5 kwietnia 2014

1x08 komentarz producentki

Jak już kiedyś wspominałayśmy wybieramy się na zjazd fanów PLL, który odbywa się dzisiaj, dlatego w ten weekedn będzie trochę mnie 'znaczących postów'. Mamy w roboczych przygotowane kilka takich luźniejszych, które dodamy jak znajdziemy trochę czasu i to one będą się pojawiłay dzisiaj i jutro :) Ale zanim to, to jeszcze przetłumaczone na szybko promo z komentarzem producentki. Według mnie dużo ciekawsze niż pierwsze promo. Cudowna scena Romery + nowy wątek. Kolejny świetnie zapowiadający się odcinek. Zapraszam :)



Roman: Emery Whitehill, czy uczynisz mi ten zaszczyt i będziesz mi towarzyszyła w obchodach święta, które... właściwie nic dla ciebie nie znaczy
Emery: To będzie dla mnie przyjemność
Dinaskyu to Atriański festiwal. To jak połączenie Bożego Narodzenia i święta Dziękczynienia w jedno. I tak, jak te święta również to jest związane z różnymi emocjolnalnymi problemami.
Maia: Jeżeli myślisz, że nauczenie się kilku zdań w naszym jeżyku wymaże to, co zrobił tówj ojciec, to jesteś w błędzie
Emery zdaje sobie sparawę, że musi zrobić dobre pierwsze wrażenie na matce Romana, ale to jest trude, bo jej ojciec jest odpowiedzialny za śmierć ojca Romana.
Eva: To jest próbka DNA. Widzisz ten niebieski pasek? To Atriańska substancja zwana Cyprem.
Julia zdaje sobie sprawę, że pani Eva, która jest nauczycielką biologi stara sie odkryć sekret Cypru i chce pomocy Julii.
Julia: Przykro mi, że ma pani problem z  badaniam, ale biologia to nie jest coś, co mnie interesuje.
Eva: Trochę trudno w to uwieżyć zważywszy na to, że to jest twoje DNA
Julia: Co?

Pierwszej sceny nie będę oceniała, liczę na wasze komentarze. Myślę, że one będa mówiły same za siebie :D
Ale nie powstrzymam się już w wypadku drugiego wątku :) Jestem w wilkim szoku, że to potoczyło się tak szybko. Byłam przekonana, że sprawa nauczycielki będzie ciągnięta, a jej podchody do dziewczyn będa naciągane i nudne, a tu niespodzianka. Prosto z mostu powiedziala o co jej chodzi :)
Już nie ogę doczekać się tego odcinka <3
Czekam na wasze opinie, a sama biegnę się szykować do wyjazdu :)

7 komentarzy:

  1. Nienawidzę postaci, które wszędzie węszą i chcą się wzbogacić i byś sławni na czyjejś krzywdzie... A na to wygląda patrząc na tą całą Eve. :/
    Pierwsza scena ? :D No cudowna i oby więcej takich. ^^ Widać i czuć chemię pomiędzy nimi. Świetnie to grają. ;)

    Życzę udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza scena cudowna <3

    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem , że wyjechałyście, ale znalazłam artykuł pt.: "10 powodów dlaczego warto oglądać Star-Crossed" - http://entertainment-junkies.com/ej/2014/04/03/10-reasons-you-should-be-watching-star-crossed/
    Myślę, że warto go przetłumaczyć :)
    Wiedzieliście, że każdy tytuł odcinka to cytat z Szekspira ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś dodać jeszcze raz wszystkie linki do odcinków na played.to bo te z ittv nie chcą mi działać. Byłabym bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serialeonline.org.pl sa wszystkie odcinki na played.to :) /Khaleesi

      Usuń
  5. Świetny blog, od niedawna ogląda S-C i przyznam że bardzo mi się podoba. Będe z miłą chęcią tu zaglądała i komentowała
    Madzior

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sceny jak ta pierwsza ;* Nie lubię Evy.

    OdpowiedzUsuń