1 marca 2014

Wywiad Titus&Natlie

Dzisiaj mam dla Was tłumaczenie krótkich wypowiedzi Tiyusa Makina i Natalie Hall, czyli serialowych: Lukasa- przyjaciela Emery i Taylor- blond diablicy. Zapraszam do oglądania i czytania :)


Lukas: W laboratoriach są robotnicy. To tak jakby ten dziwny świat zdominowany przez szympansy, orangutany, czy cokolwiek, nie miał pojęcia jak komunikować się z ludźmi. Jeśli dyskretnie spojrzysz na 'drugą godzinę': Azjatka- ofiara mody - nic nie założy dwa razy.
Titus Makin: Lukas jest całkiem zajebistym kolesiem. Jest najlepszym przyjacielem Emery, więc kiedy ona po raz pierwszy idzie do szkoły on jest tak jakby jej źródłem informacji
Lukas: Taylor - słodka dziewczyna. Nosiła aparat, pamiętasz ją z gimnazjum? Tak, teraz ona rządzi.
Emery: Czym?
Lukas: Wszystkim
Natalie Hall: Ona jest tak jakby 'królową pszczół' w szkole. Jest popularna.
Taylor: Jest impreza w opuszczonym domu. Powinnaś przyjść
Emery: Mogę zabrać Lukasa?
Taylor: Tak. Jasne. Skoro jesteście w pakiecie
Titus Makin: Myślę, że Lukas jest równym gościem Inni jeszcze tego nie widzicie, ale tak będzie. Lukas zabłyśnie. Ludzie będą mówili: 'Jesteś spoko'
Lukas: Skąd to masz?
Emery: Zaprosiła mnie... Nas. Myślę, że się w tobie podkochuja.
Lukas: To słodkie Em. Na prawdę słodkie. Tylko na to cię stać?

Macie już jakieś zdanie na temat tej dwójki? Ja uwielbiam Lukasa, a Taylor to Taylor, typowa wredna blondyna, której nie może zabraknąć w żadnym serialu. Trochę miesza, ale pewnie trudno będzie jej nie lubić - tym bardziej po ostatnim odcinku i jej scenie z Drakiem :)
Czekam na wasze opinie.
Pamiętajcie o zagłosowaniu w ankiecie :)

18 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się następnego odcinka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Od początku pokochałam ten serial <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalie Hall też gra zołzę ale w PLL a ja się zastanawiałam skąd ją znam i dlaczego od razu ją "znielubiłam" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam PLL i nie przypominam sobie żeby ona tam grała.. no albo się mylę, oglądając od początku nie przypominam jej sobie w tym serialu

      Usuń
    2. No bo ona tam nie grała !

      Usuń
    3. Po piersze to moze trochę spokojnie bo się pytała tylko...

      Usuń
    4. Spokojnie :) Natalie Hall grała w PLL - Kate Randall, córkę żony Hanny taty, w sensie przyrodnią siostrę Hanny :D
      http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120226060905/prettylittleliars/images/e/eb/PLL218_(9).jpg
      /Lea

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością na 3 odcinek :) Oby oglądalność rosła z każdym następnym bo uwielbiam takie klimaty w serialu i chciałabym aby Star-Crossed miał kilka sezonów i prawdziwe zakończenie serii. Mam nadzieję, że będzie to dobry następca Roswell.
    Riley

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dzisiaj post ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro wychodzi nowy odcinek w US czyli u nas pewnie w wtorek już będzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po angielsku we wtorek, natomiast na napisy będzie trzeba pewnie czekać do czwartku :) /Lea

      Usuń
    2. Kurczę, szkoda, że aż do czwartku :<

      Usuń
    3. Szkoda, że dopiero we czwartek :<

      Usuń
    4. Polecam po angielsku..serio przynajmniej języka się nauczycie ja m.in tak się nauczyłam i teraz nie czekam do czwartku tylko do wtorku :)

      Usuń
    5. Też polecam po angielsku a jak czegoś się nie zrozumie to można potem obejrzeć daną scenę z napisami. Jak się wciągniecie to nawet nie zauważycie, że oglądacie w obcym języku :)

      Usuń
    6. Znaczy wiesz bez sensu jest np oglądac jak się kompletnie nic nie rozumie, ale wydaje mi się że skoro każdy uczy się w szkole to powinien znac przynajmniej jakieś podstawy.

      Usuń