1 kwietnia 2014

HAPPY BIRTHDAY MATT




Wczoraj Khaleesi, a dziś Matt! :D

Pomyślałyśmy, że zamiast składania mu życzeń, których i tak nie przeczyta
możecie napisać nam za co go lubicie i w których rolach najbardziej wam się podoba :)

Do tego mamy dla was kilka ciekawostek na jego temat:                                              
ulubione sporty: Golf, baseball, piłka nożna, 
ulubiony film: Top Gun,
od 14.06.2013 roku żonaty z Angelą Stacy, 
ulubiony kolor: zielony,
woli herbatę od kawy,
ulubiony serial: Modern Family,
nie lubi horrorów,
ulubiony film Disneya: Alladyn,
nie ma tatuaży,
kocha Włochy,
lubi japońskie jedzenie,
nie ogląda Glee :(

Może wy wiecie coś ciekawego na temat jego życia ? :D



 

5 komentarzy:

  1. Znam go tylko z 90210 (i oczywiście z S-C), ale to była moja ulubiona postać męska z tego serialu. Właśnie dzięki niemu zaczęłam oglądać ten serial :)
    Nie dość, że przystojny to jeszcze dobry aktor z niego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty :) Uwielbiałam go jako takiego złego chłopaka z początków 90210 i tu brakuje mi trochę niegrzeczności u niego ;)

      Usuń
  2. Z jego piękne, seksowne spojrzenie i śliczny uśmiech. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. On ma 31 lat! Nie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go poznałam przez role 90210 ! Pamiętam jak w 2012r. leciało to na Polsacie. Od tego sie zaczeło całe zainteresowanie do jego osoby, zaczęłam coraz częściej ogl ten serial, filmy z jego udziałem, seriale ! U tak zaczęłam go uwielbiać ! Mega utalentowany i mega przystojny ! :D

    OdpowiedzUsuń