27 kwietnia 2014

1x11 - komentarz producentki

Już wróciłyśmy, więc posty będą pojawiały się tak jak zwykle. Zacznę od obiecanego komentarza producentki :) Bez zbędnego przedłużania, bo i tak długo wam kazałam na to czekać, zapraszam do rozwinięcia posta, no a potem do komentowania :)





Emery: Przeze mnie trudniej jest ci bronić twoich ludzi. Nigdy ci w pełnie nie zaufają, jeśli będziesz ze mną.
Roman: Co chcesz przez to powiedzieć?
Emery: Może nie powinniśmy być razem
Na końcu 1x10 Emery zerwała z Romanem, ponieważ jest przekonana, że stoi mu na drodze w relacjach z jego ludźmi.
Julia: Ponowne spotkani/połączenie z nim zajęło ci 10 lat, a rzucenie go jakieś 10 sekund
Nie mogli zerwać w gorszym momencie, bo teraz czas na zimowy bal w Marshal High i oboje nie maja pary
Sophia: Muszę ci coś powiedzieć. Nie wiem komu innemu mogłabym zaufać
Emery: Co się dzieje?
Sophia: Chodzi o Taylor
Emery odrywa coś zaskakującego o Taylor
Roman: Castor zamordował kapitana naszego statku. Dlatego się rozbiliśmy. Gdy chciałem go zdemaskować próbował wysłać mnie do Paki.
Castor: Roman, skąd się biorą te wszystkie kłamstwa?
Roman: Jesteś zdrajcą!
Roman i Drake mają większy problem, ponieważ muszą się zmierzyć i z The Trags i z Castorem. 
Roman: Castor chce zniszczyć program integracji. Chce zbudować swój własny [?]
Jest to dużo większy problem, bo zagrażają oni programowi oraz całej rasie ludzkiej. 
Drake: Twój wujek próbował cię zabić, a Vega zagraża wszystkim, na którym nam zależy. Które z nich powinniśmy wyeliminować najpierw?

I znowu żadnych scen z balu :( Ale i tak zapowiedzi są świetne. Też macie wrażenie, że z odcinka na odcinek akcja jest coraz bardziej dynamiczna. Jak tak dalej pójdzie, zapowiedzi aktorów się sprawdzą i finał nas powali :D
No ale wracając do scen z promo. Julia chyba jest trochę zła na Emery i chyba mi się to podoba :D Ems za swoją głupotę musi zapłacić. Chociaż znając jej charakter skończy w ramionach Graysona :(
A Roman, gdy będzie potrzebował swojej dziewczyny najbardziej, bo pewnie nikt mu nie uwierzy, jej nie będzie w pobliżu. No ale chyba nie powinnam aż tak narzekać. W końcu Ems robi to 'dla jego dobra'...

Teraz czekam na wasze opinie :) Jak myślicie, który z tych wątków będzie najlepszy - Romery i ich problemy, Taylor i ciąża, czy może nasz genialny duet Roman&Drake?

 

 

21 komentarzy:

  1. Myślę, że najlepszym wątkiem będzie ten z ciążą Taylor : ) już sie nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. ciążą i nasz cudowny duet! :D nie mogę się doczekać tego odcinka <3 /Lea

    OdpowiedzUsuń
  3. I ten uśmiech Romana na końcu <3 Nie mogę się doczekać tego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie jakbym siebie slyszala. xD :)

      Usuń
    2. Hahahaha trudno się z wami nie zgodzić <3 /Khaleesi

      Usuń
  4. O tak, jestem bardzo ciekawa czy ciąża Taylor okaże się prawdą !

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial z odcinka na odcinek jest coraz lepszy :) Wie ktoś wgl czy mają zielone światło na następny sezon? Jeśli nie dostaną to będzie totalne dno ;/
    Taylor w ciąży! Nie mg się doczekać żeby zobaczyć reakcje Drake'a, o ile takowa bd w tym odc ;)
    Z niecierpliwością czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno 15 maja będzie oficjalnie wiadomo :) /Khaleesi

      Usuń
    2. No to sb jeszcze troche poczekamy ;/ Mam przeogromną nadzieje że jednak nakręcą drugi sezon, zważyszy na to jak mg rozwinąć różne wątki, np.wrócić do tematu Ejidy(nwm jak to sie pisze ;)), albo o tym dlcz atrianie wgl musieli szukać nowej planety.

      Czytałam gdzieś, że po pierwszym sezonie skończą, ponieważ jest dużo negatywnych opini, typu: kolejny polityczno-rewolucjonistyczny szmatławiec, który nie wnosi nic nowego (kompletnie się z taką gadaniną nie zgadzam, ponieważ jest tutaj pokazane jak ludzkość najprawdopodobnie zareagowałaby na przylot kosmitów i wiele innych wartości :)) . Wierze jednak, że przez jakiś hejterów, którym nie podpasowała fabuła i którzy swoją opinie muszą rozgłaszać gdzie popadnie, nie zrobią tego :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Przeczytałam że koniec serialu bedzie 1x13, w tedy ginie Emery. Nie wiem czy to prawda, ale widziałam zdięcia.

      Usuń
    5. Em albo Gray bo oni sa na zdjeciach ranni ale kto wie.. .

      Usuń
  6. Mnie się wydaje że to raczej Grayson zginie, a Emery miała tylko krew na rękach i to była raczej jego krew, a to że leży nieprzytomna może oznaczać że np. straciła przytomność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że to tylko podpucha. Na pewno ani na zdjęciach, ani w opisie 13-ego odcinka nie zdradzili by kto zginie. Dlatego najbardziej zagrożeni są Drake, Teri i Taylor.

      Usuń
    2. Możliwe, jestem tak zdenerwowana przed tym odc. że niewiem co. Szkoda że chcą go już skończyć, bo mogli go nieźle rozkręcić.

      Usuń
    3. Zobaczymy, co będzie. Może jest szansa. W końcu w poprzednim odc akcja się rozkręciła i wzrosło z niecałych 0,9 do ponad 1.1 a wydaje się że serial się rozkręca jeszcze bardziej :) /Khaleesi

      Usuń
    4. Emery postrzelona w finale. Są już zdjęcia promocyjne.

      Usuń
    5. http://serialowka.pl/wp-content/uploads/2014/04/sta113b_0411b.jpg

      Usuń
    6. Opis oraz zdjęcia z finałowego odcinka pojawią się u nas jak zwykle w niedzielę lub poniedziałek :) /Lea

      Usuń
    7. Nie wiem jak wy ale ja osobiście zakochałam się w scenie Draylor z nowego odcinka. Cały czas ją sobie puszczam bo jest taka słodka <3 Mam nadzieję że w finale zginie Grayson lub Teri, niech tylko spróbują tknąć Drake'a albo Taylor. Inaczej zabije!!

      Usuń
  7. Jak dla mnie wątek Draylor jest najciekawszym wątkiem jeśli chodzi o sprawy damsko-męskie. Uwielbiam ich! Pierwszy raz w życiu mi się zdarza abym kibicowała tak bardzo parze która nie jest tą parą główną w serialu. Liczę na więcej ciekawych scen z udziałem Draylor :)

    OdpowiedzUsuń