24 kwietnia 2014

Ankieta #5 - największy przystojniak ?

Czas podsumowań. W naszej piątej ankiecie wzięło udział aż 287 osób, to pytanie spodobało wam się najbardziej :D Na szczęście nie byłyśmy takie okrutne i nie musieliście głosować tylko na jednego przystojniaka. Jestem pewna, że to ułatwiło niektórym wybór, bo jakbym miała głosować na jednego to nie wiem czy umiałabym wybrać między Romanem, a Drake :D
Zdecydowaliście, że Roman jest największym przystojniakiem (241 głosów) - czy kogoś to zaskoczyło? Oczywiście, że nie! Sama na niego głosowałam także w ogóle się wam nie dziwie :D
 

Na drugim miejscu już z o wiele mniejszą ilością głosów (57) uplasował się Drake. Szczerze mówiąc myślałam, że więcej osób na niego zagłosuje, przecież jest to postać, która ma najwięcej scen bez koszulki xd Obstawiałam jakąś setkę, a tu proszę, prawie połowa mniej. Ale cóż, srebro to srebro, ja się cieszę! :D

Następny w kolejce jest Grayson, który otrzymał 28 waszych głosów. Myślę, że przez swoją postać, która nie ma zbyt wielu zwolenników traci. Nie jesteśmy obiektywni wobec niego, patrzymy przez pryzmat tego, co robi i umyka nam to, co najważniejsze w naszej ankiecie czyli wygląd. 

Czwarte miejsce należy do Erica. Jego czas dopiero nadchodzi. Myślę, że jakbyśmy zrobiły tę ankietę po finale, gdzie przez te kilka odcinków rozwinęłaby się jego relacja z Julią zająłby ona wyższe miejsce - byłby przed Graysonem. 

Zbliżając się ku końcowi mamy Lukasa, zupełnie niedocenianą postać. Uważam, że jest uroczy i uwielbiam jego styl. Do tego jego śnieżnobiały uśmiech :D
 

I na ostatni miejscu mamy Castora. Aż nie wiem, co mam na jego temat napisać. Chyba było oczywiste, że zajmie on ostatnie miejsce. I tak zebrał dużo głosów - aż 7, niech się cieszy :D
 

Jak już wyżej wspominałam ode mnie głosy poleciały do Drake, Roamana i Lukasa! <3 A wy na kogo głosowaliście i dlaczego ? Chętnie poznam wasze typy :D
I tu tradycyjne pytanie - macie pomysł na następną ankietę ? Pod jednym z wcześniejszy postów pojawił się pomysł - Romery czy Draylor ? Co o tym myślicie ? Czekam na wasze propozycję :)

10 komentarzy:

  1. ja głosowałam tylko na Dreka! uwielbiam go i uważam, że jest przystojniejszy od Romana, dl tego dochodzi wybuchowy charakter <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Romery, Draylor, Gramery czy Juric? xd Julia i Eric to Juric? xd I może jeszcze Sophia z Taylor- Taphia lub Solor? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zrobiła ankiete bez powtarzania się osób czyli Draylor, Romery, Erlia, te najważniejsze 3 pary i zobaczymy kto wygra, bo ja obstawiam że na pewno nie Romery :) Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Roman jest niezłym przystojniakiem, ale zawsze jak oglądam serial moja siostra się pyta czy już nie ma tej głupiej grzywki? :D
    Powiedziała, że jak zmienią mu fryzurę to sama zacznie oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny oglądam sobie teledysk Demi Lovato i widze w nim Emery http://www.youtube.com/watch?v=z3zdIHDTbg0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :D Jakiś czas temu Khaleesi pisała o tym :)
      http://star-crossed-news.blogspot.com/2014/03/aimee-w-teledysku-demi-lovato.html
      /Lea

      Usuń
  6. Siemka :)
    Najprzystojniejszy to Roman potem Drake , Erik, i Grayson . :*
    Ej mam takie pytanko ? Czy weszłybyście ma mojego blooga bo prowadzę o TVD i czy mogłybyście po komentować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę chwile czasu to chętnie poczytam, bo dzisiaj razem z Leą wyjeżdżamy na weekend i nie będzie nas do poniedziałku, ale potem na pewno zabiorę się za twoje teksty :) /Khaleesi

      Usuń
  7. Eric forever. <3

    OdpowiedzUsuń