17 marca 2014

1x05 komentarz producentki

Tradycyjnie przed zbliżającym się odcinkiem zapraszam do obejrzenia kolejnego promo z komentarzem producentki. Zdradzę wam, że mnie trochę zaskoczyła swoją wypowiedzią i wywołała trochę wątpliwości :) Rozwijamy.

Gloria: Jutro rozpoczniecie nową fazę programu integracyjnego. Siódemka Atrian zostanie zabrana do miasta. Później będziecie mogli zwiedzać i odkrywać
W piątym odcinku wszystkie reguły się zmieniają.
Sophia: I możemy iść gdzie tylko chcemy?
Teri: To ja wolę wrócić do Sektora.
Zoe: Doskonały pomysł
To oznacza, że Atrianie będą mieli dostęp do społeczeństwa. Będą mogli się szwendać po mieście, iść do knajpy i ogólnie zobaczymy ich poza szkołą.
Vega: Ludzie widzą wolność dla 'siódemki' jako kolejny krok do pokojowej integracji. Dla nas jest to okazja.
Drake jest na misji dla The Trags, ale Teri ciągle się pojawia i go rozprasza. Ten odcinek ujawni, że jedna z postaci, które poznaliśmy tylko udaje człowiek, a tak naprawdę jest jednym z Atrian, który usunął swoje znaki. Myślę, że będzie to bardzo zaskakujące.

Trochę mnie ciekawi to, co producentka mówi na końcu. Czy chodzi jej o Gloria? A może chodzi faktycznie o kogoś, kogo się zupełnie nie spodziewamy. Może Gloria była tylko zakochana w Nox'ie, a nie jest Atrianką. Może tatuaże/znaki tylko genetycznie przeszły na jej synka. Gdy producentka o tym mówi kamera zatrzymuje się na kilu osobach: Graysonie, Taylor, Ericu, Lukasie no i Glorii. Jestem bardzo ciekawa jak to się skończy :)

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to nie chodzi o Glorię, tylko nas jakoś zaskoczą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gloria nie jest Atrianką. Moim zdaniem osobą udającą człowieka jest przyjaciółka Taylor - Zoe (chyba tak ma na imię).
    Wydaje mi się, że Gloria i Nox zakochali się w sobie lub to był przypadkowy sex. Owocem ich związku jest syn (który odziedziczył cząstkę po tacie). Pewnie wtedy pojawił się pomysł w głowach Glorii i Nox'a o programie integracyjnym - w końcu czego nie robi się dla własnych dziecka/dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to ni bd o Glorii - trochę byłoby zbyt przewidywalne. Nie wiem czemu, ale na myśl przyszedł mi Lucas (wiem dziwne xd). No cóż już niedługo się dowiemy.
    P.S. Ja chcę więcej Taylor i Drake'a<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na stronie ; spoilertv.pl jest opis 6 odcinka i tam pisze ze to jest zoe a drake ja pomylil z taylor

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog został nominowany przez nas (talkaboutpll.blogspot.com) do Liebster Award. Gratulacje! Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://talkaboutpll.blogspot.com/2014/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stawiam na Erica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby genialnie!!!!!! To by było dopiero zaskoczenie :D

      Usuń