8 kwietnia 2014

1x09 - Some Consequence Yet Hanging in the Stars (stillsy)

I są w końcu zdjęcia promocyjne z dziewiątego odcinka, na które czekaliśmy. Coś późno się pojawiły tym razem. Zazwyczaj pojawiają się one u nas razem z opisem, ale tym razem jest wyjątkowo osobno :)











Jak już wiemy z opisu odcinka Roman będzie próbował wyciągnąć od Castora pewne informacje, jak widać szykuje się nam mała sprzeczka :D
Czy tylko mi Emery przypomina Emily z Revenge ? Taka cicho ciemna! :D

+ zapraszam na naszą nową ankietę, a podsumowanie poprzedniej wieczorem albo jutro :)

6 komentarzy:

  1. Nowa ankieta jest świetna! :3
    A co do Emery to też mi trochę przypomina laskę z Revenge, ona miała kilka scen w czarnym stroju i chowała się w jakiś krzakach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ankieta strasznie trudna :) Dobrze, że jest wielokrotnego wyboru bo inaczej pewnie prędzej zniosłabym jajko niż wybrała pomiędzy Romanem a Drake'iem (matko jak to odmieć?!).

      Usuń
  2. Co ten Castor kombinuje ? ;/
    Mama Romana wygląda dosyć nieprzyjemnie, jak zła teściowa xd.

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiecie może czy ktoś tłumaczy Star Crossed ? Bo grupa DreamTeam zrezygnowała. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Ale jeżeli ktokolwiek miałby to robić, to pewnie jest to meegami. Zaglądaj na jej aska i chomika to pewnie pojawią się jakieś informacja. Ja przeczytałam, że dzisiaj ich nie będzie, ale nie wiem czy to oznacza, że się ich nie podjęła, czy ma po prostu mało czasu :) /Khaleesi

      Usuń
    2. Módlmy się żeby to było z braku czasu. :)

      Usuń