14 maja 2014

1x13 podsumowanie

Napisy do finałowego odcinka pojawiły się dość późno, ale mam nadzieję, że większość z was już obejrzała. Jeśli jednak ktoś tego jeszcze nie zrobił to oczywiście link znajdzie po prawej stronie :)


Na początku wspomnę wam, że zupełnie nie mogłam się skupić na odcinku. Cały czas myślałam, że to wszystko jak takie ostatnie, nie mogłam zebrać myśli i czekałam tylko na wielki finał..
Taylor cięgle głodna, jakby widziała mnie i Khaleesi, my też zawsze jesteśmy głodne :D Zdecydowanie przydałoby się nam się takie magiczne ziółko, wiele byśmy zaoszczędziły :D
"Zgubiłeś platformę, a ja mam ci powierzyć dziecko?!", jakoś zawsze wyobrażałam sobie, że to Taylor będzie odbiorcą tych słów, a nie nadawcą.
Osiedle dla atriańsko-ludzkich par? Glorio, jesteś genialna, nasze dwie pary nie musiałyby się aż tak martwić o wspólną przyszłość gdyby nie taki koniec...
Jej dziecko - przyrodznii brat Romana, jest taki słodki! Szkoda, że mogliśmy go widzieć tylko przez chwilę. No i szkoda, że bracia nie zobaczą się nigdy więcej.
Taylor i jej niespodzianka podczas parady. Szkoda, że nie widzieliście jak wybuchałam śmiechem, gdy podeszła Zoe i ściągnęła maskę, no nie mogłam się powstrzymać.

Uwielbiam Teri, ale mogłaby się zdecydować po której stronie jest. Wiadomo Castor omamił ją swoimi komplementami, ale jemu wierna nie była; chce zaimponować mamusi i daje jej klucz Iksena, ale zaraz ratuje swoją miłość. Swoją drogą jej sceny z Romanem były na prawdę uroczę! W tym odcinku, w końcu pokazała, za kogo walczy i cieszę się jej ostatecznym wyborem.
Grayson chociaż raz zrobił coś porządnego, a i tak na końcu źle kończy, aż mi się go żal zrobiła jak leżał w tym szpitalu.
Romery, 13 odcinków zajęło dodarcie do tego etapu ich relacji. Chciałam napisać, że po prostu poszli do łóżka, ale uświadomiłam sobie, że łóżkiem, to, to nie było -  taka tam romantyczna podłoga, ale przynajmniej mieli kocyk pod sobą :D
Wiedzieliśmy, ze Vaga i jej armia jest zdolna do wszystkiego by zrealizować swój plan. Atrianie bez swoich znamion wszędzie, nawet wśród policji, groźby, które zdecydowanie mają pokrycie...
Zajmijmy się teraz najważniejszymi scenami, które działy się na dachu.
Na początku Taylor, która genialnie się bawiła nie wiedząc, co może stać się za kilka chwil. Ale jak to się mówi, im mniej wiesz tym lepiej śpisz.
Cieszę się, że w tych ostatnich minutach możemy usłyszeć tak dużo ojczystego języka Atrian - czy tylko mi słowa Zoe przypominają piosenkę albo jakiś wierszyk, jakby to zaśpiewała to mogłoby wyjść coś fajnego :D
Uwielbiam Glorię w tym odcinku! Tak sobie wparowała ze swoją świtą, zrobiła trochę pomarańczowego dymy i aresztowała the Trags, szkoda tylko, że było już za późno.
Lucas też zasłużył na pochwałę, gdyby nie on nie znaleźliby tak szybko odkurzacza (haha).

Ostatnia scena miała szokować i ja właśnie jestem w szoku. Spodziewaliście się, że właśnie takie działanie ma Suvek? Inni Atrianie? W sumie to nigdy nie mówili, że był tylko jeden statek Atrian, jak widać jest ich więcej. Czy to oznacza, że wszyscy ludzie żyją tylko zostali ogłuszeni i za zaraz odzyskają przytomność? Co z Taylor? Jej dzieckiem? Julią? Ericiem? A może wszyscy umarli, tak jak Zoe i Grayson? Tego nasza ankieta nie przewidziała, ale ci co głosowali za tą dwójką mogą być z siebie dumni. Jak zawsze finałowy odcinek zostawia nas z mnóstwem pytań, tylko szkoda, że nigdy nie uzyskami na nie odpowiedzi.
Jeszcze na koniec pojarajmy się jedną z naszych ulubionych par - Julia i Eric! Niby nie było ich za wiele, ale cały odcinek nie odstępowali się na krok! Do tego byli w siebie tuleni w scenie...zagłady(xd?)
Co myślicie o tym odcinku? Zaskoczył was? Spodziewaliście się tego czy może wasze oczekiwania były dużo większe? Nie pytam czy chcielibyście drugi sezon, bo to oczywiste. A może żałujecie, że zaczęliście oglądać ten serial i uważacie teraz, że to była strata czasu? Czekam na wasze opinie i przemyślenia w komentarzach :)

