5 marca 2014

1x03 podsumowanie

Trochę za późno na przywitanie się, ale nie wiem jak jest dobry wieczór czy też dobranoc po Atriańsku, także KUGUTU SEW – oczywiście nie mam pojęcia jak to się pisze, ale od dziś będę się tak witać :D


Odcinek zaczyna się chyba jak na razie najlepszą sceną w serialu! Po tym epizodzie chyba połowa widzów chciałaby aby między Romanem, a Teri coś było – w tym MY! To był zdecydowanie dobry pomysł! Swoją drogą sama chciałabym mieć taki magiczny listek, dzięki któremu śniłyby mi się takie fajne sny :D
Przyznajcie się, kto teraz bardziej shippuje Roamana z Teri niż z Emery ? ;>

Zresztą Teri jest naprawdę intrygującą postacią! Taka typowa kobieta - najpierw się złości, później pomaga, a na koniec nienawiść totalna.

Sceny Roman-Julia też zaliczam do udanych! Jej świecące żyły (Atrianą też się świecą, gdy są pod wodą, przynajmniej dzieciom xd) były naprawdę świetne :D Szkoda, że to wyleczyła, tak bardzo mi się podobało :D

Wiadomo, Emery chciała iść do sektora, ale Roman tak się o nią martwił, że jej tam nie chciał. Za to Grayson z chęcią się nią zaopiekował i przez cały ich pobyt w Sektorze pomagał jej z kręceniem filmu.
Myślałam, że trochę więcej czasu zajmie połączenie go z Red Hawks, a tu proszę. Jak myślicie, jak potoczy się jego dalsza znajomość z Em ? Pewnie ona trochę się pozłości, ale i tak będzie z nim jeszcze współpracować.

Roman i Emery pasują do siebie, oboje są mistrzami spontanicznych przemów :D
Drake dołącza do The Trags, trzeba przyznać, że ich liderka – mama Teri, jest trochę stuknięta. Podczas treningu nasz mięśniak się nie popisał, dostał niezły łomot, ale później się nieco poprawił.
Dostaje zadanie by podczas uroczystości dostać się po cichu do ich statku. Chodzi tam po suficie – taki czad! Też tak chcę :D Małe zaskoczenie, a może i też nie - Teri idzie za swoim przeznaczeniem i staje się członkinią The Trags.

Przez połowę odcinka Emery przygląda się mała, Atriańska dziewczynka, która twierdzi, że jej mama żyje, ale znajduje się w Eljidzie. Prosi Em, żeby ją nakręciła, co powoduje, że grupka Atrian znajdująca się w jej pobliżu okrąża ją, cały czas wypowiadając jakieś słowa, w sumie brzmiało to trochę jak jakieś zaklęcie. I tu nagle z opresji ratuje ją dzielny rycerz Castor!

Nawiasem mówiąc Atrianie są całkiem dobrymi ogrodnikami, mają więcej roślinek niż moja babcia na działce :D
I znowu nie ogarniam Castora. Koleś z którym się kontaktował był jego wtyką w Yhe Trags, ich liderka nazwała go zdrajcą, bo właśnie pomagał Castorowi. Z tego wynika, że on do nich nie należy czyli w końcu po czyjej stronie on jest ?

Kto by pomyślał, że Gloria też jest Atrianką i ma przeuroczego synka!

Jak wam się podobał ten odcinek ? Według mnie był o wiele lepszy od poprzedniego. Serial zaczyna się rozkręcać, ale w następnych odcinkach liczę na więcej scen Drake i Taylor, bo w tym dostaliśmy tylko jedną, krótką. A oni są przecież tacy fajni razem :D

Bym zapomniała! Jeszcze na koniec chciałam wspomnieć o dwóch rzeczach.
Sophie nie jest jakąś szalenie interesującą postacią, jest nawet trochę nudna, ale mimo to ją lubię. W tym odcinku była taka, nie wiem jak mam to określić … naiwnie szczęśliwa. Mam nadzieję, że czeka ją jeszcze jakiś przełom, dzięki któremu moja sympatia względem niej zrośnie. A wy lubicie ją ? :)
I czy tylko mi się podobało jak Emery wyglądała w tym odcinku ? <3

Jeszcze pytanko - skończyła się nasza pierwsza ankieta, której podsumowanie znajdziecie niżej. Macie pomysł na drugą ? Czekamy na nie w komentarzach :)

Pamiętajcie o naszym ASK'u.

