11 maja 2014

- Seriale -

Jak wiecie uwielbiamy prowadzić bloga dlatego decyzja o anulowaniu już drugiego serialu jakim się zajęłyśmy zupełnie nas nie zniechęciła do tworzenia. Żeby nie marnować czasu od razu zaczęłyśmy poszukiwania naszego następnego dziecka. W tym poście mamy kilka propozycji, także zapoznajcie się z nimi i wspólnie wybierzmy nasz nowy serial :)



The Strain 
Gatunek: Horror
Stacja:  FX
Premiera: 6 sierpnia
Opis: Po wylądowaniu Boeinga na lotnisku Kennedy'ego załoga samolotu nie odpowiada na wezwania radiostacji. Zaangażowani w akcję ratunkową epidemiolodzy odkrywają, że poza czterema pasażerami cała załoga jest martwa a na pokładzie znajduje się trumna. Wkrótce grupa naukowców wraz z dr Ephraimem Goodweatherem (Corey Stoll) na czele mierzy się z nowym, nieznanym dotąd wirusem, który zmienia ludzi  w żądne krwi stworzenia.


The Flash
Gatunek: Dramat
Stacja: CW
Premiera: październik 2014
Opis: Spin-off serialu Arrow.


Graceland 
Gatunek: Dramat, Kryminał
Stacja: USA Network
Premiera: 11 czerwca (2sezon)
Opis: Oparty na prawdziwych zdarzeniach serial opowiada o grupie agentów FBI, DEA oraz ICE działających pod przykrywką i zamieszkujących razem domek plażowy w Południowej Kalifornii. Siedziba ta została przejęta przez USA od barona narkotykowego i jest nieoficjalnie nazywana „Graceland”. Gdy jeden z agentów zostaje postrzelony, jego miejsce w domu zajmuje Mike Warren (Aaron Tveit), najlepszy absolwent z Quantico. Nad jego treningiem czuwa legendarny, starszy agent Paul Briggs (Daniel Sunjata), który kilka lat wcześniej wziął tajemniczy urlop. Sekretna misja Mike’a polegająca na inwigilowaniu Paula może pomóc w wyjawieniu prawdy o nim, ale może też skomplikować życie ekipy z „Graceland”.
Średnia oglądalność: 2.24 mln
1 SEZON
2 SEZON

The 100
Gatunek: Sci-Fi
Stacja: CW
Premiera: w trakcie 1 sezonu (finał - 4.06)
Opis: Fabuła umiejscowiona została 97 lat po nuklearnej wojnie, która zniszczyła cywilizację. Statek kosmiczny, na którego pokładzie znajdują się ocaleli ludzie wysyła 100 młodych przestępców na Ziemię, by sprawdzili, czy na nowo można rozpocząć kolonizację planety.
Średnia oglądalność: 1.8 mln


Under the Dome
Gatunek: Triller, Sci-Fi
Stacja: CBS
Premiera: 30 czerwca (2sezon)
Opis: Serial na podstawie powieści Stephena Kinga "Pod kopułą". Pewnego jesiennego i słonecznego dnia, amerykańskie miasteczko Chester's Mill zostaje niespodziewanie odcięte od reszty świata przez niewidzialne pole siłowe. Spadające z nieba płonące samoloty, eksplodujące samochody powodują chaos i panikę wśród ludzi, którzy próbują zrozumieć czym jest, skąd pochodzi i jak można zniszczyć tajemniczą barierę - tytułową kopułę. Na ratunek zdezorientowanym mieszkańcom spieszy były żołnierz Dale Barbara (Mike Vogel) wraz z grupką nieustraszonych obywateli. Kiedy próbują oni utrzymać spokój i porządek w mieście, na ich drodze pojawia się lokalny polityk, który nie cofnie się przed niczym, by zachować władzę
Średnia oglądalność: ponad 10 mln
1 SEZON
2 SEZON


To wszystkie propozycje jakie dla was mamy. Piszcie w komentarzach co uważacie na temat tych seriali nawet jeśli miałby to być niepochlebne opinie, bo to pomoże nam w ostatecznym wyborze. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to śmiało im więcej tym lepiej.
Na koniec dodamy jeszcze, że lepiej by nam się prowadziło blog o serialu, który właśnie się zaczął, a nie od drugiego sezonu.

