26 marca 2014

Promo 1x07

Promo odcinka 7. Fanom Emery i Romana to się spodoba. Z jednej strony mamy przełom w ich relacjach, a z drugiej strony... Zoe. Miałyśmy zaczekać z tym filmikiem, żeby nie psuć zabawy przed odcinkiem, ale że napisów i tak nie ma, a wszyscy na promo czekają, więc ot jest :D Chcecie wiedzieć więcej, to zapraszam do dalszej części posta, do tłumaczenia filmu promocyjnego :)



Roman: The Trags - to oni mieli na celowniku ciebie i twoją rodzinę
Emery: Muszę o usłyszeć. Cały czas zastanawiałam się czemu mnie odpychasz.
Roman: Gdybyśmy byli razem zabiliby cię.
?Roman: Jakim cudem to może zgładzić całą rasę?
Sophia: Nie możesz sam ratować świata
Zoe: Tak długo walczyłeś o swojego cennego człowieka, a teraz ich czas się skończył. Twój również.

No to jest długo wyczekiwana scena w wodzie :) Poza tym zdecydowanie za dużo Zoe, która prawdopodobnie zniszczy nasze Romery, zanim jeszcze cokolwiek zacznie się dziać. Jak ona działa mi na nerwy... Poza tym jak wiemy z opisu siódmego odcinka, który znajdziecie TUTAJ, czarny Cyper (nie wiem czy powinnam to odmieniać :D ) zostanie użyty na Lukasie i Roman i Drake będą próbowali go uratować. Nie ma szans żeby tak poważna sprawa umknęła ludziom, którzy zaczynają się domyślać, że Cyper ma jakieś lecznicze działania.
Ten odcinek zapowiada się genialnie. Już się nie mogę doczekać :)
Czekam na wasze opinie :)

19 komentarzy:

  1. Weszłam szybko przed szkołą, żeby zobaczyć nowe komentarze a tu taka niespodzianka i nowy post :) W dodatku tyle Romery <3 Od razu mam lepszy humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że w tym odcinku w końcu wszystko wyjdzie na jaw. R&E wszystko sobie wyjaśnią, może nawet padną jakieś deklaracje. Cieszę się na Romery!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej już się nie mogę doczekać tego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już uwielbiam ten odcinek , oglądałam promo z 10 razy , a co do Zoe od początku mnie wkurza ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, 7 odcinek zapowiada się bardzo ciekawie!!! ROMERY <3 ;) Ale wiecie może kiedy pojawią się napisy do odcinka 6???

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mamy żadnych informacji na ten temat, ale do jutra powinny już być :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie!
    Czekam z niecierpliwością! <3

    inalcanzable97

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam z niecierpliwiością. Niestety wydaję mi się ,że taka bliskość Romana i Emery potrwa tylko 1-max 2 odcinki ,a stwierdzam to po zdjęciu z 10 odcinka -.-. Pocieszam się tylko tym ,ze ostatecznie i tak ta dwójka będzie razem :) Chyba, ze serial zostanie wycofany :((( Mam nadzieję ,że nie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, ze to nie pocałunek tylko podanie tlenu, żeby się człowiek nie utopił bo wypłynąć nie mogą, żeby się nie ujawnić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie myślałam...

      Usuń
    2. Pocałunek czy nie to i tak wygląda cudownie :)

      Usuń
  10. JA chce napisy do odcinka 6 :<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy będą napisy do 6 odcinka? Jeśli ktoś już znajdzie ten odcinek z napisami proszę wysłać linka. czekam z niecierpliwością :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest !!! <3 Link na prawym pasku oczywiście :) /Khaleesi

      Usuń
  12. Za 10 minut podsumowanie :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ale szkoda, że Roman ich zobaczył na końcu... ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. http://youtu.be/qz5LfxMS-og

    OdpowiedzUsuń