21 marca 2014

Ankieta #2 najepsza stylówa

Zakończyła się druga ankieta na naszym blogu. Tym razem wybieraliście dziewczynę, która według was ma najlepszy styl. Czas na podsumowanie. 


88 (51%) osób uważa, że najlepiej ubrana jest Emery. Trudno się z tym nie zgodzić, że Ems ma genialną garderobę. Dużo sukienek i zakolanówek, a do tego kurtki z podwiniętymi rękawami. Kocham takie kurtki <3
Na drugim miejscu mamy Teri. 73 osoby, w tym ja, głosowały właśnie na nią. Atriańskie barwy, niby są monotonne, ale jej stylizacje nigdy nie są nudne :)

Na trzecim miejscu z 40 głosami (23%) mamy Julię. Jej stroje zmieniły się diametralnie po wyjściu ze szpitala. Taka Julia zdecydowanie wygląda lepiej :)
Z 15 głosami na przedostatnim miejscu znalazła się Taylor. No cóż... jej stroje są specyficzne. Ale do naszej Queen Bee pasują idealnie :)
No i na ostatnim miejscu mamy Sophii z 7 głosami. Mam wrażenie, że jej garderoba się trochę zmienia i staje się lepsza z odcinka na odcinek :) Szkoda, że jej uczesanie się nie zmienia :(

A teraz chwalcie się na kogo głosowaliście. Ja, jak już wspominałam wybrałam Teri. Uwielbiam ciuchy w białych i szarych kolorach, czarny też może być. Podoba mi się też Emery, bardzo chętnie pożyczyłabym kilka tych cudownych kurtek :)

5 komentarzy:

  1. Ja głosowałam na Teri :) Uwielbiam taki buntowniczy, trochę rockowy styl ;) Na drugim miejscu jak dla mnie jest Emery. Ma śliczne sukienki i kurtki.

    W sumie to wybrałabym je dwie na pierwsze miejsce. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Emery na tym drugim zdjęciu ma piękną sukienkę <3 A głosowałam oczywiście na nią i Teri:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emery i Teri. Ale, jeśli musiałabym wybierać między nimi to Emery;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak dla odmiany na Julię :) Lubię jej kolorowe stroje :)

    OdpowiedzUsuń