15 kwietnia 2014

Promo 1x10

Dzisiaj promo 10 odcinka wraz z tłumaczeniem. Oczywiście będzie się działo. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do dalszej części posta :)





Niespodziewany huragan uderzył w Luizjanę
Gloria: Marshall High jest teraz odcięte od świata
Taylor: Wszystkie sale są ciemne i puste... Możemy robić, co chcemy
Doktor: Potrzebujemy krwi Atrianina...całej
Eva: Wybierz siebie jednego.
Emery: Umrze, jeśli on nie przestanie. Musimy coś zrobić.
Roman: Muszę znaleźć Teri
Julia: Jestem taka przestraszona
Doktor: Chyba nie wychodziliście, prawda?

Tyle osób zamkniętych w budynku? W tym wielki powrót Teri? To nawet niemożliwe, żeby ten odcinek był kiepski :D Będzie się działo.Oczywiście jestem fanka Romery, ale miło się patrzy jak Roman się troszczy o przyjaciółkę. Mam też nadzieję, że nie zabraknie w odciętej od świata szkole Erica, no bo kto pocieszy i wesprze Julię?
Za to będzie się działo między Drakiem i Taylor... Jeszcze nie obejrzałam aktualnego odcinka, a już chcę następny :D Ktoś ma tak samo?

Post edytowany. Przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd, jeśli chodzi o zdjęcie z 1x12 :)

   

21 komentarzy:

  1. A na opis i zdjęcia promocyjne (mam nadzieję, że już się pojawią) zapraszamy jutro :)
    /Lea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli oglądałyśmy te same fotki to myślę, że pomyliłaś Romana i Terii z Castorem i Terii. Ja byłam w totalnym szoku jak to zobaczyłam!!

      Ja osobiście nie lubię Teri i opis odcinka 1x10 upewnia mnie w tym.

      Usuń
    2. Aż zaraz poszukam tego zdjęcia żeby sprawdzić :D Ale jeśli to jest Castor to scenarzyści chyba trochę przesadzili /Khaleesi

      Usuń
    3. No to jest chyba jakiś żart :( /Khaleesi

      Usuń
    4. Opis i fotki z 1x10: http://www.spoilertv.com/2014/04/star-crossed-episode-110-what-storm-is_15.html

      Usuń
  2. Zgadzam się że na zdjęciu z 12 odcinka był Castor i Teri, też jej strasznie nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie Teri ale nie jestem fanką Roamana & Teri . Chociaż gorąca scena w łóżku nie była zła ;d Jestem ciekawa zakończenia tego sezonu, zapowiada sie nie źle ... i mam nadzieje że przy tym oglądalność wzrośnie co pozwoli S-C nakręcić 2 sezon . Czekam na sceny kiedy Emery będzie zazdrosna o Teri i będzie chciała wzbudzić w Romanie zazdrość ! Fajnie by było gdyby go przyłapała jak sie całuje z Teri . Oj uwielbiam takie sceny <3 Nie moge sie już doczekać kolejnych odc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy ktoś czytał opis z 11 odcinka i przepraszam jeśli zaspoileruje dlatego jak ktoś nie chce wiedzieć to niech nie czyta tego co będzie poniżej.


    SPOILER


    Sophia podejrzewa że Taylor jest w ciąży z dzieckiem Drake'a i mówi o tym Emery, po czym obie szukają informacji na temat ciąży Atrian.

    Nie wiem jak wy ale ja mam nadzieję że Taylor zaciąży bo może zacznie się wtedy dziać coś ciekawego :) W sumie oni pasują o tym i fajnie jakby mieli dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *pasują do siebie :)

      Usuń
    2. Jak zaczęli mówić o łączeniu sie dwóch ras to od razu pomyślałam że Tylor będzie w ciąży ! ja jestem za :DD

      Usuń
    3. Moim zdaniem to może być coś ciekawego jeśli tak będzie. Ale mam nadzieję że nie zrobią tego tak jak ze zmierzchem. Bo to będzie niewypał :(

      Usuń
  5. NOWY ODCINEK Z NAPISAMI do pobrania
    http://chomikuj.pl/mp20/*e2*96*ba+Star-Crossed/Star-Crossed+*5b1x09*5d+Some+Consequences+Yet+Hanging+In+The+Stars+*5bNapisy+PL*5d,3790380087.avi(video)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://played.to/ew2euj2xh4gt odcinek 9 z napisami Pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, orientujecie się może czy następny tj. 10 odcinek będzie emitowany już w przyszłym tygodniu? Na filmwebie (o ile można mu wierzyć ;) ) znalazła się informacja o 2 tygodniowej przerwie między 9 a 10 odcinkiem... I zastanawiam się czy to prawda? Pozdrawiam wszystkich fanów SC :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://spoilertv.pl/show/star-crossed
      Z tego co widze na tej stronce to nie powinno być jakichkolwiek przerw, w końcu ten serial to mid-season więc nie muszą robić przerw bo mają wszystkie odcinki nakręcone.

      Usuń
    2. Z promo wynika, że nie ma żadnej przerwy :) Chyba byłoby napisane, że za dwa tygodnie, a nie tak jak zwykle jest tylko 'PONIEDZIAŁEK' :) /Khaleesi

      Usuń
  8. Są już zdjęcia do 10 odcinka jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lea, jak tylko wróci do domu je doda, a wieczorem zapraszam w imieniu Lei na podsumowanie :) /Khaleesi

      Usuń
  9. W Pretty Little Liars był tego typu odcinek - "The Perfect Storm" :)

    OdpowiedzUsuń