6 kwietnia 2014

Metamorfoza Malese Jow

Tydzień temu nasza serialowa Julia zmieniła trochę swój wygląd i tym razem mam dla Was kilka jej instagramowych zdjęć w jej nowych włosach :) Ciekawi, jak wygląda? Najpierw kilka starych zdjęć, a potem zapraszam dalej :)




Na pierwszym zdjęciu ma włosy trochę jaśniejsze, niż na pozostałych, bo było ono zrobione zaraz po rozjaśnieniu. Po 10 minutach pojawił się oczekiwany kolor. I jak wam się podoba? W którym kolorze jej lepiej. Ja chyba wole ciemne, ale tak też jest spoko :)

 

 

8 komentarzy:

  1. Mała poprawka, aby uzyskać kolor, który chciała musiała najpierw włosy rozjaśnić, aby móc dopiero na tak rozjaśnione włosy położyć kolejną farbę, a z powyższego postu , wynika, że oczekiwany kolor pojawił się po 10 minutach nie wiadomo skąd, trochę tak jak by naglę rozjaśnione włosy ściemniały. (:
    Ja tylko tak cicho marudzę :P A co do koloru, to myślę, że w obu jej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję włosów i się na tym nie znam, więc pewnie masz rację :) Na Instagramie zdjęcie było podpisane tak: 'Had to bleach before I could get the color I wanted. Got to be a blondie for about 10 solid minutes.' więc może źle to tłumaczę /Khaleesi

      Usuń
  2. Wolałam ciemne, ale teraz też jej ładnie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu kolorach jej ładnie, ale przyzwyczaiłam się do ciemnych i teraz tak dziwnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie, na 2 zdj z tych nowych wyglada jak Mona z PLL

    OdpowiedzUsuń