9 kwietnia 2014

Ankieta #4 - Romery czy Gramery

Czas podsumować naszą kolejną ankietę. Pewnie zastanawiacie się jaki był jej cel, bo przecież od początku było wiadome, kto wygrał. Po prostu chciałyśmy się dowiedzieć ile osób kibicuje Emery i Graysonowi. Wynik i tak nieco nas zdziwił, bo byłyśmy pewne, że Romery zdobędzie 100%, a tu proszę. Oczywiście w dalszej części posta gify i filmiki :D


W zabawie wzięło udział 151 osób w tym 148 głosowało na Romery, a 3 na Gramery (zostajemy przy takiej wersji czy może macie coś lepszego, bo ja teraz nie mogę przestać się śmiać :D). To teraz przyznać się kto głosował na tą drugą parę ? Myślę, że wszyscy chętnie przeczytam dlaczego ich wolicie. Spokojnie, nie bójcie się, nie zamierzamy zaraz was mieszać z błotem, przecież każdy ma swoje zdanie, które wszyscy uszanujemy :)

Poniżej gify i filmiki ze zwycięską parą :)





I teraz Gramery - proszę wymyślcie coś lepszego, bo na razie za każdym razem jak to pisze czy mówię nie mogę się opanować :D






Może macie jakieś ulubione filmiki z S-C, nie koniecznie z tymi dwiema parami ? Albo z naszymi aktorami ? Ja uwielbiam od czasu do czasu poszperać sobie na YT i pooglądać różne filmiki z moimi ulubionymi parami. Chociaż te zza kulis też są świetne, ale je to najlepiej ogląda się we dwoje, a z Khaleesi to już w ogóle :D

+ nowa ankieta!

27 komentarzy:

  1. Gramery! Genialne! ale ja głosowałam oczywiście na Romery! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiecie czy napisy będą jeszcze dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gramery xD Też z tego nie mogę. xd Szkoda, że serial zaczęłam oglądać dopiero wczoraj (już czekam na tłumaczenie ósmego xd). Fajny blog. I oczywiście jakbym brała udział w tej ankiecie, to głosowałabym na Romery <33 Oni są tacy słodcy razem <33 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja głosowałam na Gramery;) Jakoś od początku lubiłam Graysona (wiem, pewnie nazwiecie mnie dziwnąxD) i Emery z nim wydają mi się tacy fajni:) Ale oczywiście wiedziałam, że prędzej czy później Emery będzie z Romanem, ich też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Romery <3 Już nie mogę sie doczekać napisów do odcinka, bo ich wspólne sceny z promo zapowiadały się genialnie. /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a będą jeszcze przed 19 ?

      Usuń
    2. Tego nie wiem. meegami napisała, że może dziś po południu, jednak na napisy24 od prawie 2 godzin widnieje informacja, że napisy są zrobione w 99% i na pewno będą dziś :) /Lea

      Usuń
    3. A jednak nie ma napisów :C

      Usuń
  6. Napisy do pobrania :)
    chomikuj.pl/mp20/*e2*96*ba+Star-Crossed

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy promo 9 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam je dodać, ale sobie uświadomiła, że zepsułabym zabawę oczekującym na napisy do 7 odcinka, bo wszystko jest związane z wydarzeniami z niego :) Więc podsumowanie jutro rano, gdy odcinek będzie online, a promo popołudniu :) A dzisiaj coś jeszcze dodam, bo robocze sa pełne niewykorzystanych postów :) /Khaleesi

      Usuń
  8. Jest już odcinek z napisami? Bo na chomiku to są chyba same napisy no i trzeba je wstawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek jest w całości :) Ja juz obejrzała i musze to powiedzieć - ŚWIETNY :) /Khaleesi

      Usuń
    2. a gdzie jest ?

      Usuń
    3. Lea wyżej podawała linka, ale proszę jeszcze raz
      chomikuj.pl/mp20/*e2*96*ba+Star-Crossed :)

      Usuń
  9. http://played.to/w05winii4ydy
    NAPISY NAPIS NAPISY !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super :D po zajęciach od razu oglądam ;p
      Madzior

      Usuń
  10. Oczywiście głosowałam na Romery :) Chociaż wolałabym aby istniała opcja Roman+Riley xD
    A moim ulubionym filmikiem jest fanmade by Ylia Tarasenko https://www.youtube.com/watch?v=jkEvrpTjRN8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki, ale świetny <3 Zakochałam się w piosence po pierwszym obejrzeniu :) ?Khalessi

      Usuń
    2. Też zakochałam się w tej piosence :) I od 2 tygodni gości u mnie jako utwór rozpoczynający treningi :)))))) I muszę przyznać, że teledysk bardzo mi się podoba, pasuje tempem i energią do piosenki.

      Usuń
    3. Jakie ona ma oczy <3 Chce takie :) /Khaleesi

      Usuń
  11. Romeryyy ♥
    Co do nazwy Gramery - śmieszna :D Może lepiej Emgray tak jak ta herbata El Grey czy coś w ten design. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emgray - najlepsze! :D mam nadzieję, że zapamiętam :D /Lea

      Usuń