28 lutego 2014

1x02 - muzyka

Gotowi na wysłuchanie wszystkich utworów, jakie pojawiły się w ostatnim odcinku ? Pewnie, że tak! To zapraszam dalej i życzę miłego słuchania :D


Foy Vance - Be the Song 
(pogrzeb Nox'a)


Agnes Obel - Dorian
(Roman nad ciałem swojego ojca - wyrasta z niego Cyber;
Emery i Grayson - uścisk na pożegnanie)


Panama - Always
(Moment Emery i Graysona po uratowani Drake;
rozmowa Julii i Romana; rozmowa Julii i Lukasa)


Superhumanoids - Geri
(Roman i Emery przy Mammoth Rock)


Wild Cub - Thunder Clatter
(Emery i Lucas na zebraniu w szkole)


Portugal. The Man - Atomic Man
 (Julia, Emery i Lukas rozmawiają, Atrianie przyjeżdżają na zabawę )
Oglądalność utrzymała się na podobnym poziomie, co w zeszłym tygodniu. Star-Crossed ma ciężko, musi konkurować z How I Met Your Mother, The Voice, Almost Human, The Bachelor, a oglądalność tych show jest na prawdę wysoka od 5,7  do 15,70 miliona widzów.
Na szczęście jest do dopiero początek, więc wszystko może się jeszcze zmienić :D

Jak myślicie Atrianie obchodzą imieniny ? Jak tak to dziś ma je Roman :D
A teraz tak na serio, która piosenka spodobała wam się najbardziej ? ;>

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że więcej ludzi zacznie oglądać serial :> bo jest naprawdę super c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Panama - Always Mi ta zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym odcinku muzyka bardziej mi się podobała. W tym wpadła mi w ucho tylko Panama - Always. Mam nadzieję, że oglądalność wzrośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny post ?

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde to na prawdę mają ciężko ;/ Będzie ciężko z tą oglądalnością i to bardzo :(

    Co do muzyki to mi również bardziej podobała się w pierwszy odcinku, a z tego to tylko Atomic Man. :P

    OdpowiedzUsuń