   

20 komentarzy:

  1. A chciałam już iść spać, ale pomyślałam, że jeszcze tu zajrzę :)
    Dziękuję, że dodałaś dziś to podsumowanie, wiem jak ciężko jest prowadzić bloga gdy ma się sporo do zrobienia, sama kiedyś prowadziłam bloga. Nie ważne :D
    Odcinek lepszy od poprzedniego, ale mam nadzieję, że następne będą jeszcze lepsze.
    Jaaaaaaaaa shippuje Teri i Romana = Reri <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewałam, że Gloria jest Atrianką, bo jak na człowieka aż bardzo przejmowała się ich losem.
    A ten sufit to podłoga statku tylko przy lądowaniu statek się przekręcił do góry nogami, ale w środku panuje jakiś system grawitacji pokładowej i dlatego Drake'a odwróciło do góry nogami, żeby chodził po podłodze statku, tak sądzę ;D Jeśli Atrianie mieli taki wypasiony statek to na pewno mieli w nim technologie taką jak system grawitacji pokładowej :P byłaby lipa jakby nie mieli ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się bałam, że jak Julia zje tą roślinkę to coś gorszego się jej stanie. Świeciła jakby miała za chwilę wybuchnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mam wrażenie, że jeszcze wszystko przed nią :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wrażenie, że kiedyś coś łączyło Romana i Teri. Roman się wycofał a Teri jeszcze próbuje to zmienić. A jak jej nie wychodzi to foch i w ramach zemsty przyłączenie się do Tragów. Typowa kobieta :D Jakbym o sobie pisała ;)

    Wiedziałam, że z Glorią coś jest nie tak już po 1 odcinku ale sądziłam, że ona ma jakiś niecny plan wykorzystania Atrian. Zaskoczyli mnie nieźle tym, że jest Atrianką.

    W sprawie pisowni KUNGUTU SEW polecam zapytanie się o to samego twórcę języka Atrian, Pana Davida J. Petersona :) Znalazłam świetny jego post tłumaczący znaczenie tytułu "Star-Crossed".
    Oczywiście jak to ja, musiałam dodać coś od siebie i skrobnęłam "mały" komentarz :)

    http://dedalvs.tumblr.com/post/78258801667/hi-im-patrick-and-i-translate-the-subtitles-for-the#permalink-notes

    Polecam każdemu kogo interesuje pochodzenie tytułu serialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z tego co udało mi sie przeczytać na stronie Star-Crossed, Teri to była dziewczyna Romana ! ;)

      Usuń
    2. Była :) Nawet wspominała o tym, gdy oddawała jej listek, który spowodował sen :D Jutro dodam wywiad z tą aktorką - mówi trochę o relacjach Romana i Teri /Khaleesi

      Usuń
  6. Ten magiczny listek do snów wygląda jak roślina Kloeos Blumeii ;) A co do tej pierwszej sceny to była świetna. ;) Szkoda, że Teri dołączyła do Tragów, ale serial dzięki temu będzie jeszcze ciekawszy i będzie na pewno wiele fajny akcji. :D

    To, że Gloria jest Atrianką czułam od samego początku, więc zaskoczona nie byłam xd.

    Eh niech ten Roman się zbliży do tej Emery. :( Ja chcę więcej ich wspólnych scen i do tego jakiś romantycznych : P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emery pewnie będzie przeżywała przez następne 2 odcinki, że go zobaczyła z przyjaciółką i pobiegnie do Graysona

      Usuń
  7. A ja myślałam, że Gloria jest zakochana w jakimś Atrianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie Roman z Julią tworzyliby uroczą parę. Ich wspólne sceny były świetne. Jak Julia zaczęła rozpinać koszulę to pomyślałam sobie WTF?!
    Gloria totalne zaskoczenie.
    Odcinek był świetny<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcinek dużo lepszy niż poprzedni <3 W drugim było tak, że zanim coś się zaczęło dziać oni już stopowali całą akcję i nie było to dynamiczne, a tu zupełnie inaczej - wszystko naraz - przemowa Romana, Drake i Teri na pokładzie statku, Julia jedząca tą śmieszną roślinkę i świecąca na niebiesko itp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam serial i uwielbiam ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo pierwsza scena zwaliła z nóg . Oby było więcej takich pikantnych scen :D Odcinek był na razie jednym z najlepszych, dużo sie działo i można było poczuć dreszczyk emocji <3 Czekam na dalsze rozwinięcie sie akcji z Romanem i Emery.. odkąd zobaczyła go z jego przyjaciółką, widać było że była zazdrosna . Teraz żeby sie na nim odegrać, zacznie kręcić z Graysonem . ;D Odcinek świetny ! Oby takich więcej ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. To był świetny odcinek! Może i pierwsza scena była najlepszym momentem w tym odcinku, ale ja chciałbym zobaczyć Emery zamiast Teri :D Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcinek o wiele lepszy od poprzedniego! Jeśli chodzi o Romana i Teri to mogłoby między nimi coś być, chociaż przez kilka odcinków :D A co do Julii to wydaje mi się, że teraz zacznie się jej przygoda z tym zielskiem ;)
    A tak w ogóle to cieszę się bardzo, że dzięki wam odkryłam ten serial, gdyby nie wasz poprzedni blog, pewnie bym nigdy na niego nie trafiła. I te notki są świetnym uzupełnieniem serialu. Odwalacie kupę dobre roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcinek był faktycznie lepszy od poprzedniego. Serial zaczyna się rozkręcać, tylko szkoda, że tak wolno, bo wiele osób znichęciło się już do tego serialu. Mam nadzieję, że to sie zimieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby Cw przeniosło serial na inny dzień, żeby nie miał takiej konkurencji z innymi stacjami pewnie by było więcej fanów :(

      Usuń