym razem kolejny post związany z muzyką. Pamiętacie sytuację z piosenką, która pojawiła się w na koniec 3 odcinka, ale nikt nie mógł jej znaleźć. Momentalnie pod kopiami filmu promocyjnego tego odcinka pojawiły się setki pytań w stylu "czy ktokolwiek wie?", "gdzie można ją znaleźć?" itp. ponieważ wszystkim ona się baaaaardzo podobała
No więc ta piosenka w końcu ujrzała światło dzienne.
Ja się w niej zakochałam <3 Słucham na replayu od kilku dni :D A co wy o niej sądzicie?
Ps. Dziękujemy jednej z naszych czytelniczek za informację o pojawieniu się piosenki :)
 

 

4 komentarze:

  1. Świetna <3 Tyle się jej naszukałam, dzięki że wstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To piosenka nie z promo ale z ostatniej sceny tego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, już poprawione. Pomyliłam to z piosenką z promo, bo pamiętałam, że też byłyśmy proszone o jej poszukanie, a nigdzie jej nie było :) Przepraszam za wprowadzenie w błąd /Khaleesi

      Usuń
  3. Mi tam się szczególnie nie podoba. Chociaż wokalistka ma fajny głos:D

    OdpowiedzUsuń