25 marca 2014

Live Q&A!

Przed wyemitowaniem wczorajszego odcinka SC obsada spotkała się by odpowiadać na pytania fanów. Jeszcze nie dotarłam do tych pytań, jak wrócę ze szkoły i będę miała więcej czasu to je przygotuję :) Teraz kilka zdjęć z ich wczorajszego spotkania :)
Muszę się przyznać, że prawie nie poznałam serialowej Taylor :D I te spodenki naszego Erica :D




 I jeszcze genialny stój Chelsei i Greya z bliska, prosto z jej Instagrama :D Genialne <3


Ja jestem zakochana w różowym smoku/dinozaurze i nie mam nic więcej do powiedzenia <3
 

5 komentarzy:

  1. Chciałam Cię zaprosić na mój blog o Ewelinie Lisowskiej. Jeśli tylko chcesz, to możemy dodać swoje blogi do Affiliates oraz informować się o nowych postach. Pozdrawiam :) http://ewelina–lisowska.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah Chelsea <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy smok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w 'pizamie' Chelsea :) a tutaj macie mini filmik z Chelsea w 'pizamie', z Mattem i Gregiem. Uwielbiam ich poczucie humoru. http://instagram.com/p/l8Dv_bxlT4/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałyśmy, ale niestety nie ma go na yt :(
      Ale mamy z niego gify przygotowane w poście z jeszcze większą ilością zdjęć :) Ten post już niedługo, dzisiaj czekamy na napisy i podsumowanie :) /Khaleesi

      Usuń