38 komentarzy:

  1. Ja bym radziła zrobić bloga o The flash ! Dużo osób lubi arrow wiec spokojnie pojawi sie spora ilość fanów flasha :DD A moim zdaniem nie warto robić bloga o The 100 i może o Under the dome :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że The Flash to propozycja CW na jesień, a na lato niestety nikt nie ma nic sensownego :(

      Usuń
    2. No fakt :/ ale Graceland tez się wydaje spoko, wiec można spróbować z tym serialem jak nie chcecie z The Flash.

      Jak się natknę na jakiś nowy, fajny serial to wam od razu napisze !

      Usuń
    3. Moim zdaniem warto poczekać do jesieni na The Flash :) Myślę, że serial podobnie jak Arrow będzie dobry i z pewnością go przedłużą o więcej sezonów :)

      Usuń
    4. Powiem wam szczerze jak jest - z Leą od kilku dni rozmawiamy, co zrobić i decyzja o The Flash została już podjęta - zajmiemy się tym serialem :) Tylko zastanawiamy się jeszcze czy brać coś pomiędzy, czy nie :) /Khaleesi

      Usuń
    5. To świetnie! A jeśli chodzi o drugi serial to spoko dopóki nie zacznie sie The Flash, musicie sobie zadać pytanie czy dacie rade prowadzić dwa blogi na raz. Ja bym nie dała rady heh :DD

      Usuń
    6. Super! The Flash jest najlepszym rozwiązaniem. Myślę,że wiele osób ,które czyta waszego bloga ,będzie dalej to robić z The Flash + ile nowych osób zacznie wasz oserwować i czytać, bo wydaje mi sie ,że The Flash obejrzy wiele osób ( w tym praktycznie każdy fan Arrow'a )

      Usuń
    7. Świetnie! Na pewno nie stracicie czytelników pisząc o The Flash:) A ja już się nie mogę doczekać premiery tego serialu ;D

      Usuń
    8. afrodytka K - sezon The 100, jeżeli na to byśmy się zdecydowały, kończy się za 5 tyg i mam nadzieję, że nie powróci razem z The Flash. Ktoś coś wie na ten temat? Jeżeli nie będą jednocześnie powinnyśmy sobie dać radę :)

      Usuń
    9. Heh to świetnie wam się trafiło!

      Usuń
  2. Ja jestem za The 100 albo Under The Dome :)

    OdpowiedzUsuń
  3. the 100 ! bardzo polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. The 100 jest takim serialem ,który z tłumu sie jakoś niespecjalnie wyróżnia ... Oglądam go ,ale jakoś nie specjalnie zagłębiam się w niego, np : czytając spoilery itp i z pewnością nie będę tak robić z dalszymi sezonami :)

      Usuń
  5. Ja również wybrałabym The 100 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. żal mi wchodzić na tą strone gdy widze że już nic nie będzie o Star-Crossed ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jeszcze czeka nas podsumowanie i mam nadzieję na jakieś pożegnanie od aktorów :) Na że nic innego nie ma nie mamy wpływu :(

      Usuń
    2. To było trochę wredne, to nie nie wina dziewczyn, że serial się zakończył :/

      Usuń
  7. Dziewczyny, decyzja tak naprawdę powinna zależeć od was ,bo to wy prowadzicie tego bloga i powinniście to robić z pasją i zaangażowaniem, dlatego wybierzcie serial, który wam najbardziej odpowiada i nie przejmujcie się osobami, które tego serialu nie polubią. Nie dogodzicie wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale zawsze moga zapytać się o opinie innych ;) Dlatego ja polecam The Flash :D

      Usuń
    2. To, że nei dogodzimy wszystkim to już wiemy z doświadczenia po Ravenswood. Niektórym nawet przeszkadzało, że termin ankiety był krótki, mimo że wybór był oczywisty, a SC zaczynało się niecały tydzień po anulowaniu Rvnsd

