31 marca 2014

1x08 - An Old Accustom’d Feast

Przyszedł czas na opis i zdjęcia z ósmego odcinka zatytułowanego - An Old Accustom’d Feast.
Jeżeli są osoby, które jeszcze nie złożyły urodzinowych życzeń naszej Khaleesi to po zapoznaniu się z tym postem zapraszam niżej :D

RELACJA ROMANA I EMERY ODWRACA SIĘ, VEGA ODSYŁA DRAKE - Roman zaprasza Emery do sektora, by świętować Dinaskyu, Atraiańskie święto, które obchodzi wraz z rodziną. Emery pyta Sophie o wskazówki, jak zrobić wrażenie na jej matce. Vega mówi Drake, że Zoe zaginęła, werbuje go by ten został ich nowym agentem pod przykrywką, przez co musi opuścić miasto i ukryć swoje znaki. Kiedy Roman idzie do Vegi i prosi o odesłanie Drake, ta oferuje mu wyjście. Tymczasem Eva pojawia się u Julii wraz z ofertą. Kiedy ta odmawia, Eva stawia swoją misję w niebezpiecznej pozycji. Wreszcie Grayson prowadzi rozmowę z Emery na temat jej uczuć względem Romana.















Emery i Roman na rodzinnym spotkaniu, czy to oznacza, że robi się coraz bardziej poważnie ? Jeżeli tak to bardzo się cieszę! Grayson i Em pogadają sobie trochę. Mam nadzieję, że powie mu coś podobnego do tego, co mogliśmy usłyszeć w ostatnim odcinku - wolę kiedyś z Romanem, niż teraz z Graysonem! Albo w ogóle niech go zjedzie, chociaż to mniej prawdopodobne! :D
Ciekawe na jaki czas zniknie Zoe, bo mam nadzieję, że trochę jej nie będzie. 

Co o tym myślicie ? Chyba zaczyna robić się coraz ciekawiej :)
Dziś w nowy nowy odcinek. Tym razem napisy pojawią się wcześniej także sprawdzajcie nasz prawy pasek. Tymczasem przypominam o ankiecie :D


9 komentarzy:

  1. też mam nadzieję, że Zoe zniknie na trochę! nie lubię jej.
    co do Romery to rozkręca się i dobrze! wszyscy na to czkemy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie chyba błąd w ostatnim akapicie. Chyba powinno być " Dziś w nocy nowy odcinek", a nie :"Dziś w nowy nowy odcinek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie czy na tym pierwszym zdjęciu obok siostry Romana może siedzieć Emery?
    I trochę boję się czego może chcieć Vega od Romana w zamian za nie odsyłanie Drake?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok Sophie siedzi Julie na 100% Widziałam zdjęcia z planu i była na jednym w takiej sukience,no i zresztą możnateż rozpoznać ;)

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać tego odcinka, bo 7 był GENIALNY ! :D Wiadomo dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa.......
      Scena pod wodą<3
      Chociaż trochę teraz szkoda mi Grayson'a

      Usuń
  5. Na tym zdjęciu gdzie jest Castor, Roman i Vega panowie wyglądają jak przedszkolaki, którzy przyszli do Pani Vegi z pytaniem: ,, Proszę Pani, a czy Drake może już nie być Tragiem, bo my chcemy się pobawić." Wiem, ze to głupie ale tak mi się skojarzyło ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie obejrzałam i bardzo mi się podobał odcinek :) aż żałuję, że tak szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń