19 marca 2014

1x05 posdumowanie

Dziś konkretny post od rana. Jeżeli jeszcze nie oglądaliście najnowszego odcinka to po prawej stronie znajdziecie link do darmowego playera. A tych, którzy nowy odcinek mają już za sobą zapraszam do dalej :)


Uwielbiam sceny, kiedy grupka ludzi ucieka przed policją, jak wskakują do samochodu tacy zdenerwowani i podjarani, gaz do dechy i nara - one zawsze mnie śmieszą! :D
I znamy następną 'super moc' Atrian widzą więcej widma UV niż ludzie, ich fotoreceptory wybierają kolory. Chcielibyście tak umieć ? Nieźle by się ściągało z takimi umiejętnościami :D
A Sophie nadal jest uroczą, naiwną Atrianką. W pewnym sensie słodkie było to jak się cieszyła, kiedy zobaczyła tyle ludzi i ciesząc się jak małe dziecko wysiadła z autokaru. Szkoda, że jej zmiana stylu była tylko chwilowa. Lubię jej relację z Lucasem, ale kto by pomyślał, że obiektem jej westchnień nie będzie on, a Taylor.
Oczywiście najlepsze sceny były między Taylor, a Drake. Trochę nie dogadali się na tej imprezie, ale wyszło im to na dobre i skończyli w łazience przy zlewie :D A Drake chlapiący ją wodą - haha dobre. I ten wzrok Taylor, kiedy on wychodził z Zoe, aż mi jej żal było w tym momencie.
Emery detektyw próbująca przechytrzyć Red Hawks, ale chyba ta rola lepiej wyszła Romanowi, który znalazł Jestytur, Eljida. W sumie obu im się udało doprowadzić swoją misję do końca tyle, że on jeszcze o tym nie wie.
Jestytur - jakoś inaczej sobie chyba go wyobrażałam, a tu truposzczak w glonach. Kiedy Gloria oddawała mu swojego synka, aż mi się smutno zrobiło. Myślicie, że kiedyś go odzyska ?
Nie wydaje mi się, mówienie wszystkiego Romanowi o Glorii i Noxie było dobry pomysłem, dobrze, że chociaż nie wie o ich dziecku, bo wtedy już by w ogóle wpadł w szał.
Teri i Taylor powinny mieć zdecydowanie więcej takich scen! Po pijaku nawet ludzie i Atrianie potrafią się dogadać. A ta śmieszna butelka/pojemniczek, z którego piły początkowo chyba nie ma dna - chcę takie coś!

I jeszcze jej krótka, ale jak genialna scena z Romanem :D
Zoe pomiatająca Drake, aż się zdziwiłam, że umie go sobie podporządkować. Tak samo udało jej się z Teri, ale w końcu należy do the Trags, a to do czegoś zobowiązuje.

Co myślicie o tym odcinku? Podobał wam się czy raczej nie? Jak tak, to który wątek najbardziej? Muszę przyznać, że nawet przyjemnie mi się go oglądało, tak szybko zleciał, też to odczuliście?
Jak jeszcze ktoś nie oddał głosu w naszej ankiecie to ma ostatnią szansę, do dzieła!

11 komentarzy:

  1. Wywiad z Jesse Luken'em (Eric): http://www.backstage.com/interview/spotlight-jesse-luken-star-crossed/

    Czy w takim razie Sophie jest lesbijką? Bo nie bardzo zrozumiałam czy chodzi o to, że chce zakumplować się z Taylor, czy czuje coś do niej.
    Mnie nie bardzo podobał się ten odcinek. Zdecydowanie lubię kiedy jest więcej scen R&E, a tutaj było za dużo Graysona. W dodatku czekałam na podwodną scenę Romery, a tu wychodzi, że to z kolejnego odcinka. Najlepszą sceną była "pomyłka" Drake, ubawiłam się na maksa. Współczuję Romanowi....dobrze, że dowiedział się prawdy (częściowo). Jednak widać, że złamało mu to serce - jego ojciec okazał się kimś innym niż myślał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie za dużo Graysona

      Usuń
  2. W sumie było go - Graysona, tak dużo, ale nic konkretnego. Lea chyba nie lubi go, ja też. Dobrze, że nie wspominała o nim, jedynie gify :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie lubię go. Wolałam o nim w ogóle nie wspominać, bo bym tylko po nim jechała, a miałam taki dobry humor jak to pisałam i nie chciałam go sobie psuć :D /Lea

      Usuń
  3. Teri miała tylko jedną scenę z Romanem ale i tak najlepsza z całego odcinka. Podobała mi się bardziej niż scena Taylor-Drake :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię Graysona :| Szkoda, że Drake tak naprawdę nie chciał pocałować Taylor (jest człowiekiem) :c Czyli że Sophie woli dziewczyny, tak? :o
    W tym odcinku też się mało działo, może w następnym będzie więcej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetłumaczycie ? http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2014/03/star-crossed-dora-madison-burge-on-the-shocking-secret-trag-reveal.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest przetłumaczony. Wieczorem go dodam :) /Khaleesi

      Usuń
  6. Czemu nie ma Julii :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Drake i Taylor <3 Szkoda mi było Taylor jak Drake wyszedł z Zoe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Grayson to taka ciota. Żeby dziewczyna poradziła sobie lepiej z groźnym motocyklistą. Haha. On z pewnością nie jest Red Hawks bo tam raczej takich słabiaków nie potrzebują.

    OdpowiedzUsuń