20 kwietnia 2014

WonderCon - wywiady cz.1

Dzisiaj ode mnie 4 wywiady. Na początek udzielone przez aktorów grających Atrian. Jak tylko będę znajdowała chwilę będę tłumaczyła pozostałe 8 wywiadów czekających w roboczych, ale chyba rozumiecie, że ten weekend jest strasznie nieogarnięty. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania i czytania, bo jest tego dużo :) Do każdego filmiku starałam się też dodać coś od siebie.







Jedno słowo określające Romana i Emery w finale?
Matt: Gorąco
A co z pozostałymi odcinkami?
Matt: To będzie kombinacja wszystkiego, co się wydarzyło do tej pory. Nie chcecie tego przegapić. Będzie epicko.
Epicko? Tylko tym słowem to określisz?
Matt: To dobre słowo, żeby opisać to, co się wydarzy 

Ten wywiad włączyłam pierwszy i byłam trochę zawiedziono, bo od razu pomyślałam, że wszystkie takie będą. Szybko tego pożałowałam, bo następne osoby miały duuużo więcej do powiedzenia :D No to jedziemy dalej, bo od Matta niczego nowego się nie dowiedzieliśmy :)



Możesz zdradzić, co się będzie działo u Teri?
Chelsea: Teri trochę zwariuje - w następnym odcinku, a także w tych następnych, aż do końca. Jak wiemy Teri jest zakochana w Romanie, a Roman niestety jest zakochany w Emery, więc Teri przygotuje zemstę. Nie wiem czy wyjdzie jej to na dobre, ale zrobi się ostro.
A coś o relacji z jej mamą? Zobaczymy tego więcej?
Chelsea: Tak. Teri chce od swojej mamy miłości, a ona nie daje jej wystarczająco tego uczucia, dlatego T. cały czas zabiega o tą miłość i szacunek. Więc na pewno będzie trochę ich wspólnych scen. Będzie ciekawie. Vega jest świetna, jest twardzielką.
Teri będzie się angażowała bardziej w sprawy The Trags?
Chelsea: Będzie. Jej matka jest liderka The Trags, więc jest zaangażowana czy tego chce, czy nie. Teri nie może też zdecydować, czy ma dołączyć do The Trags, czy podążać za głosem serca. Zobaczymy.
Możesz zdradzić coś jeszcze?
Chelsea: Yhhh, nie nie mogę. Jest tak wiele rzeczy, które chciałabym powiedzieć, ale nie mogę :D Powiem tylko, że musicie to zobaczyć. Włożyliśmy dużo serca w ten  serial, więc kontynuujcie oglądanie. Jesteśmy wam bardzo wdzięczni za wsparcie
Jakie są twoje doświadczenia jeśli chodzi o serial?
Chelsea: Bardzo dobre. To mój pierwszy serial. Nigdy też nie byłam na WonderCon. Jestem strasznie podekscytowana.
A masz jakąś wiadomość dla fanów?
Chelsea: Tak. Musicie siedzieć, gdy będziecie to oglądali, bo wszystko będzie trochę szalone. 

No to tu już się dowiedzieliśmy bardzo dużo :) Dzięki jej wypowiedzi wiemy, że Teri nie zniknie do końca sezonu, a jej zemsta nie skończy się na magicznych ziółkach. Wim, że ta bohaterka wywołuje skrajne uczucia u fanów, ale ja ją lubię i się cieszę :) Poza sprawą Romana, jest też jej relacja z matką. Ja uwielbiam sceny, gdy zabiega o jej miłość i szacunek i liczę na więcej :)
+ TE WŁOSY <3



