30 marca 2014

Matt o SC podaczas premiery Niezgodnej

Ktoś w komentarzu prosił o jeszcze  jeden post dzisiaj i oto jest. Bardzo szybko przetłumaczyłam dla was wywiad z Mattem z premiery Niezgodnej, więc z góry przepraszam za błędy :) Nasz serialowy Roman opowiada trochę o scenie w wodzie z nadchodzącego odcinka, a także wspomina o tatuażach Atrian. Zapraszam dalej :)



 
Gratulacje jeśli chodzi o serial. Odnosi sukcesy.
Matt: Dziękuję.
Pamiętam, jak rozmawiałam z całą obsadą na Comic Conach. Byliście tacy podekscytowani. Było trudno czekać tyle czasu na możliwość ponownego pojawianie się na ekranach?
Matt: Tak. To w zasadzie było, jak tworzenie filmu. Gdy tworzysz film dopiero po mniej więcej roku możesz zacząć o nim mówić. Więc tak, trudno było zachować to wszystko dla siebie i niczego nie zdradzić. Jset tyle fajnych scen, które sie pojawią, o których ja wiem, a widzowie dopiero je zobaczą. Jest to bardzo ekscytujące.
Jest coś fajnego w każdym odcinku?
Matt: W naszym serialu akcja jest bardzo szybka i kiedy przeczytałem scenariusz nie mogłem uwierzyć, że to może się tak szybko dziać. Pomyślałem wtedy, że będzie to dla widzów bardzo ciekawe, bo będą musieli nadążać.
To wszystko jest też takie inteligentne.
Matt: Tak trzeba się skupić, bo tak jak wspomniałem dużo się dzieje. Jest wiele historii. Jest oczywiście romans, ale są też inne elementy jak problemy ludzkości, nierówne traktowanie. Możesz wziąć coś z naszego świata i porównać to z serialem. Przykładem może być to, co działo się z naszym krajem 50 lat temu, albo podejście do orientacji seksualnej
Jest jakiś odcinek, którego nie możesz się doczekać?
Matt: Właściwie jest kilka takich odcinków. Siódmy jest bardzo dobry. Kręcimy kilka 'podwodnych rzeczy', to bardzo seksowne momenty. Roman i Emery bardzo się wtedy do siebie zbliżają, więc myślę, że widzom się to spodoba.
Od dłuższego czasu zastanawia mnie sprawa make-up'u. Ile to zajmuje?
Matt: Wcale nie tak długo. Kiedy projekty zostały zakończone wystarczyło już to tylko odbić na twarzy i zrobić małe poprawki, żeby wyglądało bardziej realistycznie. Dłużej zajmuje pozbycie się tego. Trzeba położyć olejki i zeskrobać farbę. To trochę zajmuje. Wszyscy już wychodzą, a my zostajemy i skrobiemy nasze twarze.
Uważam, że są świetne
Matt: Dzięki. Próbowałem z nim wrócić do domu, ale następnego dnia wyglądało ohydnie.
Jeszcze raz gratulacje. Serial jest świetny.

Chyba wszyscy nie możemy się doczekać sceny w wodzie, ale teraz, gdy Matt wspomniał, że to jedna z  najlepszych, to już w ogóle nie wiem jak wytrzymam do środy/czwartku :D
Ktoś będzie oglądał bez napisów. Ja się zaczęłam nad tym zastanawiać :)
Pamiętajcie o nowej ankiecie.

7 komentarzy:

  1. Matt jeszcze bardziej mnie zniecierpliwił ;) Mam nadzieję, że tym razem napisy szybko się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie powiedziałabym, że odnosi sukcesy , bo z tego co widac to marnie widać przyszłość tego serialu , ale Ja bardzo lubię ten serial :> i nie mogę doczekać się odcinka 7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciała mieć wywiad, to musiała być miła :D /Khaleesi

      Usuń
  3. Hej . Ja będę tłumaczyć z koleżanką napisy we wtorek, a ze wzgledu ze mam od jutra rekolekcje to jak tylko pojawią się eng biorę się do roboty, więc napisy powinny być do wtorkowego wieczora. :) Info o napisach będą na tej stronce na fb: https://www.facebook.com/starcrossedpoland?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :) Dziękujemy za info :)
      Napisy ang są zawsze bardzo późno i nikt ich zazwyczaj nie może znaleźć, ale mam nadzieję, że wam się poszczęści :D /Khaleesi

      Usuń
  4. Ja zawsze ogladam sc po angielsku i wiekszosc rozumiem ,ale gdy jest w serialu mowa o jakis skomplikowanych rzeczach ,np technologii to sie troszke gubie. Mimo to,jest tego plus ... bo ogladajac serial z napisami ,np: w piatek ,ma sie rownie wielka grajde xp

    OdpowiedzUsuń