17 marca 2014

Titus Markin Jr

Link do jednego z coverów wykonywanych przez Titusa Markina przesłała nam nasza czytelniczka, za co bardzo dziękujemy :) Od razu sprawdziłam, czy jest tego więcej i mam dla was kilka filmów z jego występami. Okazało się nawet, że nasz serialowy Lukas grał również w jednym z muzycznych filmów :D Zapraszam do słuchania i oglądania.





Znalazł się także cover piosenki Justina Biebera. Nie jestem fanką ale to jest całkiem niezłe. Nawet jeśli w tym przypadku Titus robi bardziej za chórek to i tak jestem pod wrażeniem JAK ON TAŃCZY!!!!

Titus zagrał też w jednym z muzycznych filmów o kopciuszku. W Kopciuszek - W rytmie miłości wystąpił obok dobrze nam znanej z roli Arii z PLL Lucy Hale oraz przystojniaka Freddiego Stroma :) Z głównym bohaterem miał nawet okazję wykonać całkiem niezłą piosnkę.
 
 
Jak wam się podobają jego covery? Widzieliście film w którym zagrał? Ja miała okazję obejrzeć kilka scen ze względu na Lucy, ale Titusa pamiętam tylko z tej piosenki :)

3 komentarze:

  1. Oglądałam ten film ale Titusa nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio oglądałam 90210 i była tam nasza Emery, nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń