28 marca 2014

Ankieta #3 - Roman&Emery czy Roman&Teri

Dziś podsumowanie naszej już trzeciej ankiety. Była ona, krótka pod względem odpowiedzi jak i czasu, ale mimo tego wzięła w niej udział spora liczba osób. Jej wynik od początku był przesądzony, ale byłyśmy ciekawe ilu z was zagłosuje na tę druga parę. A w dalszej części posta zapraszam was oczywiście na masę gifów.
Jak wszyscy wiemy z niemałą przewagą głosów zwycięzcą zostaje Romery - 120 głosów z 140 oddanych.
Nikogo to chyba nie dziwi, bo jeszcze przed rozpoczęciem emisji wszyscy chcieli, by tych dwoje było razem. Lubię ich, nawet bardzo i kibicuje im, ale bardziej ciekawi mnie relacja tych drugich :D
Niżej oczywiście gify, ale również jeden z fanowskich filmików. Może wy macie jakieś filmiki, które stworzyliście sami, albo znaleźliście jakiś, który niebywale wam się podoba. Czekam na linki, może zrobimy kiedyś taki post z waszymi pracami :D

Nasza druga para ma zdecydowanie mniej zwolenników, a szkoda. My głosowałyśmy na nich! Ich sceny nigdy nie są nudne i z zaciekawieniem się je ogląda! Szkoda, że tak mało osób shippuje tę parę. Oczywiście wiadome jest to, że  Roman będzie z Emery to i tak liczę na jak najwięcej ich scen :D Chciałabym poznać jeszcze ich przeszłość, mam nadzieję, że kiedyś ją poznamy.

No niestety, nie znalazłam z nimi żadnego fanowskiego filmiku, ale chyba osoby, które nie shippują ich uwielbiają scenę ze snu Romana, czy się mylę ? :D

 

A wy na kogo głosowaliście ? Nie, może inaczej, kto nie głosował na Romery i dlaczego wolicie Teri i Roaman? W ogóle jak nazwiemy ten ship? Reri? Co o tym myślicie? Mi się naprawdę podoba :D Jeżeli macie jakiś inny pomysł to śmiało, czekam na wasze komentarze!
Również z chęcią poznam wasze propozycję na następne ankiety :)

8 komentarzy:

  1. Reri albo Rori! Genialne! Oczywiście głosowałam na nich. Lubię Emery, ale za bardzo przypomina mi Elenę z TVD, której nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może teraz z kim ma być Emery, z Graysonem czy Romanem? Tak w stylu tej ostatniej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem zdecydowanie za Romery :D Nie przeszkadzają mi sceny z Teri, ale to jednak nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie ta scena w tym filmiku gdzie jest tak pięknie oświetlony ten ogród Romana 😄 z jakiego to jeszcze odcinka 😄 bo jakoś nie kojarzę 😄 będę wdzięczna za odpowiedz 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która sekunda? /Khaleesi

      Usuń
    2. To chyba jest scena z pierwszego odcinka, gdy Ems i Julia idą do Sektora, bo wierzą w działanie Cypru :) /Khaleesi

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń