18 marca 2014

Aimee i Matt odpowiadają na pytania fanów

Aimee Teegarden i Matt Lanter odpowiedzieli na kilka pytań, które zostały im zadane przez fanów. Głownie opowiadają o postaciach, które grają. Serialowy Roman, tłumaczy również, dlaczego Relacja między nim a Emery jest taka skomplikowana :) Zapraszam do czytania i oglądania. 


Czy Roman jest do ciebie podobny?
Matt: Część mnie jest w każdej z postaci, którą gram. Roman jest bardzo sarkastyczny i ja też czasami jestem :)
Co najbardziej kochasz w swojej roli?
Aimee: Właściwie uwielbiam całą historię jaką opowiada S-T oraz związki i bohaterów. Emery jest wojowniczką, jest silnym charakterem, co nie zdarza się często.
Co sprawiło, że przyjąłeś rolę Romana?
Matt: Jest interesującą postacią, a nawet najbardziej interesującą. Jest silny, inteligentny. Jest w sytuacji, gdzie musi stać się liderem, chociaż tego nie chce. To właśnie sprawia, że postać jest ciekawa.
Jaki jest twój ulubiony związek/relacja w S-T?
Aimee: Bardzo podoba mi się relacją jaką ma Roman ze swoją siostrą. Są naprawdę słodcy. Lubię też relację Emery i Julii. Są najlepszymi przyjaciółkami i uważam, że to urocze.
Czy to naprawdę takie skomplikowane dla Emery i Romana, żeby byli razem?
Matt: Pomyślcie o tym. On jest jednym z Atrian, ona człowiekiem. To dwie grupy, które nigdy wcześniej nie były obok siebie, więc właściwie wszystko jest przeciwko tej dwójce.
Co jest najtrudniejsze w graniu Atrianina?
Matt: Nie mamy żadnego Atrianina, żeby móc go porównać, więc wszystko, co dla nich charakterystyczne musimy stworzyć sami. Nie ma na czym bazować.
Jeśli miałabyś planetę, jakbyś ją nazwała?
Aimee: Jeśli miałabym planetę sądzę, że byłaby to planeta Aimee. Byłaby cudowna. Byłaby plaża i mnóstwo szalonych psów biegających wszędzie.
FUN FACT
Matt: Ja i Greg Finley, który gra Drake, jesteśmy też kumplami poza planem. Mamy 'intensywny' turniej ping-ponga. Jeśli zapytacie jego powie, że jest lepszy, ale pytacie mnie, więc powiem wam, że to ja jestem lepszy :)

Mam nadzieję, że mino to, że nawet Matt uważa sprawę Romana i Emery za przegraną, to i tak szybko będą razem :D

5 komentarzy:

  1. Jakbym miała własną planetę też bym ją nazwała swoim imieniem! Matt i ping-pong chciałabym to zobaczyć :D /Lea

    OdpowiedzUsuń
  2. Link do odcinka z napisami na prawym pasku !!! /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jakim cudem tak szybko o.o ? C:

      Usuń
    2. Nie są one od DreamTeamu, tylko od dziewczyny, którą możecie znać z szybkich napisów do PLL :) /Lea

      Usuń
  3. Ale Aimee się wysiliła z tą nazwa :D

    OdpowiedzUsuń