5 marca 2014

Ankieta #1 - Najlepszy z Atrian

Czas na podsumowanie naszej pierwszej  ankiety. Wasza opinia jest niemal jednomyślna :D Zapraszam do rozwinięcia posta, bo jest sporo gifów, które już zresztą kiedyś obiecywałam :)
Na pierwszym miejscu jest oczywiście Roman. Wcale wam się nie dziwię :D My również na niego głosowałyśmy. Drugiego takiego przystojniaka nie znajdziemy w obsadzie :D Zdobył on aż 143 głosy, czyli 85%. Bezkonkurencyjny!

Na drugim miejscu mamy Teri z 20 głosami (12%). W jej przypadku ilość głosów zmieniła się zdecydowanie po 2 odcinku i scenie z małą dziewczynką. Ja osobiście ją uwielbiam i to do niej powędrował drygi i ostatni z moich głosów :) Powiem szczerze, że mam nadzieję (nie zlinczujcie mnie za to), że będzie coś pomiędzy nią i Romanem. Takie dwa temperamenty to może być świetne połączenie :)


Z 17 głosami (10%) na trzecim miejscu jest Drake, nasz Atriański mięśniak. Myślę, że te sceny, które sprawią, że go pokochamy są jeszcze przed nami. Pewnie nieunikniony jest jakiś mały romansik z Taylor, na co czekamy :D No i liczymy na poznanie jego przeszłości.
Na ostatnim miejscu mała siostrzyczka Romana - Sophia. Tylko 13 głosów. Czyżby włosy były wszystkiemu winne? :D Mam nadzieję, że nasza wiecznie oderwana od rzeczywistości Sophia się szybko ogarnie. No i oczywiście liczę na sceny z Lukasem :)
A wy na co głosowaliście? Moje zdanie już znacie. Teraz czekam na wasze komentarze :)

 

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą -Roman i Teri są najlepsi :D Mają fajne charaktery. Nie mogę doczekać się napisów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam już 3 odcinek i w sumie nie będę spoilerować , Ale no Teri i Roman ciekawa para, nie zlinczujemy Cię ! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. NAPISY - http://maxvideo.pl/w/XJEIGPhs?b=1988.07
    Na razie na maxvideo, jednak gdy tylko pojawi się na darmowym serwerze od razu link z boku zostanie zaktualizowany :)
    /Lea

    OdpowiedzUsuń
  4. A post z podsumowaniem będzie dziś czy jutro ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dziś, ale nie obiecuję, bo na prawdę mam jeszcze sporo do zrobienia :)
      /Lea

      Usuń
    2. W porządku. Rozumiem, sama mam dziś masę roboty ;)

      Usuń
  5. Jestem jak najbardziej za Teri i Romanem :D Właśnie zabieram się za 3 odcinek :)

    OdpowiedzUsuń