      Usuń
  8. Pisałyście wyżej, że wybrałyście The Flash i jeśli wam podoba się ta decyzja to i ja jestem za, bo lubię Arrow i myślę, że spin off też mi się spodoba. A jeśli chcecie coś na lato to musicie się poważnie zastanowić czy podołacie pisaniu o dwóch serialach.
    The 100 też wydaje się ciekawe i nie ma aż tak wielu odcinków do nadrobienia(8).
    Ale szczerze mówiąc to zaczęłabym oglądać chyba każdy serial o którym będziecie prowadzić bloga, bo lubię wasz styl i to jak dbacie o swoją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym była za The 100 bądź The Flash(oglądam Arrow od samego początku i naprawdę gorąco polecam), ale tak jak napisał mój poprzednik to powinna być Wasza decyzja. Wybierzcie serial, który będzie Was najbardziej interesował. ;) Produkcje które podałyście, a zaczną się dopiero za parę miesięcy zapowiadają się interesująco, więc wydaje mi się, że tak czy siak będę wchodzić na Waszego kolejnego bloga(oprócz Under The Dome, co niestety nie do końca przypadło mi do gustu po paru początkowych odcinkach, ale w wakacje mam zamiar dać jeszcze jedną szansę temu serialowi).
    Bardzo podoba mi się Wasz blog, dlatego cieszę się, że będzie kolejny.
    Więc tak jak pisałam, moimi faworytami są The 100 i The Flash, ale uszanuje każdy inny wybór, tak więc powodzenia w podjęciu decyzji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szczerze nie polecam prowdzenia dwóch blogów :( To już nie bedzieto samo. Ja zamiast tego wybrałabym serial zaczynający się na jesień i przez te kilka miesięcy nie prowadziła adnego innego bloga o serialu,azamiast tego fajnie zaprojektować stronę na wyczekiwany serial i ewentualnie wprowadzić jakieś lekkie posty np: o aktorach itp,które czakałyby w chowku. Ale oczywiście to wasza decyzja i nie twierdzę ,że nia dałybyście rady prowadzić o dwóch serialach bloga. W końcu jest was dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro się w końcu po tym długim wolnym spotykam się z L. i wszystko przedyskutujemy :)
      Jednak chyba te argumenty odnośnie prowadzenia 2 blogów zaczynają powoli do mnie docierać
      Tylko powstaje pytanie, czy jeśli będziemy dodawały 1 post na tydzień to uda nam się zdobyć stałych czytelników na czas wakacji, bo może być też tak, że nasze posty nie będą do nikogo docierać :(

      Usuń
    2. No właśnie też o tym myślałam. Ale wydaje mi się ,że tych czyteników co macie teraz ,zawsze będziecie mieć i one będą rozumieć waszą sytuację :)

      Usuń
  11. Ja polecam np. Revenge, ale już jest 3 sezon więc raczej nie będziecie chciały się tym zająć.. Believe też jest fajne, jest dopiero 1 sezon, Gra o tron jest cudowna i myślę, że fajny byście stworzyły blog, ale już jest 4 sezony to raczej też nie... Jeśli chodzi o te z podanych powyżej to jakoś mnie tylko przekonywuje w ostateczności to The 100 :D Wiecie może czy ktoś ma zamiar (lub już to robi) pisać o dalszym ciągu Star Crossed? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałyśmy się nad Believe, ale serial nie będzie przedłużony od drugi sezon.
      Na temat opowiadania - kontynuacji losów naszych bohaterów niestety nadal nic nie wiemy, ale może ktoś inny coś wie? :D /Lea

      Usuń
  12. Zmartwiłyście mnie tym postem serio :(
    Do samego końca miałam nadzieję, ze będzie drugi sezon ale cóż.....
    Co do nowego bloga w waszym wykonaniu jestem za "The 100", "Under the Dome", lub "The Flash".
    Jeżeli rozważycie prowadzenie dwóch blogów, skłaniałabym się na Waszym miejscu w wybieraniu między tymi trzeba.
    Powodzenia *:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem za The 100, Under the Dome, jeśli chodzi o The Flash, to nie jestem jakoś szczególnie przekonana, ponieważ Arrow jakoś nie zachęciło mnie do siebie. Ale jeżeli będziecie prowadziły o nim bloga to zacznę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę martwi to jak on ma wyglądać, bo jednak Arrow biega w skórzanych spodiach i kapturze w dość maskujących kolorach, a Barry na tych wszystkich zdjęciach ma jakiś czerwony kombinezon, który zakrywa również twarz, co wygląda hmmmm dziwnie :)

      Usuń
  14. The 100! Błagam... Ostatnio zaczęłam oglądać te serial i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również podzielam głosy za The 100, zarąbisty jest ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem za Under the Dome :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za The Flash !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naucz się czytać, dziewczyny już napisały że na 100% zrobią bloga o The Flash, teraz mamy wybrać jeszcze jeden serial.

      Usuń
  18. Ja jestem za The 100

    OdpowiedzUsuń
  19. Głosuję za The 100

    OdpowiedzUsuń