20 marca 2014

Promo 1x06


Dziś promo kolejnego odcinka, ale jeszcze przed tym zapraszam do przeczytania jego opisu i zapoznania się z stillsami, które od kilku dni śmigają już na naszym blogu :)


 

Roman: Nie mogę cię prosić byś czekała na dzień, która może nigdy nie nadejść.
Drake: Rodzice Graysona są liderami Red Hawks.
Emery: Cyper jest prawdziwy.
X: Mówiłaś coś...
Drake: Ona też może należeć do Red Hawks.
Roman: Nie wszyscy ludzie są Red Hawk Drake.
Drake: Zacznij dostrzegać resztę ludzi Roman.
Roman: Co planuje the Trags ?

Słodkie sceny Romery, cieszycie się ? Mam nadzieję, że w tym odcinku będzie o wiele mniej Graysona, bo jeżeli znowu będzie go tak dużo to jak dalej tak pójdzie to ta postać nie będzie miała żadnych zwolenników. Zobaczmy tez Julię, za która wszyscy tęsknią ze mną włącznie :)


5 komentarzy:

  1. ROMERY <3 i Roman w garniturze! nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romeeeeeeeeeeeeeeery, kocham, kocham ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. To było takie do przewidzenia, że przez Em ktoś się dowie o działaniu Cypru.
    Mam nadzieje, że Roman i Drake nie będa wrogami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź b. dobra! Liczę na Romery i jakąś akcję w odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha scenę z Romanem w gajerku puszczałam kilka razy pod rząd xD Jakie z niego ciacho <3 aż mam ochotę nabluzgać Angeli na twitterze, że jak śmiała zabierać mi go sprzed nosa ;) wredne babsko ;)

    OdpowiedzUsuń