19 marca 2014

Dora Madison Burge o sekrecie Zoe

Tak jak obiecywałam przetłumaczony wywiad z serialową Zoe. Opowiada ona jak się dowiedziała o drugiej twarzy swojej bohaterki oraz szczegółach granej przez siebie roli :) Zapraszam.

Jest Obcy rebeliant wśród uczniów w Marshall High i w poniedziałkowym odcinku w końcu poznaliśmy tożsamość ukrytego Traga - Zoe, najlepsza przyjaciółka Queen Bee Taylor. Dora Madison Burge, która gra ukrytą Atriankę odpowiada na kilka pytań.

Zap2it: Czy wiedziałaś, że Zoe będzie miała ukrytą tożsamość, gdy zaczynałaś ją grać?
DMB: Nie wiedziałam! Myślałam, że będzie tłem dla Taylor. Byłam podekscytowana, że będę częścią serialu, bo bardzo mi się spodobała koncepcja. Byłam bardzo zaskoczona, bo myślałam, że moja bohaterka będzie tylko echem dla Taylor.
Zap2it:  Kiedy się dowiedziałaś, że jest dla niej przewidziane coś więcej?
DMB: Twórczyni serialu wspomniała mi o tym, kiedy kręciliśmy zawody pływackie. To było tak, że gdy wszyscy skakali do basenu ja się odsunęłam, bo nie chciałam być mokra. I się stało. Ja byłam na to bardzo nakręcona. Kidy mówiłam znajomym, że jestem w serialu o kosmitach, a oni pytali, czy jestem jednym z nich, nie było fajnie mówić, że nie.  A teraz jest o wiele lepiej. Jestem kosmitą pod przykrywką :)
Zap2it: Masz wszystkie korzyści z grania kosmity, bez konieczności siedzenia w przyczepie z makijażem i robienia Atriańskiego tatuażu
DMB: [...] Uwielbiam stroje The Trags oraz ich makijaże. Będziecie widzieli jak Zoe powoli się zmienia, zaczyna nosić ich kolory-czarny, biały i szary. [...] Podoba mi się też, że subtelnie zmieniają moją fryzurę. W dniu w którym spotyka się z Drak'iem ma warkocze, co ma dać mu wskazówkę. 
Zap2it: Kiedy dowiemy się więcej o Zoe i przyczynie jej ukrywania się?
DMB: [...] Z każdym kolejnym odcinkiem, gdy zacznie się robić poważnie i zaczyna się dużo dziać, będzie kilka dużych konfrontacji. Drake ma mieszane uczucia, co do tego, co czuje, ale ostatecznie robi to wszystko dla swojej mamy, więc Zoe zaczyna popychać go w stronę krawędzi i sparawdza, czy jej się to uda. Zrobi się gorąco pomiędzy ludźmi i 'siódemka' Atrian.
Zap2it: Czy zobaczymy jak Zoe pracuje i komu zdaje raporty?
DMB: Na pewno otworzymy trochę jej świat dla widzów.
Zap2it: Zoe wspomniała, że usunięcie jej znaków było naprawdę bolesne 
DMB: Myślę, że jest to dla nich bolesne na kilku poziomach. Po pierwsze jest to ból fizyczny spowodowany operacja plastyczną, czy czymkolwiek, co jest potrzebne, by to usunąć. Myslę jednak, że gorsze jest dla The Trags to, że są bardzo przywiązani do swojego dzieciństwa i są dumni z tego, kim są, więc towarzyszy im też emocjonalny ból spowodowany pozbyciem się swojej tożsamości. Uważam, że jej złość jest spowodowana głownie tym, że jest gotowa zrobić to dla swoich ludzi, ale utknęła w tym 'międzyczasie', gdzie nie jest przez nich nawet rozpoznawana i wygląda jak przeciętni ludzie, których nienawidzi 
Zap2it: Czy więcej osób pozna jej drugą tożsamość?
DMB: Ona jest jak kameleon. Udawała przez bardzo długi czas. Nigdy nie widzieliśmy jej potknięcia, to dla niej jak druga natura.  Ale oczywiście będzie pewna konfrontacja. Nie utrzyma tego sekretu przecież na zawsze. 

Nie wiem jak scenarzystom udało się to zrobić. Zoe ujawniła się niedługo przed końcem odcinka i jakimś cudem w ciągu nawet nie 20 minut zirytowała mnie bardziej niż Grayson przez 5 odcinków :D 
A co wy myślicie o tej postaci? Czekam na wasze komentarze :)

Źródło: Zap2it 

 

4 komentarze:

  1. Też jej nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma taką dziwną urodę :)
    Jestem bardzo ciekawa jej historii i mam nadzieję, że opowie kiedyś komuś jak wyglądało usunięcie tatuażu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tajemniczą i ciekawą postacią, ale nie budzi sympatii. Mam nadzieję, że ktoś urwie jej głowę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jej sekret szybko się wyda. Nie lubię jej!

    OdpowiedzUsuń