30 marca 2014

Aktorzy i ich seriale

Post musiał sobie trochę poczekać w kolejce, ale właśnie się doczekał! :D Oglądając czwarty odcinek wpadłam na pewien pomysł, co powiecie na post o serialach, w których grali nasi aktorzy. Trochę o ich rolach, ale także o samych produkcjach. Może zainspirujemy siebie nawzajem do zabrania się za kolejny serial :D
Zacznę od osoby, dzięki której wymyśliłam to wszystko mianowicie Zoe Benton czyli nauczycielka w szkole, w której uczą się nasi bohaterowie. Stephanie Jacobsen jest mi znana jedynie z jednej roli – Niko Takada w Revenge. Uwielbiam ten serial, ale nie mogę tego samego powiedzieć o jej postaci. Tak pokrótce jest ona córka zmarłego mistrza głównej bohaterki - Emily. Wróciła by pomścić śmierć ojca, w przeszłości była związana z miłością Ems i nadal czuje coś do niego, niestety on nie. Jej życie jest również kierowane przez zazdrość, ponieważ uwaga jej ojca nigdy nie była skierowana w pełni na nią, Emily była ważniejsza.
Jak już zaczęłam od mniej ważnych postaci to przy tym zostańmy.
Teraz matka Atriańskiego rodzeństwa Maia - Susan Walters, która jest wam znana głównie z Roli matki innego nadnaturalnego stworzenia, hybrydy Tylera Lockwooda w The Vampire Diaries. Co więcej mogę powiedzieć o tej postaci, zginęła, bo Klaus tak chciał.
Natalie Hall czyli nasza ulubiona blondynka, już kilka razy wspomniałyśmy w komentarzach, że grała ona niewielką rolę w Pretty Little Liars – córkę, żony, Hanny taty, czyli jej przyrodnią siostrę Kate Randall :D Siostry szczerze się nienawidzą i starają sobie uprzykrzyć życie. Niestety Natelie pojawiła się w PLL chyba tylko w 2 lub 3 odcinkach.

Jesse Luken - Eric oraz Titus Makin Jr. - Lukas, oboje grali małe role w Glee (jeden z moich ulubionych seriali!). Jessie był jednym z futbolistów, którzy nękali członów chóru w jego szkole.
Natomiast Titus był członkiem chóru w męskiej szkole Dalton Academy. Z tego, co sama kojarzę to grali w tym samym sezonie, ale nie wydaje mi się, aby mieli okazję się spotkać na planie – no chyba, że w toalecie gdy jeden wchodził na plan, a drugi właśnie jechał do domu.
Przejdźmy teraz do trochę ważniejszych postaci.
Grey Damon czyli Grayson, a inaczej Archie z Twisted. Wiem, że wielu z was ogląda ten serial, bo proponowaliście nam założenie bloga na jego temat. Archie należy do szkolnej drużyny footbollowej, początkowo był chłopakiem Layce, jednak kiedy z poprawczaka wychodzi jej dawny przyjaciel Danny ich związek się rozpada. Tak rodzi się konflikt między nim a Dannym.
Kolejna gwiazda z The Vampire Diaries - Malese Jow, która wcieliła się w rolę wampirzycy Anny. Dziewczyna młodszego brata Eleny, Jeremego. Po śmierci utknęła po drugiej stronie wciąż pozostając w kontakcie ze swoim ukochanym. Ostatecznie znajduje swoją matkę, co oznacza, że mimo swojego położenia już nigdy nie będzie samotna.
Naszą Emery - Aimee Teegarden, możecie ją kojarzyć z Friday Night Lights, gdzie wcieliła się w postać Julie Taylor, niestety nigdy tego nie oglądałam. Może mamy tu jakiś fanów tego serialu ? :)
Krótki opis: W męskiej grze nie ma czasu na odpoczynek i Eric Taylor o tym wie. Pierwszy raz trenuje drużynę szkoły średniej. Drużyna ma realne szanse, by wzbić się na szczyt. Stawki są wysokie, nagroda jest wielka, a presja ogromna. Czy uda się Ericowi osiągnąć postawione cele zachowując przy tym morale i porządek swojej drużyny?
I na końcu Matt Lanter, tego pana nie trzebe przedstawiać, chyba wszystkie dziewczyny kochają go za rolę niegrzecznego chłopca Liama Courta z 90210.
Jeżeli zaglądanie na naszego aska to wiecie, że jest to jeden z moich ulubionych seriali ever! Jeśli jesteśmy już w temacie tego serialu to wspomnę jeszcze, że Aimee też w nim zagrała, co prawda była to mała rola - Rhonda Kimble, w pierwszy sezonie Ethan potrącił dziewczynę, w szpitalu oraz po wyjściu z niego zajmował się nią.

Jak widać Aimee trochę się zmieniła, nawet trochę bardzo. Schudła i zmieniła kolor włosów, sprawiło to, że wygląda teraz o niebo lepiej! :)
Który serial znacie ? Lubicie naszych aktorów w tych rolach ? Z kim ich shippujecie ? A może znacie ich z jeszcze innych seriali ? Czekam na wasze komentarze :)

+ nowa ankieta! :D

8 komentarzy:

  1. Ciesze się że zrobiłyście coś takiego, ponieważ zaciekawił mnie ten serial Friday Night Lights i chyba go zaczne oglądać, ma on aż 5 sezonów :) Wszystkie inne wspomniane seriale znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam 90210, uwielbiałam Liama i shippowałam Annie&Liam, Rhondę od razu skojarzyłam mimo, że Aimme bardzo się zmieniła (nie lubiłam jej), Taylor również kojarzę z PLL, tak samą matke Romana i Julię, bo TVD równiez oglądam.,.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam 90210, ale w ogóle nie skojarzyłam Aimee z Rhondą! Jak ona się zmieniała, oczywiście to zmiana na dobre. Liam, Liam, Liam ... uwielbiałam czasy gdy była z Naomi, chociaż ją wolę z Maxem albo z Austinem. <3
    Revenge! <3 Też nie lubię Niko, zresztą to ta aktorka wygląda o wiele lepiej.
    Glee! <3 Nawet nie zwróciłam na nich uwagi :D
    Gary w Twisted - jak dobrze, że już go tam nie ma, bo nie trawiłam jego postaci.
    TVD - Anna <3 a matka Tylera była mi obojętna.
    I Natalie w PLL, chciałabym żeby się jeszcze kiedyś pojawiła w tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "I na końcu Matt Lanter, tego pana nie trzebe przedstawiać, chyba wszystkie dziewczyny kochają go za rolę niegrzecznego chłopca Liama Courta z 90210."

    I jeden chłopak też kocha go za tę rolę, hahahaha! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajcie jakiegoś nowego posta bo nudzi mi się a z chęcią poczytam coś waszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matt grał w 90 210 ? xD Chyba jestem jedna, która nie oglądała tego serialu. :P Coś czuję, że dzięki Waszej informacji obejrzę sobie ten serial może nawet cały.... Pff co tam matura xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Susan Walters grała/gra też matkę Lydii w Teen Wolf'ie. Grey Damon grał Lee w Tajemnym kręgu ;D
    Tak generalnie, kocham wszystkie z tych seriali prócz tego z Aimee bo go nie widziałam . ;D

    OdpowiedzUsuń