26 kwietnia 2014

Nadzieja?


Przeglądając różne strony natknęłam się właśnie na ten artykuł, który pochodzi ze strony SpoilerTV i postanowiła go tu umieścić.
Nie chcę wam dawać złudnej nadziei, bo teraz wszyscy się ucieszą, a ostatecznie serial może zostać anulowany i będzie - a Lea pisała, że jest duża szansa. Sama mam nadzieję, że informacje o przyszłości naszego serialu pojawią się jak najszybciej i będą one dobre! Jeżeli natkniecie się na jakiś artykuł, w którym będzie mowa o przedłużeniu czy też anulowaniu SC to proszę dajcie nam link w komentarzu :)

Tymczasem zapraszam was do wzięcia udziału w naszej nowej ankiecie :D


5 komentarzy:

  1. Podobno 15 maja stacja CW ogłosi, które seriale zostaną przedłużone, a które anulowane.

    Ja liczę na przedłużenie (jeśli nie 13 to 6 odcinków) chociażby po to, aby pozamykać wszystkie wątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z 1x13
    http://serialowka.pl/star-crossed-1x13-promo-photos/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni muszą przedłużyć ten serial !! Po prostu muszą albo zacznę wierzyć ,że jestem przeklęta bo to byłby już 4 serial który uwielbiam i został anulowany! MUSI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4? oj, a jakie są te 3 inne ? tak z ciekawości pytam :)

      Usuń
    2. haha Tajemny krąg , Hellcats i Ravenswood ;/ we wszystkie się wciągnęłam i wszystkie anulowali po sezonie ...grrr

      Usuń