16 marca 2014

Aimee w teledysku Demi Lovato

Są wśród Was fani Demi? Ja muszę powiedzieć, że wcześniej nie interesowała mnie ona szczególnie, ale gdy tylko dołączyła do obsady Glee, a później nagrała piosenkę do cudownej Krainy Lodu naprawdę ją polubiłam. Informację o wystąpieniu Aimee w teledysku do Made in the USA, znalazłam przypadkowo i postanowiłam się nią z wami podzielić, bo pewnie nie tylko mi umknął jej udział :D Lubicie tą piosenkę? A może wolicie inne utwory tej wokalistki? Ja kocham Let it go <3 A Wy chwalcie się w komentarzach :D 



 
 

13 komentarzy:

  1. Ogólnie nie przepadam za Demi. Ale Let it go to piękna piosenka i chyba tylko tę lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd kojarzę gościa z którym tam zagrała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, nie zauważyłam. Jeśli chodzi o mnie to jestem Lovatics forever!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę piosenkę, Let it go również! <3 Krainę lodu, rolę Demi w Glee <3 i samo Glee też! <3 o i jeszcze lubię Dustina :D /Lea

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :> Ja uwielbiam Let it go ale warrior też jest fajna c:

    OdpowiedzUsuń
  6. link do normalnej zapowiedzi odc.5 drake&taylor <3 http://www.youtube.com/watch?v=EWCC2WWG1GY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, post z tym promem już poprawiony :) /Khaleesi

      Usuń
  7. serialowy Lucas śpiewa :P https://www.youtube.com/watch?v=q-UdmaB1l3E#t=56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że nam podsyłacie tego typu rzeczy <3 Już mamy kilka postów w tym stylu ale im więcej tym lepiej :D /Khaleesi

      Usuń
  8. Pierwszy raz jak pooglądałam teledysk to wiedziałam że Aimee tam gra bo znam ją z dwóch filmów.A piosenka cudowna.Lovatics forever <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Australijskie PROMO #2:
    https://www.youtube.com/watch?v=qz5LfxMS-og

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mamy gotowego posta z tym promo i niedługo powinno się pojawić, ale oczywiście dziękujemy :) /Khaleesi

      Usuń