22 komentarze:

  1. Miałam nadzieję, że serial zostawi nas z mniejszą ilością pytań :( ale i tak finał był świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że za jakiś czas the cw stwierdzi że jednak przywrócą SC bo to nie może sie tak skończyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję ogromny niedosyt. Być może drugi sezon przyciągnąłby więcej widzów, gdyby rozpętała się wojna z Atrianami. A tak, nie dowiemy się nigdy. :( Wysłałam petycję, ale pewnie są nikłe szanse.
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dostaniesz odpowiedź to proszę napisz tutaj. :) To już chyba 3 petycja o której słyszałam, więc być może zmiękną im serca. :D

      Usuń
  4. czy kiedyś było tak, że odnowili anulowany serial? Pytam z ciekawości. Bo jeśli nigdy nie było takiej sytuacji, to wątpliwe jest, aby było tak teraz... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze musi być ten pierwszy raz. Więc może stacja CW się opamięta i przywróci Nasz kochany serial? <3 Nie traćmy nadzieji. *.*

      Usuń
    2. Było z serialem Rosswell. Fani masowo wysyłali do siedziby stacji sos tabasco (kosmici w tym serialu dodawali go do potraw aby lepiej wszystko smakowało) i stacja przedłużyła serial o 1 sezon. W obecnych czasach The Killing też jest ciągle przedłużane ale to inna stacja produkowała.

      Usuń
  5. Kurde tyle ciekawych wątków zostało... Szkoda, że anulowali. Mogłam w ogóle nie zaczynać to bym teraz nie chciała więcej odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Finał bardzo zaskakujący tylko szkoda, że nie będzie kolejnego sezonu :((

    OdpowiedzUsuń
  7. czy kiedyś było tak, że odnowili anulowany serial? Pytam z ciekawości. Bo jeśli nigdy nie było takiej sytuacji, to wątpliwe jest, aby było tak teraz... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. czy kiedyś było tak, że odnowili anulowany serial? Pytam z ciekawości. Bo jeśli nigdy nie było takiej sytuacji, to wątpliwe jest, aby było tak teraz... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi się nie chce wierzyć w to że te okręty czekały aż 10 lat na ten głupi sygnał, i czemu dopiero po tylu latach został on wysłany a nie wcześniej? Moim zdaniem ten finał i cały odcinek były żałosne. Może jednak dobrze że ten serial został wycofany. Takie jest moje zdanie. The 100 jest sto razy od tego lepsze i chociaż tam się ciekawsza akcja dzieje jak na przykład w najnowszym odcinku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogli wysłać sygnału, bo jedyna osoba, która potrafiła zbudować urządzenie była przez 10 lat w Pace i uwolnienie jej nie było łatwa
      A oni nie przybyli na Ziemię wcześniej, bo nie wiedzieli gdzie szukać swoich ludzi, przecież statek lądował awaryjnie, to nie było zaplanowane

      Usuń
    2. Drogi Anonimie! A co mieli zrobić przez te 10 lat skoro nie mogli odnaleźć Ziemi? Czekać bezpiecznie w statku na sygnał czy wylądować na Marsie, gdzie może nie byłoby tak bezpiecznie? A sygnał został wysłany dopiero po tylu latach, bo... mogłabym napisać, ale Anonim nade mną już to zrobił. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  10. http://www.change.org/petitions/cw-network-mark-pedowitz-cbs-corporation-renew-star-crossed-for-a-second-season
    Podpisujecie się?

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie moze sie zdecydowanie tak skonczyc ! Jak to ogladalam, to bylam caly czas w szoku. Z 5 razy odtwarzalam sobie scene z Suvekiem i tymi Atrianami. Jejku, CW jest porabane. Mogliby chociaz zakonczyc to bez pytan. Roman wyciaga klucz Iksena, Suvek przestaje dzialac i wszystko pieknie i ladnoe. Mam ochote do nich pojechac i zadzgac osobe/y odpowiedzialna za decyzje NIE kontynuacji serialu. Dziekuje za uwage, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Był genialny.
    Żal mi wszystkich którzy umarli (oprócz Zoe).
    Boże, oby nic się nie stało Taylor i innym ludziom (ciekawe, że Taylor nie straciła przytomności.)
    Jestem wściekła na CW.

    OdpowiedzUsuń
  13. Specjalnie odczekałam pare dni, żeby sobie przedłużyć koniec... ale w sumie liczę na kolejny sezon. Wiem, wiem ma nie być, ale może jednak? Z kolei te wszystkie statki Atrian już ja widzę jakie to koszty generuje dla twórców serialu i pewnie dlatego CW zrezygnowało. Niby Dracula też miał po 1 sezonie spaść z ramówki, a będzie 2 seria. Trochę wiary :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcinek podobał mi się, ale szczerze po obejrzeniu nigdy nie pomyślałabym, że nie będzie drugiego sezonu. Takie niewiadome zakończenie, nowe wątki jak tak mogli ?!? Madzior

    OdpowiedzUsuń