Uwielbiam wasz serial od pierwszego odcinka i jestem bardzo podekscytowana tym, co ma się wydarzyć. Możesz coś  zdradzić na temat nadchodzących odcinków?
Brina: Właśnie się dowiedzieliście o Suvaku, który zmieni reguły gry, bardziej niż możecie sobie wyobrazić.
A coś więcej?
Brina: Nieee :D
Ok. No to kolejne pytanie :) Słyszałam, że finał jest zwariowanie epicki. Znajdziesz jedno słowo, żeby go opisać?
Brina:  Inne niż epicki? Yyy niespodziewany. 
Jakieś miłosne historie się pojawia u Sophii?
Brina: Mogę powiedzieć, że sprawa z Taylor nie jest zakończona. Ale tylko to mogę zdradzić.
Jakie masz doświadczenia z planu?
Brina: To było jak spełnienie marzeń. Wcześniej niewiele grałam. Pojawiłam się w The Walking Dead, ale to nie to samo. Jestem wielka fanką science-fiction, więc to bardzo ekscytujące nie tylko granie w serialu, ale też bycie kosmitką. Wcześniej nawet nie mieszkałam w LA, wszystko było bardzo niespodziewane.
A jak się zmieniła sytuacja w twojej serialowej rodzinie?
Brina: Staliśmy się bardziej niezależni. Na początku on był bardzo opiekuńczy, a ja od niego zależna. Teraz Sophia stała się silniejsza. Na pewno pozostaną blisko, bo są dla siebie ważni, ale ona jest teraz bardziej niezależna. 
Wydaje się, że ma dużo empatii do ludzi. Dostaniem więcej jej scen z ludźmi?
Brina: Tak. Będzie więcej Sophii i Lukasa, pod koniec sezony, gdy wszystko staje sie trochę zwariowane, stajemy się takim jakby zespołem.
I moje ostatnie pytanie. Masz jakąś wiadomość dla fanów?
Brina: Głównie chciałabym wam podziękować za wsparcie. Nie byłoby nas tutaj, gdyby nie wy. Bardzo wam dziękuję. Nie mogliśmy marzyć o lepszych fanach.

Nareszcie więcej scen z Lukasem <3 Jej relacja z Taylor niby jest zabawna, ale i ta wolę jąz nim. Chociażby jako przyjaciele :) 


Życie Draka stało się trochę zakręcone, gdy pojawiła się jego mama.
Greg: Tak, to jest wspaniałe. To właściwie od początku serialu był jego cel, a teraz kiedy ona wróciła jest inna, nić on oczekiwał. Teraz mamy sporo dramatu dzięki niej.
Możesz zdradzić, co się wydarzy w nadchodzących odcinkach?
Greg: Musimy ocalić świat przed Vegą i The Trags
Tylko to?
Greg: Tak :D Ja i Roman musimy ocalić świat. Ten finał będzie wspaniały. 
Słyszałeś może coś o powstaniu sezonu 2?
Greg: Niestety nie, ale mam wielka nadzieję. Kocham bohaterów... ten serial...
Dostaniemy więcej Drake i Taylor?
Greg: Tak i to bardzo dużo. Ludzie wydają się ich lubić.
A co z twoimi doświadczeniami z planu?
Greg: Było wspaniale. To właściwie pierwsza tak ważna rola jaką miałem. Granie mojej postaci było cudowne.
Jaka była reakcja fanów na serial?
Greg: Bardzo dobra. Cudownie jest mieć takich fanów.
Jest jakiś moment albo scena, której nie możesz się doczekać żeby ludzie zobaczyli?
Greg: Ostatnia scena w finale jest niesamowita. 
Opuścisz nas?
Greg: Nie mogę nic powiedzieć, ale to będzie niesamowite.
I ostatnie pytanie. Masz jakąś wiadomość dla fanów?
Greg: Chcę tylko wam podziękować za oglądanie.

On chyba zdradza najwięcej. Sceny Romana i Drake'a - TAK !!! Sceny Drake'a i Taylor - TAK!!! <3 Dzięki niemu teraz myślę tylko o tym co wydarzy się w ostatniej scenie w 13 odcinku :D

Dobra - tyle ode mnie. Teraz czekam na wasze komentarze. Których scen nie możecie się najbardziej doczekać? Ja zdecydowanie czekam na zemstę Teri i Draylor <3

+Przepraszam was za błędy w tekście, ale wszystko jest robione na szybko :)



3 komentarze:

  1. no zapowiada się naprawdę ciekawie;) szczególnie właśnie ta ostatnia scena, nie moge przestac sie zastanawiac, co sie wydarzy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że Brina jest taka trochę dziwna nawet poza serialem, gdy nie gra Sophii.
    Greg/Drake bardzo mnie zaintrygował, ale to pytanie 'czy nas opuścisz' mam nadzieję, że to tylko jakieś tam przypuszczenia dziennikarki, a nie spoiler :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Matt, Chelsea i Brina inaczej wyglądają niż na planie. Bez tej tony makijażu i tych całych znaczków artiańskich. Zdecydowanie wolę ich w serialu. Chociaż Chelsea jest urocza. ;)

    OdpowiedzUsuń