6 marca 2014

Promo 1x04

Filmik promujący 4 odcinek. Zapraszam do oglądania. Myślę, że spodoba się fanom Sophii oraz tym, którzy czekają na rozbudowanie jej roli :)

Sophia: Chcę być w drużynie
Gloria: Obawiam się, że to niemożliwe
Eric: Nie wejdę do basen z zakażonym/chorym ?dziwolągiem?
Drake: Zrób to. Tyle się upewnij, że go zniszczysz
Roman: Robisz wszystko by stać się celem Red Hawks
Sophia: Już jesteśmy celem.
Taylor: Dlaczego jej nie wyciągniesz/podniesiesz?
Roman: Nie pozwolę ci ryzykować życia. To koniec.
             Co robisz?! Powinniście ją chronić!!!

Czyli, że czwarty odcinek będzie poświęcony głównie Sophie. Ja się bardzo cieszę z tego powodu. W końcu się trochę o niej dowiemy. No i może będzie coś, co sprawi, że ją bardziej polubimy. Mam nadzieję, że nic jej się nie stanie (to w odniesieniu do ostatniej sceny). Miło popatrzeć, jak brat troszczy się o młodszą siostrzyczkę :)

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jej postać przejdzie jakąś szybką przemianę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy jakaś następna ankieta ? :) Ja tez się cieszę ale mam nadzieję, że nie będzie to odcinek całkowicie skupiony na niej

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny blog :) Też bardzo mi się podoba Sophia, ale mam nadzieję na rychłą zmianę fryzury :P Mam też pytanko: z którego epizodu są te gify na początku newsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest z jakiejś zapowiedzi, która powstała długo przed 1 odcinkiem :) /Khaleesi

      Usuń
    2. Dzięki :) Szkoda, że nie wiadomo :(

      Usuń