3 marca 2014

1x03 sneak peek

Tak jak obiecywałam jest kolejny filmik wraz z tłumaczeniem. Tym razem jest to sneak peek z nadchodzącego odcinka. Kawałek tej sceny był już w dodanym przez mnie wcześniej filmiku z komentarzem producentki, ale tu jest nie tylko trochę więcej, ale pokazany jest również fragment rozmowy Emery i Julii. Zapraszam dalej :)


 
Emery: Po Karnawale nawet na mnie nie spojrzał
Julia: Co zrobiłaś?
Emery:  Nie przypominam sobie nic takiego.
Julia: Jesteś w szkole od tygodnia, a już masz problemy z chłopakiem.Ta szkoła jest fenomenalna.
Gloria: Dziesiąta  rocznica 'przybycia' jest za dwa dni.  Rodziny przybyłych oraz Atriańscy i ludzcy uczniowie, którzy są częścią programu integracyjnego są zaproszeni na ceremonie, która odbędzie się na pokładzie Atriańskiego statku.
Lukas: Cudownie. Nikt nie miał dostępu do tego statku odkąd się rozbił
Sophia: Byłam na tym statku, nic nie straciłeś.
Gloria: Oczy świata będą skierowane na nas. Ludzie chcą zobaczyć jak ta wymiana kultur postępuje. Do tej pory to siedmioro Atrian chodziło do ludzkiej szkoły i brało udział w ludzkich świętach/wydarzeniach. Kolejnym krokiem jest przedstawienie ludzi społeczeństwu Atrian. Spośród obecnych tutaj ludzkich uczniów zostali wybrani ci, którzy spędzą dzień w Sektorze.
Sophia: Nigdy wcześniej nie mieliśmy gości w Sektorze.
Teri: [?]
Gloria: To pierwszy raz kiedy ludzie będą mieli dostęp do Sektora. Będziecie tworzyli historię.

Czy ktoś jeszcze widziałby Lukasa i Sophie jako parę? Po ostatnim odcinku wyczuwa się to 'COŚ' fajnego w ich relacji i ja zdecydowanie chciałbym ich razem :)
Zainteresowało mnie też zachowanie Emery, chociaż 'zainteresowało' to może złe słowo - nie moge znaleźć odpowiedniego. Po prostu zaczyna mnie strasznie irytować. Chyba wszyscy wiemy  jak to będzie wyglądało: ponarzeka, że Roman ją ignoruje, nic z tym nie zrobi, ale znajdzie pocieszenie u Graysona (mam nadzieję, że się mylę). Za to Julia z odcinka na odcinek coraz lepsza <3
A jakie są wasze opinie?

Dzisiaj nie dam rady już dodać żadnego posta, za to jutro ponownie dwa :) Bardzo chciałam, ale się nie wyrobie. Jutro mnie i Leę czeka próbna matura z polskiego, więc trzeba się mentalnie przygotować. Trzymajcie za nas kciuki  :D


4 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=TVtq0C1Xfp8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przetłumaczę jutro :D
      Swoja drogą, mamy fanów Reign ? Ja już wspomniałam, że uwielbiam <3 W żadnym serialu nie maja tak genialnych stylizacji <3

      Usuń
  2. Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujecie blogi na tumblr ? , często dodają różne gify

    OdpowiedzUsuń