3 marca 2014

1x03 - komentarz producentki

Dzisiaj chyba dodamy kilka postów, bo jest bardzo dużo filmików. Nie wiem  tylko jak mi pójdzie tłumaczenie. Mam nadzieję, że czas mi na to pozwoli :)
Na pierwszy ogień filmik ze scenami z 3 odcinka + komentarz producentki. Zapraszam oczywiście dalej 


 
Gloria: 10 rocznica 'Przybycia' jest za dwa dni. Rodziny, a także uczniowie ludzcy i Atriańscy, którzy są częścią programu integracyjnego są zaproszeni do wzięcia udział w ceremonii, która odbędzie się na pokładzie Atriańskiego statku.
Adele Lim: Trzeci odcinek jest o dziesiątej rocznicy przybycia, czyli dnia w którym Atrianie rozbili się na Ziemi.
Gloria: Do tej pory to siódemka Atrian chodziła do ludzkiej szkoły i brała udział w wydarzeniach, kolejnym krokiem jest przedstawienie ludzi społeczeństwu Atrian.
A.L.:  Grupa ludzi będzie miała zezwolenie na wejście do Sektora po raz pierwszy. Sektor jest miejscem do którego ludzie nie mieli wcześniej dostępu.
Roman: Emery nie  powinna przychodzić do Sektora. Test wielu, którzy wciąż są źli za zastrzeleni mojego ojca
A.L.: Dla Emery jest to szansa by nawiązać kontakt z Romanem. Niestety Roman próbuje ją chronić i trzyma ją na dystans.
Drake: Vega?
Vega: Trags mianowali mnie swoim liderem. Wiesz dlaczego tu jesteś?
A.L: Drake jest testowany przez przez grupę terrorystów- The Trags. Mają dla niego misję.
Vega: Jutro włamiesz się na nasz statek i razem [?] ludziom.

Cały czas mam problem z tym jednym fragmentem, wypowiadanym przez  nową liderkę. To samo było w promo. Ktoś może wie co ona tam mówi? Nie jestem tez pewna, czy ona ma tak na imię, bo nie ma żadnych informacji w sieci.
Poza tym chyba za wiele się nie dowiedzieliśmy. Sytuacja Roman-Emery jest do przewidzenia i to chyba nie tylko na zbliżający się odcinek ale również na około trzy kolejne :)
Widzicie Drak'a w roli sługusa The Trags? A może lepiej - podwójnego agenta? Ja myślę, że za bardzo szanował ojca Romana i jego idee. No i jest też przyjacielem Romana.
Czekam na wasze opinie :)

1 komentarz:

  1. Ja myślę, że Drake coś zrobi dla The Trags, ale się opamięta i Roman będzie go wyciągał z tarapatów :)

    OdpowiedzUsuń